Ik heb een kaartje gekocht voor een optreden in Paradiso. Denk alleen dat er geen trein meer terug gaat als het klaar is. Waarom denk ik hier nooit over na 
@Bunnyslippers ik kan 'm zo snel niet meer vinden maar je postte laatst een foto dat je ergens Mexicaans zat te eten. Ik blijf er maar aan denken haha, waar was dat? Zag er zooo lekker uit
Ik gebruik de digipas bijna nooit. Vind het een heel fijne bank en een fijne app!
Bij KUA in Rotterdam! Zit ook in Den Haag volgens mij. Lekkere cocktails ook. Op woensdag hebben ze op bepaalde tijden ook Happy Hour en dan zijn de cocktails 50%.
Misschien zit er wel een leuk hotelletje in de buurt. Kun je na het optreden lekker crashen in eem groot zacht bed.
Jaa of een chille airbnb. Of een ellegirl met een groot bed, hahaha. Ik ga op onderzoek uit
Ja doen! Treat yourself
Vinden jullie 19:30/20:00 een goede tijd om een pakketje bij de buren op te halen of is dat te laat?
Omg bedankt voor dit antwoord haha ik zat daar serieus op te hopen, ik woon in Rotterdam en deze staat al zo lang bovenaan m’n lijst om heen te gaan!
Zou ik prima vinden hoor. En als het niet uitkomt moeten ze niet open doen. 
Nee? Bij ons in de kerk vroeger, kreeg ik altijd het gevoel dat ze blij waren als er een ongelovig iemand kwam, zodat ze weer een verloren schaap bij de kudde konden voegen en dan deed iedereen altijd extra aardig tegen die persoon.
Ik woon er niet heel dichtbij maar ik heb een luchtbed én een elektrische pomp (wooehoe) als je daar behoefte aan hebt. 
Kan prima
hoorde vandaag dat er iemand is ontslagen die vanwege geldnood iets had gestolen. Heel stom maar ook heel triest, dat je dan zo’n keus maakt en alleen naar meer in de problemen zit.
Ik heb zo weinig gedaan vandaag dat ik er gewoon moe van ben. Val bijna in slaap op de bank.
Ik had vandaag mijn eerste werkdag na 7 maanden reizen en chillen. Zo veel informatie! Ik ga zo moe zijn aan het einde van de week.
Nou het komt bij mij ook nog niet echt los haha
Oo ik hou echt van de muziek van Maroon 5 maar ach wat heeft die man zich toegetakeld 
Echt echt echt niet mooi die tattoo’s
Waarschijnlijk niet maar k vraag het toch: kan ik / we je ergens mee helpen?