Ik ben een brief aan het schrijven aan iemand die (bijna) op sterven ligt en ik vind het zo lastig om de goede toon te vinden. Wil de situatie niet compleet negeren maar ook niet dramatisch of ‘klef’ doen, want ik ken deze persoon eigenlijk helemaal niet zo goed; hij is vooral een heel goede vriend van mijn moeder. Je zou zeggen: doe wat goed voelt, maar dit voelt hoe dan ook verkeerd en naar. 
Ik ga zo voor het eerst naar de sauna en ik vind het fucking spannend… 
Wat lief, dankjewel. Dat lijkt me nog onmogelijker zeg… jeetje. Ik denk dat ik het gewoon semi-luchtig houd – ik was al van plan om hem te schrijven voordat zijn gezondheid achteruitging, dus ik heb gelukkig meer te zeggen dan alleen ‘sterkte’.
Me 2 en ik wil ook met James mee
Ik ging naar de fietsenmaker vandaag en daar stond de radio aan met queen ‘I want to break free’. Had dat nummer de rest van de dag in mijn hoofd. Komen de buren net thuis, zetten muziek aan en het eerste nummer dat ze draaien is dat nummer. Ik denk dat dit mijn anthem moet worden van de dag, de week, de maand en me lefe.
Hahahaha oke James Gordon dan hahaah
Haha ja dat snapte ik! 
Wauw I love it maar ik zie echt nergens zulke mooie pakken? Wil nog steeds zo graag een pak maar iedere keer als ik er een tegen kom is ie van slechte kwaliteit
Jaa ik ook

Ik heb even gezocht en deze is blijkbaar van fashion nova maar dat is volgens mij geen porem + invoerrechten en €15 verzendkosten want uit Amerika. Oja en uitverkocht.
19.30/20u is toch super vroeg, of ligt dit nou aan mij. Ik vind 21.00 zelfs heel normaal en over 21.30 zou ik misschien een beetje twijfelen maar ook dat vind ik niet te laat.
Ik vind die Dierenlot reclame zo vreselijk irritant. Veel te lang. Hierdoor zou ik dus echt nooit doneren bij Dierenlot he.
Het verbaast mij dat het niet eerder is gebeurd eigenlijk, zag hem vaker dronken dan nuchter het weer presenteren. Wel heel naar voor hem natuurlijk.
Ik woon al een half jaar in mijn nieuwe kamer maar vandaag toch eindelijk huurtoeslag aangevraagd, voel me toch een partij volwassen. En opgelucht, had het veel eerder moeten doen.
Dronken? Echt? Dacht dat dat gewoon iets Fries was.
Ik lees wel meer opmerkingen op internet over alcohol.
Ik heb hem ook nog nooit dronken gezien op tv? Of ben ik dan zo blind?
Ik ben echt plaatsvervangend boos. Hij wilde graag zijn 25 jaar volmaken, duurde nog maar 2 jaar?!? Wat een eikels dat ze hem dat niet gunnen. Daarnaast, ergens 23 jaar werken en dan nog steeds geen vast contract?!? Wtf.
Ik hoop dat ie naar Max gaat
Ik ook niet volgens mij maar het valt me op dat wel meer mensen erover praten.
Ja, schrok ook toen ik het voor het eerst hoorde! Maar hij is in ieder geval alcoholist geweest en heeft regelmatig het nieuws in niet nuchtere toestand gepresenteerd.
Mn eerste schooldag was echt leuk:ok_hand:
Jan Slagter wil Piet Paulusma als weerman op Omroep Max https://www.nu.nl/entertainment/5723457/jan-slagter-wil-piet-paulusma-als-weerman-op-omroep-max.html (via @NUnl)
Komt helemaal goed met die man