Wat je even kwijt wil #15

Gastendoekjes!

1 like

Spuit 11, maar ik heb Piet Paulusma met carnaval in Eindhoven gezien. Toen was hij dronken, maar ja wie niet met carnaval.

7 likes

Snap wel waarom dr niks van het weer klopt steeds.

5 likes

Hij had het weer mis

9 likes

Ik vind weervoorspellingen sowieso het minst interessante iets ooit. Ik zie het ook als ik Mn raam uitkijk, prima toch. Ik overleef al 27 jaar prima zonder het weer te weten.

Het dieptepunt is Mn moeder die elke. dag. Het weerbericht op teletekst opzoekt voor elke stad in Europa en daar dan gesprekken over voert. Wist je dat het sneeuwt in Talinn?

31 likes

Iemand heeft net zo’n mega naaistreek bij me uithaalt en ik ben zo zo zo zo kwaad. Urgh zelfs de chips smaakt me niet meer en nobody messes with my food :face_with_symbols_over_mouth:

En ik dacht dat ik rare hobbies had

1 like

Teletekst ook echt. Slaat ze ook nog steeds dingen op op een floppie?

2 likes

Ga ik ook niet beantwoorden

1 like

Nee maar ze print wel routebeschrijvingen uit die ze via startpagina > zoekmachines > Google > routebeschrijvingen vindt.

7 likes

@TantePollewop @Zemraluani wat zoeken jullie op tinder?

2 likes

Waarom heet de decibel radio ineens royaal?!??

Je moeder

2 likes

Hahahhaha je moeder is echt geweldig

1 like

Maak ff poll dan luie hond :two_hearts:

10 likes

Zo ben ff goed aan t vreten hier maar ik vind naked repen zoooo lekker. Smaakt echt naar Snickers en bountys

6 likes

Ik ben 3

1 like

Ik vind een bepaalde reep van naked ook smaken naar bubblegum (?!). Weet alleen niet meer welke

Danku!!!

Ik ben 7 toen ik zag dat de redbull bij de Ah TO go 2,70€ was en ik toen tien minuten omgelopen ben naar een gewone AH voor een euroshopper blikkie energy.

12 likes

@Madrid i love you maar het was echt te grappig geweest als je hem zo uit het water had gehapt.

6 likes