Wat je even kwijt wil #15

Hij heeft ook gewoon zijn eigen bedrijf dus we hoeven geen medelijden met hem te hebben, maar Jezus wat een teringlijers inderdaad bij SBS

2 likes

Dat is echt belachelijk!

@Rozevarken Ik dacht dat het wel redelijk bekend was om dat het vaak wordt benoemd wanneer het gaat over hem, iedereen die ik erover spreek tenminste. Vind je het fijner als ik mijn reactie verwijder?

@Madrid Internet staat vol met filmpjes dat hij niet nuchter presenteert.

2 likes

Jongens het is sbs daar kan je niet al te veel van verwachten.

Ik zit ineens utopia te kijken… @Krabsalade heeft jouw vriend nog een buitenvrouw nodig?

6 likes

image

7 likes

Mn vriend gebruikt echt onredelijk veel (maar echt veel) wc papier in mijn huis en ik koop altijd dure dus ik ben er boos over. we wonen btw nog niet samen. mag dat?

• ja dat is stom
  • nee je bent een beetje een zeikwijf nu

0 stemmers

O.M.G.YES

Maar serieus hoe leuk is die clip. Echt het einde.

2 likes

Laat hem zn eigen plee papier meenemen als hij zich zo graag wilt inwikkelen.

12 likes

Hahaha mag ik vragen waarvoor? Alleen voor nr 2 of ook andere dingen als neus snuiten enzo?

Love je rekenmachine op insta.

1 like

Wat versta jij onder duur? Ik zal btw gewoon kijken voor wat goedkoper toiletpapier. Wij hebben thuis ook vrij goedkoop toiletpapier (van de Lidl) en ik vind dat prima toiletpapier.

Jezus ik zie 3x toiletpapier in mijn post staan :cry::cry::cry: echt lelijk :joy:

4 likes

Dankjewel! Is van aliexpress :sunglasses:

1 like

Late reactie maar is dit niet Angela Groothuizen? Haar broer zat ook in een band.

Nog even over die clip van I want to break free. Uit fucking 1984 en dan zo’n clip erbij. No fucks were given. Dit is echt mn lijflied. Sorry Ronnie maar dit nummer komt op mijn tinder bio. Wat een bazen.

7 likes

Mijn maag doet weer gek :tired_face:

Oh haha ja vond het moeilijk inschatten. Het zijn ook een beetje moeilijke mensen en wilde het graag goed doen haha. Maar je hebt wel gelijk idd.

Weerman lijkt me eigenlijk een prima beroep om dronken te doen. Alle cijfers en de kaart staan toch naast je, dus wat je nou precies uitkraamt maakt helemaal niks uit toch? Ik heb nog nooit gedacht goh Piet/Gerrit je voegt echt wat toe.

16 likes

Lief!!! Ik hou het in gedachten :blush::blush:

1 like

Ik mis nog steeds Erwin Kroll

4 likes

Nee dat was Philip Freriks!

1 like

Ik vind dat zooo lekker

1 like