Ik zoek een leukere geur diffuser oid voor op het toilet, heb nu een geurkaars staan maar die ruik je totaal niet. Weet iemand iets lekkers?
Ik heb echt zo’n gelukkige en ontspannen bui dat ik het gevoel heb dat ik iets kuts of stressvols over het hoofd zie haha.
Rituals heeft kleine geurstokjes die erg lekker zijn!
Ik ga morgenmiddag mijn sollicitatie voorbereiden, maar ik ben nu al zenuwachtig voor dat gesprek eind van de week. Ben hier zo slecht in 
Volgens mij ben je vet goed bezig dat je er mee bezig gaat morgen!!! You can do it!
Ik kocht zojuist een fucking mega dure microfoon als investering (zzp) maar mijn god, wat voelt dat als rib uit mijn lijf. Poeh. Rest van het jaar ga ik op water en brood…
Mijn opa had alzheimer en hij zei altijd een hele rare zin en die wil ik echt graag laten tatoeëren maar de zin is:
Moe pa krijgt tandjes

Ik ben dus ASMR video’s aan het ontdekken en kijken of het echt zo ontspannend is, maar ik lig de hele video te wachten tot er iemand ineens “BOE” roept en je je kapot schrikt. Tot nu toe nog geen ontspanning voor mij.
Thanks voor je uitgebreide antwoord! Zal je tips zeker meenemen 
@Hinkje naar Azië! In dat land komen ook wel veel backpackers (sorry, beetje cryptisch). Ik denk dat het wel goed komt, maar het is toch wel even spannend!
Bij mij was het weer even inkomen (kijk eigenlijk alleen de superbowl, maar volg de NFL verder niet), maar na een tijdje kon ik het weer goed volgen. Patriots weer gewonnen, pffff. En die reclames ja 
Ik heb vijf maanden gereisd in zuid oost Azië, echt geloof me, dat komt helemaal goed!! Het is soms lastiger een moment voor jezelf te vinden.
Ik ken ook echt alleen de basisregels hoor. Als er gefluit wordt sta ik ook zo van ‘heh, wat is er nu aan de hand?’ Dus ik begrijp je wel haha
Ik ben de allereerste bij de tandarts maar moet wel al tien minuten wachten 
Ik vind het helemaal niet erg dat er vandaag iemand een lek in mijn huis komt fixen. Kan ik mooi Skyrim spelen.
Bluh ik moet zo de tandarts bellen want heb ergens last van en ik ben bang dat ze gaan zeggen dat ik langs moet maar daar heb ik helemaal geen zin in. Is nog in m’n oude woonplaats dus ik moet er voor reizen en daarnaast ben ik ook gewoon heel druk. Hoop dat het zo spontaan overgaat 
Haha mijn vriend is vannacht opgebleven om te kijken. En hij moet gewoon werken vandaag🤷 Was het wel gezellig met je vrienden?
Ik zag net een meisje op de fiets met een korte broek en een tshirt 
Ik heb gisteravond het eerste half uur van Bird box gekeken en ik had al nachtmerries vannacht over “”"“een entiteit”"""" in de lucht. Ben zo’n pussy.
Ik zag vorige week iemand toen er nog sneeuw lag met sokken in sandalen en een lang t-shirt en dat vond ik al heftig.
Wat is het koud buiten en dan die wind er ook nog bij
.
Ik was zaterdag ook indoor gaan snowboarden! Nu ben ik benieuwd of we in dezelfde plek waren
(Spierpijn is ook vandaag nog niet helemaal voorbij)