Sterkte!
Kan ik zoān flessenlikker krijgen om mijn bodylotion fles nou eens fatsoenlijk leeg te maken. Ik heb die dikke Palmers lotion maar er komt nu al niks meer uit terwijl er nog echt 1/3e inzit 
BAH ik heb echt een klote dag
@HvO ik gebruik zelf altijd agar agar. Wel goed afwegen want als je te veel gebruikt, wordt de taart een blok beton.
Ik heb echt zoān typische griepachtige pijn in mijn benen en rug en mijn keel doet pijn oh nooo ik moet nog zoveel doen vandaag en de rest van de week.
Het begin, ik vind haar geweldig. Echt wat een lef, maar aan de ene kant, het is maar haar.
Nog bedankt, heb eentje van Kipling op het oog nu. Nooit gedacht daar nog wat van te bezitten na de brugklas haha
Ik heb altijd zo iets van āover je schoonouders mag je denken wat je wilt, maar je houdt je in tegen je partner/zijn broers of zussenā. Mijn schoonzussen hebben/hadden er ook een handje van en ik kan me gewoon nĆet voorstellen dat ik zulke dingen ooit zou zeggen over mijn schoonouders. Denken misschien, maar niet zeggen. Zielig voor je broer ook.
Ik heb me ook vaak verdrietig gevoeld door dingen die gezegd werden maar ik heb me er nu wel van kunnen distantiƫren. Het is hun relatie, en blijkbaar zijn ze gelukkig samen. Het is zijn leven, hij moet voor zichzelf opkomen.
Sterkte! 
zet je de fles ook op zān kop?
Ik dacht precies hetzelfde tot ik hun winkel in Roermond binnenging. Er waren 2 leuke koffers mer een jungle print en dan nog eens 80% afgeprijsd.
Je moet naast 50 berichten ook een maand lid zijn voor de members only topics dus je moet helaas nog even wachten
Ik ga vanavond sushi eten en heb er nu al zooveel zin in 
Heb dat echt al maanden niet meer gegeten
I feel you, Same here. Heel irritant na >10 jaar EGF ofzo. Ik had ook begrepen dat je om eerdere toegang kon vragen, maar blijkbaar is dat niet zo.
Agar agar?
@TantePollewop zou het niet bij de verzekering doen, vaak eigen risico, dagwaarde van 0 euro dus sowieso technisch total loss. Ik zou een nieuwe halen, zou er ook geen geld in stoppen. Je hebt al een nieuwe samsung Jnogwat voor 150-175 euro volgens mij!
ja dat vermoeden had ik al.
*surft naar de site van de mediamarkt *
Ja maar het is zo dik dat er geen beweging in te krijgen is
lekker cement