Heel veel sterkte 
Wow, zóveel ‘nee’-stemmen had ik niet verwacht! Maar duidelijk. Nu ga ik op zoek naar een stel laarzen die wél lekker zitten!
Nogal zinloos om schoenen te kopen die je echt niet aan kan doen
. Ik heb ook schoenen die ik niet graag draag, maar die zijn tenminste wel voor een feestje bruikbaar.
Ja! Het is wel echt een hele lekkere, vette crème. Maar zo schiet het z’n doel wel een beetje voorbij 
Ja snap je! Voel me nu net een soort vreemde eend terwijl ik dat helemaal niet ben hahaha
Sterkte! 
Ja nou ja ik zou ze op zich wel aan kunnen natuurlijk. Maar ik denk dat ik mijn voeten daar geen plezier mee doe
Dat kan ik eens proberen idd, dankjewel! Ik heb alleen geen blender, en ik vraag me dan af of ik die wel genoeg gebruik enzo? Ik heb wel zo’n gekke staafmixer maar die werkt helaas voor geen meter. Heb als lunch wel pasta met pesto roomsaus en veel kaas gegeten en het was zooo lekker. Volgens mij ben ik serieus verslaafd aan kaas, echt niet oké. Ik heb nog wat blikjes van die John west tonijn staan en dat vind ik wel lekker en is voor zover ik weet ook gezond. Dus ik bedacht mezelf dat ik dat dan vanavond eet met rode ui en appel op een cracker ofzo? Dan ben ik toch best gezond bezig? Dat is voor mijn doen al enorm gezond iig.
Ik heb net een hele pot augurken leegegeten, en Mn ogen staan gewoon scheel van de zuurheid.
Ben net verhuisd maar verveel me nu al de tering. Was vergeten hoe saai het is zonder huisgenoten en/of huisdieren
Wel oké. Ze hebben bij mijn moeder de slaapmedicatie stopgezet, bij pijnprikkels doet ze haar ogen een klein beetje open en toen ik met de zuster aan het praten was deed ze het ook (was eerste keer zonder pijnprikkels) en toen later de zuster zei dat ik naast haar stond toen deed ze ze ook heel eventjes beetje open. Maar het blijft afwachten de komende dagen, er is nog weinig te zeggen nu. Als ze koorts krijgt brengen ze haar ook weer in slaap.
Kom net bij haar vandaan en ik ben ook wel vrij rustig. Het is afwachten en ik probeer mezelf maar beetje rustig te houden zolang we toch niks weten. Heb wel mijn momenten dat ik ineens begin te huilen maar over het algemeen ben ik het weekend wel vrij goed doorgekomen, veel lieve mensen om me heen.
Ik zit heel erg te twijfelen om schoenen te kopen via U.nited W.ardrobe, maar ik probeer nog wat af te dingen. Maar ben ook bang dat iemand ze wegkaapt voor mn neus en dat ik dan spijt krijg dat ik ze niet meteen gekocht hebt.
Ik moet echt iets aan mijn eetpatroon doen. Ik eet 's ochtends al nooit omdat ik dan geen honger heb en niks weg krijg, maar de laatste tijd eet ik 's middags ook niks. Ik heb wel honger, maar nergens zin in. Soms is mijn avondeten het eerste wat ik eet op een dag en dan heb ik de rest van de avond vreetdrang, dus pak ik vaak nog een tosti o.i.d.
Ik heb mij voorgenomen dat ik vanaf morgen weer 's ochtends en 's middags ga eten.
Ik heb 's ochtends ook nooit honger, at eigenlijk nooit wat voor 11-11.30u (sta om 7u op voor mijn kantoorbaan), maar dwing mezelf tegenwoordig om op zijn minst een stuk fruit of een (klein) bakje yoghurt te eten voordat ik de deur uitga, zodat ik in ieder geval wel iets in mijn maag heb. Functioneer daardoor gewoon daadwerkelijk beter, ook al moet ik het soms echt tegen heug en meug naar binnen duwen. Dus kan het alleen maar aanraden, ik blijf het soms moeilijk vinden, maar uiteindelijk voel ik me er wel beter door.
Ja ik weet dat het ook gewoon gewenning is. Als ik een paar keer 's ochtends heb gegeten, krijg ik daarna ook 's ochtends weer honger. Ik moet mezelf er gewoon even toe zetten.
Ik zou willen dat het bij mij zo werkte. Dwing mezelf inmiddels al een paar maanden te eten 's ochtends, maar het is nog steeds bijna elke dag een struggle…
Kan ik misschien iemand nog blij maken met de servieszegels van AH?
Gestofzuigd
. Maar lekker bezig, en veel succes en vooral plezier morgen!
Oh wel knap dat je dan toch nog iedere ochtend ontbijt, ondanks die tegenzin!