Mijn hond heeft vandaag gewoon een kip gevangen. Ik ben in shock want hij is zo dom en niet hond achtig kan gewoon niet geloven dat hij de skills heeft voor dit soort praktijken
Ik ben mn sjaal vergeten bij mn ouders 
Ik wil even iemand bellen maar ik weet niet of diegene daar op zit te wachten (appen is geen optie) en ik ben nu echt supernerveus. Maar ik ga het NU doen.
Edit: voicemail
Ze heeft een wat voller gezicht en donkere wenkbrouwen. Vgm contourt ze haar neus en lijkt hij op de eerste foto veel groter door het licht en omdat ze daar geen make up op heeft en haar haar naar achter valt.
Ik vind dit soort fotos altijd zo flauw. Ja er zal vast wel wat gesleuteld zijn , maar neem dan 2 gelijke fotos met het zelfde licht en beide zonder make up.
Ik heb zegmaar iets te veel tijd⌠nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar ik weet nooit wat ik moet doen van half 9 tot bedtijd zegmaar⌠wat doen jullie die tijd? En nu ben ik ook nog eens dichterbij huis gaan werken waardoor ik een uur later naar bed kan en elke dag twee keer drie kwartier extra over hou
Heel herkenbaar. Ik vind de avonden altijd verschrikkelijk en ga vaak van ellende maar gewoon slapen want dan is het snel weer morgen
Ja idd maar zoveel slaap heb ik echt niet nodig. Hoef pas om 7 eruit dus veel vroeger dan 11 uur in mân bed gaan liggen heeft echt geen zin.
En dan doe ik al aan sport en huishouden hèâŚ
Nee ik ook niet. Zeker niet nu ik geen werk heb
Pff dat lijkt me helemaaaaal zwaar. Lange lege dagen. Beetje druk met solliciteren al wel?
Vooral veel afwachten, waar ik heel slecht in ben. Zit nog niet eens een week thuis en de muren komen nu al op me af inclusief verschrikkelijk donkere gedachten
Ja dat klopt, dat is inderdaad ook dom! Excuus, ik was gewoon dolenthousiast over hele mooie laarzen en dacht aanvankelijk: âYoloâ. Maar dankzij de overtuigende polluitslagen kan ik weer normaal denken hoor! 
Nou die Charlie Temple bril was echt vet kut man, neusbrug echt fucking smal. Zoân grote schnoz heb ik niet en kon âm echt alleen bijna IN mân voorhoofd drukken zo ver moest ie mân neus op.
Dan toch maar weer een Ace en Tate erbij denk ik
Series, lezen, een bepaald hoekje van mijn huis in marie kondo stijl opruimen, iets huishoudelijks, planten stekken/verpotten, spelletje op de playstation, forum, voiceberichten aan een vriendin sturen en ontvangen, benen harsen, marktplaats advertenties maken, reddit, tinder, avondwandelingetje, naar de ikea voor weer een lamp, of bakjes of inspiratie voor een nieuwe stoel0. Of iets eerder op de avond gaan sporten, dan heb je jezelf al nuttig gemaakt en maakt het eigenlijk niet meer uit wat je doet (althans, dat gevoel heb ik altijd)
Vooral de playstation trouwens! Echt, uren vliegen voorbij op dat ding.
1 weet ik niet maar ik woonde ooit op de 8e en toen kwamen ze naar de deur, volgens mij moeten ze dat ook
Minimale bedrag weet ik niet. Bij mij komen ze wel aan de deur (lijkt mij wel eigenlijk)
Als ik alleen thuis ben lig ik eigenlijk de hele avond in bed series te kijken of te youtuben en te candycrushen maar dat is echt bijna nooit.
8 euro geloof ik, ja, en gebruik 42356 voor 25% korting 
Ik geloof 8 euro! En je kan opmerkingen typen over de bezorging, dus dan zou je dat kunnen aangeven.
@Lovepink en mocht je maskers oid meenemen vanuit Japan, let dan op dat er geen orchidee in zit. Kun je een fikse boete voor krijgen in NL