Wat je even kwijt wil #15

Ik was gisteren snowboarden in een overdekte hal en de ergste pijn die ik nu heb is de spierpijn in m’n armen door die klote sleeplift en dat touw waar je jezelf mee omhoog trekt. M’n kont en benen doen helemaal niet echt zeer.

1 like

Ik heb een plant gestekt op water en mijn blik dwaalt nu de hele tijd af naar het stekje. Alsof er in de afgelopen tien minuten wortels bij zijn gekomen ofzo.

12 likes

Ik ben een echte Nederlander. Ik heb mijn vriend uitgenodigd voor de app waarbij je 5 euro shoptegoed kreeg en toen heb ik ze via zijn account gekocht. En nu kan ik niet wachten tot ze binnen zijn.

8 likes

Ik lig al twee dagen plat door ziekte inclusief koorts, maar moet morgen wel echt naar mijn werk. Heeft iemand nog tips om snel van een keelontsteking af te komen? Ik overleef het op zich wel zolang ik paracetamol en ibuprofen slik, maar ben vooral bang voor vannacht omdat de koorts dan denk ik weer terugkomt

Omg nee, dit is mijn nachtmerrie. Die tweede, WAT is dat voor ding? En die krul/stijltangen waar het aan vastschroeit :sob::sob::sob::sob:

1 like

Een schroevendraaier met een maiskolf erop geloof ik? Ziet er echt pijnlijk uit :o

Omg we zouden kippepoten met satesaus, stokbrood en patatjes eten en nu had mijn vriend niet goed gekeken en is de satesaus over datum :tired_face::tired_face: en ik had hier zoveel zin in :sob::sob::sob:

1 like

Ik heb echt een leuke moeder. Ik appte dat ik twee verstandskiezen had laten verwijderen. Zegt ze:goed voor je mondhygiëne. Veel mensen moet de verstandskiezen laten verwijderen omdat onze kaken kleiner zijn geworden. Dit komt omdat we niet meer op hard vezelrijk voedsel moeten kauwen, zoals onze voorouders.
Ik merk dat mijn willekeurige feitenkennis, en de behoefte om die te delen, niet van een vreemde komt.

15 likes

Zou ook kunnen hoor! Het gaat er meer om dat er te weinig ruimte is in de kaak voor ons gebit omdat onze voorouders grotere kaken hadden.

1 like

Ik ben eind van de maand in Japan. Kan ik iets voor je meenemen?

5 likes

Dankjewel! Laat maar weten als ik iets voor je kan betekenen! Heb jij nog aanraders? Wat moet ik kopen?

1 like

Heb je tips om mensen te ontmoeten op reis? Ik ga binnenkort voor het eerst anderhalf week alleen op reis, maar ben echt bang dat ik de hele tijd loner ben

@Enthusiasm en @Fenayi Heel veel sterkte :heart:

1 like

Op je profiel staat je leestijd op de forum in dagen. Bij mij is dit 12 dagen, betekent dat dat ik 12x24=288 uur op dit forum gelezen heb…?

1 like

Haha ja wel een beetje. Of voel jij je er nu extra kut door? :stuck_out_tongue:

1 like

Hahaha ik was uitgenodigd bij een borrel ter kennismaking bij mijn buren (>60 jaar). Toen ik daar kwam waren er 2 andere bejaarde stellen maar t was hartstikke gezellig, lekkere wijn en ben er 2,5 uur gebleven hahahhaa

60 likes

Ik heb een plaat opgezet van Sinatra en nu ga ik lekker burgerlijk de was ophangen. Chill dagje dit.

3 likes

Wauw ik heb een printsceen gemaakt. Ik ga naar Tokyo om de marathon te lopen, ben daar een weekje. Was helaas niet mogelijk om langer te gaan, vandaar dat we maar op 1 plek blijven.

Hebben jullie in de buurt van Tokyo nog must see/do’s?

3 likes

Ja ik had het gehaald bij de ekoplaza, maar ik zag het hier in de aa.lndn ook wel in de AH dus denk bij diezer ook wel!

Dit is toch niet hetzelfde meisje?

1 like

Omg ja dan heb ik ook een complete verbouwing nodig

1 like