Wat je even kwijt wil #15

Postbezorgers kwamen bij mij ook naar boven. Heb een keer de fout gemaakt door te zeggen ‘ik kom eraan’ maar in de tijd dat ik beneden was had die man al drie keer boven kunnen zijn.

1 like

waarom krijg je daar een boete voor?

1 like

En nu ben ik weer alleen en hoe erg ik dat afgelopen tijd ook wilde, nu breek ik. Heb net met mn vader gebeld.

Echt veel te veel gedaan dit weekend, superdom natuurlijk, want pijn en kapot. Het is wel leefbaar. Heb n tafel, stoelen, badkamerkast en een bank is besteld.
Nog een bed, boekenkast en kledingkast en dan zijn alle meubels er.

Ik zie wel ff op tegen een kei drukke week werken. Niet slim aangepakt dit. Ik ga morgen boos zijn op mezelf.

Oke laat maar verwarrend verhaal dit. Moest het ff kwijt, tranen zijn weg. En door. Ik ga chillen, komt allemaal goed. Alles komt goed😇

14 likes

Omdat het een beschermde plantensoort is

1 like

Hmm ja mega irritant… zoveel tijd om na te denken brengt vaak niet de leukste gedachten omhoog.

1 like

Ah het zijn de eerste dagen het voelt nog gek. Over een tijdje voelt het normaal en verlang je na een lange dag werk naar die rust haha.

1 like

Ik kan letterlijk niet stoppen met naar dit liedje te luisteren (maar dan de versie die op Spotify staat):

Het staat al ruim een uur op repeat. Ik vind het zo mooi om zoveel verschillende redenen. De emotie en melodie; de tekst; het feit dat, doordat hij het zingt (het origineel wordt door een vrouw gezongen), er gespeeld wordt rond biseksualiteit; de twist in de tekst (het gaan niet om een crush zoals je die zou verwachten, maar juist over dat hij de plaats in wil nemen van iemand die samen is met iemand waar hij van houdt); dat het over een vorm van jaloezie gaat, zonder dat er hatelijk gedaan wordt; etc.

7 likes

oh. oke. Dank je voor je antwoord

1 like

Neusspray helpt bij mij altijd tegen oorpijn, zelfs als mijn neus niet verstopt zit.

Ja, echt, ik ook!! En ik wil dringend nieuwe muziek :angry:, haha. Of op z’n minst een studio-versie van Medicine. Ik kan echt niet wachten voor de volgende stappen die hij neemt, ben zo benieuwd :sweat_smile:.

2 likes

Lijkt me leuk om dokter te zijn en adviezen van mensen te horen, zoals bijvoorbeeld mijn advies hierboven o.i.d. en dan te weten dat het bijvoorbeeld nergens op slaat. Dat zou ik best grappig vinden denk ik. Of als iemand zit te klagen over bepaalde klachten bij zichzelf en je als dokter meteen weet waardoor het komt. Of bij jezelf, altijd weten wat je moet doen bij bepaalde klachten. Ja ik zou ook wel dokter willen zijn.

3 likes

Even een update op mijn ietwat sippe bericht eerder vandaag, heb lekker in de zon door de stad gefietst (en de route naar m’n stage vast verkend, voelde echt alsof ik ging proeffietsen voor de middelbare school hahahahaha). En er was zo’n aardige man op de markt waar ik m’n lunch kocht, ging me welkom heten in de stad, werd er helemaal vrolijk van.

34 likes

Heb je er in ieder geval van genoten? Het klinkt echt heerlijk namelijk.

1 like

Die was van Maya deluxe! Had ik gekocht via zalando. Was btw wel echt een jeuk jurk :thinking:

1 like

Ik ga mee! Als ik YouTube-video’s kijk, vind ik het nog steeds doodzonde dat ik die gemist heb. Ik vond Sign of the Times al meteen wel fantastisch (ik heb er 900 km op gewandeld, haha, ofja, ik had in die maand minder dan 10 liedjes op repeat staan), maar ik was me er toen nog helemaal niet van bewust hoe geweldig hij is. Ik heb wel het idee dat de gemiddelde leeftijd van zijn fans stijgt en nog zal stijgen (en niet alleen omdat iedereen opgroeit :joy:), maar het maakt me helemaal niet uit, ik ga naar dat concert als hij weer een tour doet, haha.

1 like

@Krabsalade hahaha ja oke, dat snap ik ook wel.

@monkeyslut ja ik denk dat als ik dokter zou zijn dat ik het ook niet zo snel zou vertellen aan iedereen, bang dat je dan steeds vragen krijgen over vanalles en nogwat.

Tja ik rook wel eens een sigaretje dus dan ging ik naar buiten en iemand om een aansteker vragen. Of anders in een gemeenschappelijk ruimte gaan zitten lezen of klooien met je telefoon tot er iets langskomt waar je op in kan haken.

Maar belangrijkste is om te onthouden dat heel veel mensen alleen reizen en dat die allemaal wel aanspraak willen. Dus soms moet je gewoon over de drempel heen en random hoi zeggen tegen iemand. Maar het gaat echt altijd makkelijker dan je denkt hoor! Oh en als je op een slaapzaal in een hostel slaapt is het daar ook altijd wel makkelijk contact maken. Je gaat het vast heel erg naar je zin hebben! :muscle:t2:

3 likes

Oooh, dat klinkt zo leuk, ik ben jaloers, haha. Dat gillen ben ik wel bang van :joy:.
Ik gun het hem ook allemaal zo hard.

1 like

@Fenayi Hoe is het nou met je?

Slaap je in hostels? Waar ga je heen?

1 like