Wat je even kwijt wil #15

Ik ben een zak chips kwijt, of ik kan me gewoon niet herinneren dat ik hem al heb opgegeten :pensive:

3 likes

Ehm welke heb jij dan?
Ik had een x iets met dadels en noten nou raaanzig vond ik het

1 like

Ik heb dezelfde broek en blazer van Zara. Wel vorig jaar maar ze brengen vaak dezelfde dingen uit. Draag het ook samen.

1 like

Ibuprofen helpt goed! 400 gram en dan slik ik het na een uur of 5 weer en dan weer. Wel op tijd volgende dosis nemen.

M’n neustussenschot is opeens heel gevoelig/doet een beetje pijn. Wat raar, nog nooit gehad dit. Iemand wel? Ik vind het echt random en snap niet waar het vandaan komt.

zo lief al die reacties @hierboven allemaal, bedankt nogmaals :four_leaf_clover: :four_leaf_clover:

1 like

hij wordt in slaap gehouden momenteel
kan/durf er niet meer over te zeggen, maar het is echt slopend allemaal…

5 likes

Heb wijn, sigaretten en veel te veel kinderchocola. Ben morgen vrij dus het avondje sims kan beginnen :sweat_smile:

4 likes
Samenvatting

12 likes

Ik herken het niet maar ik zou me er niet te druk om maken. Je hebt het gewoon nodig, toch?

@Enthusiasm, een hele hele dikke knuffel en veel sterkte.

1 like

HAHAHA. Please geef je op voor temptation island. Dan doe ik mee als verleider. Hoef alleen maar een utopia dvd mee te nemen en ik heb gewonnen

11 likes

ik heb verder echt een kut kut kut maandag gehad op het werk. komt vast ook omdat ik er niet helemaal goed bij zit, maar bah wat een hectische dag. ik kan niet zo goed tegen een slechte start van de week, heb verder ook echt nooit moeite met maandagen!

2 likes

Dat ligt er aan. Als het kind tandjes heeft zou ik oppassen.

29 likes

Oh, dat komt zeker goed! Zeker als je in hostels logeert en naar een backpackersland gaat, dan gaat contact leggen bijna automatisch!

Het contact leggen gaat bij mij momenteel zodanig goed dat een Braziliaan me net seks voorstelde :’). Haha.

7 likes

:o_o::face_vomiting:

That escalated quickly.

ik heb vanochtend trouwens wel een goede daad verricht en wil het graag delen. er kwam een jongen de bus in en hij had geen genoeg saldo op zijn ovpasje, vervolgens wilde hij een los kaartje pinnen maar hij had ook geen genoeg geld op zijn bankpasje. hij raakte in paniek want het was zijn eerste werkdag oid, de buschauffeur zei dat hij gwn pech had en uit moest stappen. ik zat redelijk voor in de bus dus ik kreeg het mee en ik zag zijn paniek dus toen heb ik voorgesteld zijn kaartje te betalen en dit ook gedaan, nou dat was het

104 likes

Docent: jullie moeten geen presentatie houden maar een pitch, presentatie mag niet* herhaalt dit 800 x*
Docent eindbespreking: pak allemaal de checklist presenteren van een presentatie

:unamused:

2 likes

De kat knuffelt met me in bed, maaarrrr ze komt net van buiten, d’r vacht is helemaal nat. En ik slaap naakt dus dit is echt een mega vies gevoel.

3 likes