knuffel 

Peanut delight is heel lekker het smaakt naar snicker
Ook lekker formaatje want na 1 reep ebt de smaaksensatie wel een beetje weg hoor.
En eentje met Coconut vind ik naar bountys smaken
Ik denk dat je het niet moet zien als “ergens in gaan geloven” maar dat het meer voelt als achter de waarheid komen.
Kun je daar iets mee?
Ik voel me altijd zo volwassen en alsof ik alles op een rijtje heb als ik een financieel overzicht maak van inkomsten en uitgaven. Uiteindelijk denk ik elke maand weer “shit waar is m’n geld heen” en heb/doe ik niks met dat overzicht. 
Ik zie net de aankondiging voor de quiz die deze keer op dinsdag is en vroeg me veel te lang af of het al dinsdag was
Tijd voor bed.
Potje weg gooien en van die schaar afblijven.
Roze verven natuurlijk, hoezo heb jij blond haar, je bent een roze varken!!
Ik heb het zo druk, heb gewoon geen tijd om hier bij te lezen en te reageren. En daar voel ik me rot en schuldig over, wat natuurlijk nergens op slaat. Het is wel makkelijker dan aan mn eigen gevoel te denken, mmm…
Wel voor t eerst gekookt in mn eigen huis : )
Wat lief van je, zeg.
Vraag me alleen af hoe hij nu weer thuiskomt.
Misschien stort er iemand wat geld voor hem.
Ik baal er altijd een beetje van als ik thuis kom van mn werk en er geen magische fee is geweest die mn huis heeft opgeruimd en schoongemaakt.
Sorrrryyyyyyyy.
Volgende keer is die braaf op de woensdag.
Moet werken die avond
Ik lig in een hotel in Frankrijk en ik heb overal jeuk. Meisje met wie ik op de kamer slaap heeft dit ook 
Hoe bevalt je nieuwe huis?
Ik vond die periode toen ik net uit huis ging zo leuk, zou dat zo overdoen haha. En verhuizen is ook best stressvol maar er is geen deadline he! Je kan best eens een avond de boel de boel laten en lekker vroeg met een serie je bed in kruipen. Niet vergeten ervan te genieten hoor!
Edit: oh tenzij je stress natuurlijk niks met verhuizen te maken heeft, dan negeer mij maar 
Haha en? Wat heb je geantwoord??
Ja bevalt goed gelukkig. Lief dat je reageert.
Klopt, is ook. Loslaten is het codewoord
(kan ik niet). Ik ben veel te perfectionistisch daarvoor haha.
Maar mn huisje is voor nu leefbaar, zonder bed (wel matras)leef ik al maanden en de badkamerkast heeft een dubbele functie als kledingkast.
Dus het is goed voor nu. Heb t deze week heel druk op werk met ouderavonden en er zit zoveel in mn hoofd wat niet verwerkt is en waar ik wat mee moet. Dat is geen fijne combinatie, maar komt goed. Ik ga woensdag lekker op tijd nasr huis van werk en s avonds naar mn oude huis (mn papa en zusje zien).
Ik moest net huilen bij een jeugdjournaalfilmpje (op YouTube). Het ging over een jongen met brandwonden die daar nare opmerkingen over krijgt 
Het slaat echt helemaal nergens meer op hoevaak ik al ziek ben geweest dit jaar? Normaal ben ik nooit/amper ziek. Ik lijk er niet overheen te komen ofzo. Nou wordt bij mij naast weer flink geklust en ook al is het binnen, dat geboor enzo, ik hoor alles. Na weer een nacht met amper 3 uur slaap en migraine (echt de hel) verkouden etc. Ben ik naar Mn ouders gegaan,. Want daar is altijd alles lekker rustig, schoon, veel ruimte etc. Maar ik ben dus in bed gaan liggen en als een blok in slaap gevallen?! Dat is zwaar uitzonderlijk voor mij. Mijn moeder kwam me net lachend een kus geven toen ik zei dat het het holst van de nacht was? Maar het was dus 23 uur. Ik was volgens mij half aan het ijlen ofzo. Pff, mn hoofdpijn is wel minder, echt niet te harden is migraine jezus. Whee, nouja, nu zo weer verder slapen en dan kan ik morgen gewoon werken.
De knoop van mijn highwaisted broek sprong net toen ik opstond hahaha kutzooi gelukkig heb ik een lange jas aan en ben ik over 20 min thuis
Ik ben via de Allerhande app boodschappen voor komende week aan het doen en voel me echt #succesfuladulting op het moment haha. Probeer zoveel mogelijk voor de komende twee weken vast te bestellen en basics zoals couscous en pasta zodat ik dat altijd in huis heb.
Oh, het was ff gek in het begin, maar super relaxed uiteindelijk. Raad het iedereen aan om af en toe naar de sauna te gaan en lekker naakt rond te lopen