Wat je even kwijt wil #15

Veel sterkte!

1 like

Sterkte!

1 like

Sterkte!

1 like

@Enthusiasm sterkte :heart:

1 like

Heel veel sterkte :two_hearts:

1 like

Sterkte :heart: :heart:

1 like

Ik voel me ook echt niet fit. Ben kapot. Maar geen griep lijkt me.

@Enthusiasm sterkte :two_hearts:

1 like

Veel sterkte en geluk @Enthusiasm

1 like

@Fenayi misschien overheen gelezen, maar hoe gaat het? :hugs:

Wauw, beetje overweldigend, dank jullie allemaal :star2: :heartbeat:

3 likes

Veel sterkte @Enthusiasm

1 like

Sterkte!

1 like

Maar je moet er misschien vanuit gaan dat je geen mensen zal ontmoeten! Dan kan je daar ook niet teleurgesteld in worden. Ik heb tijdens mijn backpackreis ook weinig mensen ontmoet en ik ging wel naar een land waarvan ik al wist dat dat zou ging zijn. Ik heb 1 keer een dag met 2 jongens gespendeerd en een keer samen met iemand wat gegeten en nog een keer een meisje in de bus ontmoet en samen ergens heen geweest, maar verder alles alleen gedaan.

Soms heb je een leuk gesprek als je ergens bent, of spreek je toch iemand in je hostel, maar je moet er niet op rekenen dat je steeds met mensen zal zijn.

Behalve als je naar de populaire backpacklanden gaat. Volgens mij kan je er dan vanuit gaan dat je je hele reis bijna Nederlands kan spreken hahah

Ik zou deze persoon sowieso bij marktplaats melden, dan kunnen ze hem/haar blokkeren.

5 likes

Melden. Die " stuur even geld om te kijken of jij wel betrouwbaar bent " truc is inmiddels een bekende scam truc geworden. Denk dat marktplaats daar wel raad mee weet.

2 likes

Mn ex is zo’n eikel. Eikel eikel eikel

2 likes

En ik baal ervan dat ik nog geen vijftig berichten hebben waardoor ik niet even in afgeschermd kan spuien en mezelf even heel zielig kan vinden

Is er iemand die advies kan geven?

Ik heb een samsung s5 die het nog altijd prima deed, totdat ik vanochtend op ijs uitgleed en dat ding in zijn hoes viel en er een zwaar voorwerp bovenop viel. De telefoon heeft aan de buitenkant niks, geen krasje of wat dan ook. Echter blijft het scherm zwart. Het scherm trilt wel als ik mijn wachtwoordfiguur swipe en de lichtjes boven en onder geven ook licht. Hij trilt wel als er gebeld wordt maar het scherm blijft zwart.

Nu twijfel ik dus of ik moet kijken of het handig is om er een ander scherm op te zetten, of om dan maar een nieuwe te kopen. Heb echter niet heel veel geld op het moment dat ik hieraan kan uitgeven dus zit in dubio. Twijfel ook nog of ik het bij de inboedelverzekering aangeef ( ik viel bij ons op het terrein), maar weet niet hoeveel zij zouden vergoeden.

Ik ging net ‘kraamcadeau voor vaders’ googelen en tussen de suggesties stond een dna vaderschapstest. Dus :sweat_smile:

21 likes