Gek maar ergens snap ik die gedachte wel gezien hun hoge score aan teen moms.
Ik durf niet de toestand van mijn puist te bekijken in de spiegel.
Je smaak raakt gewend aan wat je eet, zou zo maar kunnen dat wanneer je vaker gezonde dingen eet je het ook lekker(der) gaat vinden.
Ja, het reclameblok in de VS is zo anders dan hier. Ik herinner me ook dat er allerlei commercials van letselschadeadvocaten waren etc. Dat zie je hier ook niet op tv.
Jezus die zwaar zieke Ted Bundy heeft ook nog gewoon een dochter gekregen terwijl hij in de dodencel zat, en is daar dus ook verwekt. Alsof het niet gekker kan.
Kan me voorstellen dat het lastig is, maar goed dat je een begin maakt! Zou het niet helpen om het wat leuker voor jezelf te maken? Als je die banaan en yoghurt in de blender gooit met een hand rood fruit uit de diepvries erbij heb je een smoothie waar je in een of andere hippe lunchtent minstens 4 euro voor betaalt, bijvoorbeeld. Ik at ook veel te weinig fruit maar zulk soort dingen vind ik dan wel weer leuk, maakt het ook beter vol te houden.
iemand tips voor een handbagage koffer? wil er opzich best wat voor uitgeven als de kwaliteit dan ook echt goed is. mn eigen (vrij dure) koffer is stuk gegaan en die heb ik maar een aantal keer gebruikt
Hahah dit is zĂł waar en zĂł irritant
Ik vind die van american tourister of Kipling heel leuk.
Hmm, ik zat vast wat over vakantie dit jaar na te denken en het leek me eigenlijk leuk om met een hele goede vriendin wat langer en verder weg te gaan. Maar zij gaat liever alleen op reis/vakantie en dat snap ik wel, maar toch vind ik het wel jammer. Moet nu bedenken of ik ook alleen wil. Voordelen: je kunt gaan en staan waar je wilt en hoeft met niemand rekening te houden. Maar nadeel is wel dat je zo afhankelijk bent van de mensen die je ontmoet en als dat toevallig vier weken kut is⌠Wel weer leerzaam.
Ik heb een periode gehad dat ik best veel schilderde, nu al ruim een jaar niks meer mee gedaan. Werk nu minder en heb dus meer tijd en de laatste tijd vragen mensen steeds vaker of ik nog schilder, of ik iets voor ze wil maken en dat ik er echt weer iets mee moet gaan doen. Mijn vriend vind dat ik een Etsy winkeltje moet openen en dat wil ik eigenlijk ook wel proberen. Nu heb ik allemaal nieuwe verf enzo gekocht maar ik stel het telkens uit omdat ik vooral bang ben dat ik het niet meer kan
Ga echt van jaaa zin in lekker schilderen!!! Naar een soort mhhh doe het morgen wel, gewoon vanuit een soort van faalangst?! Vind mezelf zo vermoeiend hèâŚ
Ik ben eigenlijk alleen nog maar alleen op reis geweest, omdat mensen niet mee wilden etc. En vooraf vind ik dat altijd mega moeilijk en ik denk dan dat ik de hele reis alleen ga zijn en zo eenzaam blabla. Maar dat is nog nooit gebeurd. Ik heb nooit meer dan 1 dag stomme mensen gehad. En als ze wel stom zijn ben je toch zo weer weg? Dat is het fijne. Lekker je eigen ding doen. En als je geen zin meer hebt ga je door. Wat ik wel lastig vind is dat je steeds opnieuw mensen moet ontmoeten, dus heel vaak hetzelfde gesprek voert.
Ik ben afgelopen jaar anderhalve week alleen op vakantie geweest en dat ging prima, dus weet niet waarom ik zo piep. Wat ik toen wel lastig vond is keuzes maken, maar wellicht omdat ik toen zo kort had en zoveel wilde doen dat dat ook meespeelde. En ik kwam toen uit een situatie waarin ik net 5 weken geen moment alleen was geweest, dus dat was ook een gek contrast.
Sterkte!
Wat naar
Heel veel sterkte! 
Sterkte!
Lukt niet om mijn bed uit te gaan⌠enerzijds heel lekker want het is zondag en anderzijds zonde want de zon schijnt en volgens mij is het echt lekker weer om te wandelen. Dilemma.
Sterkte 
De serie Pose gives me life.