Wat je even kwijt wil #15

Ik moet trouwens ook nog eens m’n hart luchten. Mijn collega’s zijn zo xenofoob, racistisch, homofoob, … Ik word er soms zo moedeloos van. Ik ben ook echt niet goed in discussiëren, ik ben heel overtuigd van m’n eigen standpunt, maar ik kan dat vaak niet goed overbrengen. Nu probeer ik af en toe erop in te gaan, maar het is zo’n onbegonnen werk soms. Vandaag ging het dan over transgender mensen en dat wordt dan gelijk gesteld aan travestieten en in 1 adem vermeld met “verwijfde homo’s” en iemand zei letterlijk dat hij er misselijk van wordt. Of dan gaat het over “die zwarten” als “het zal wel weer niet in orde zijn, als het die zwarte was” e.d. Fouten van blanken zijn “dingen die kunnen gebeuren”, fouten van mensen van kleur worden “ze kunnen het ook nooit doen zoals het hoort”.

Het idiote is dat we dus ook o.a. een homoseksuele collega hebben, die tegen alle stereotypen ingaat, en een donkere collega die duidelijk hard werkt, echt voorbeelden dat hun denkwijze op z’n minst niet helemaal terecht is, maar dat is dan geen reden om anders te gaan denken? Ugh, ik word er zo moe van.

4 likes

Naar omstandigheden wel oké.

Ik lees nu pas je update. Wat heftig allemaal. Ik ben blij dat je je sterk weet te houden ondanks de omstandigheden. Ik hoop dat je wat afleiding weet te vinden en dat je steun hebt aan mensen om je heen. Veel sterkte :heart:

1 like

Kan je ook buikgriep hebben zonder over te geven? Ik dacht altijd dat dat er perse bij kwam maar het hele weekend al borrelt het ZO erg in m’n buik
Beetje tmi maar ik zit dus echt continu op de wc en aaah ik word gek
Ik heb nog nooit buikgriep oid gehad dus ik heb geen idee, ook heb ik een pijnlijk lijf zoals bij griep, en hoofdpijn
Ik vrees dat dat ziekmelden wordt morgen en dat vind ik zo kut :frowning:

Ik heb planning gemaakt uit iedereens ideeen haha.
Morgenavond opruimen, dinsdagavond uitgebreid koken en naar buiten, woensdag kleding uitzoeken, donderdag nagels lakken en vrijdag film kijken.
Wow en daar had ik hulp bij nodig om te kunnen bedenken haha.
Thx allemaal!!

12 likes

Ja ik weet het dus niet, ik heb best gevoelige darmen dus ben wel wat gewend haha maar nu voelt het ook echt vol vanbinnen, terwijl ik amper heb gegeten dit weekend? Meestal is 't dan met 2 keer naar de wc gaan wel voorbij maar dit weekend zit ik dus al op 10 ofzo

Was het boek goed?

Naar mijn idee is buikgriep een virus en dan wil je lichaam alles er zsm uit dus ook overgeven. Tenminste dat was bij mij zo :expressionless:

Dit is ook echt mijn lievelings. Ook heel lang op repeat gehad. Zo mooi, zo herkenbaar. I love Harry

3 likes

Ja ik denk dat het bij mij dan toch aan verkeerd eten ligt? Heb alleen nog nooit gehad dat m’n darmen 48 uur van zoiets van slag zijn, loop helemaal ineengedoken ervan…
Ik ga maar gauw slapen, hopen dat 't morgen minder is :blush:

Shit ik baal echt heel erg, krijg 2 uur geleden opeens hele erge keelpijn, maar ik heb tentamenweek en ik moet deze tentamens halen. Wat kan ik nu doen om evt. de schade te beperken? Of is het gewoon paracetamol innemen en maar afwachten?

Ik imiteer weleens stemmetjes, voornamelijk van tekenfilms enzo en soms als ik merk dat ik potentieel heb om er een te ‘masteren’ , als het ware ga ik dat weleens oefenen, inclusief met alle stemmetjes die ik al kan, maar dan denk ik aan mijn buren en die moeten dan toch echt denken dat ik niet goed wijs ben als ik ineens in een of ander debiel stemmetje aan het praten of aan het schreeuwen ben en ze horen dat allemaal :joy: hahaha.

7 likes

Ik eet met je mee morgen. Ik heb vandaag een hele zak kroepoek, 4 plakken hotel cake en van die chemische good pasta op.

1 like

Ik ben denk ik echt late too the party, maar ik heb net de docu van Fyre Festival gekeken. Ik kan echt alleen maar wauw zeggen. Wat een heftige zooi.

4 likes

Ik vind het zo leuk om likes te krijgen op dingen van dagen terug. Dat mensen aan het bijlezen zijn of een topic net ontdekt hebben. Vaak ben ik zelf die post allang vergeten.

26 likes

Een sms lijkt me dan prima hoor. Zou er zelf misschien nog even achteraan bellen als hij morgenochtend geen reactie heeft gekregen. Misschien dubbelop en dat hij denkt ‘ja waarom bel je, dat heb je me al gesmst’ maar toch, voor de zekerheid.

ik heb morgen mijn eerste schooldag van mn nieuwe opleiding :flushed:

31 likes

Als ik met één van mijn vriendinnen heb afgesproken heb ik altijd het gevoel dat ik liters alcohol op heb omdat we altijd zoooveel met en om elkaar lachen haha. Echt leuk altijd :smiling_face_with_three_hearts:. Ik heb geen druppel alcohol gehad btw :joy:

9 likes

Ik heb nu twee dagen mn medicatie niet genomen omdat ik niet meer had (:woman_facepalming:) maar voel me nu echt heel warrig en krijg een beetje waanideeën. Echt irritant eigenlijk hoe afhankelijk je bent van die shit.

1 like

Succes!