Mijn biologische moeder appte me vandaag. Ik spreek haar letterlijk nooit dus ik vond het al vaag.
Ze appte dat ze samen met mijn halfbroertje (1 van de 2) naar haar zus was vertrokken en druk was met alles regelen en dat ze me nog wel liet weten hoe of wat.
Ik heb hier dus echt geen behoefte aan en ik weet ook niet zo goed wat ik met deze informatie moet eigenlijk. Zag op Facebook al dat er niet meer ‘getrouwd’ stond en dat ze haar achternaam heeft veranderd, maar waarom komt ze mij hiermee lastig vallen? Ik baal ervan dat ze nu bij haar zus woont, want dat betekent dat ze nu in dezelfde stad woont als ik. Eerst woonde ze lekker ver weg. Echt geen zin om haar hier random tegen te komen
Mag ik je ook lastig vallen?
Bestaat er een abonnement voor de fiets in de trein? Oftewel hoe krijg ik hem zo goedkoop mogelijk regelmatig van A naar B.
Ik heb sinds vorige week een nieuwe baan en ben daar heel blij mee want het voldoet echt op alle fronten aan Mn eisen… het enige dat me heel erg tegenstaat is het feit dat ik graag per 1 feb wilde beginnen zodat ik op vakantie kon gaan, maar dat kon echt niet en ik moest vorige week beginnen. Nou, zit ik daar en er is echt letterlijk niets te doen
Wat is een diadeem?
Ik denk dat het wel meevalt met de sneeuw morgen. Zo vaak paniek om niks.
Ik zou met de auto gaan.
@Fenayi Ik moet morgen naar Den Haag. En ik ben helemaal geen angstig auto typje. Maar met al die meldingen word ik onrustig. Dan ga ik denken dat ik het onderschat.
Ik had echt een fase waarin ik alleen maar wilde reizen maar op dit moment lijkt het me heerlijk om gewoon een eigen huis te hebben samen met m’n vriend en en kat en hond rond hebben rennen, en gewoon af en toe op vakantie.
Thanks!
Er heerst een besmettelijke ziekte op werk en nu heb ik vandaag denk ik wel 30 keer mijn handen gewassen en ze voelen nu zo naar aan. Helemaal droog
Ik heb een vraag! Weet iemand van welk merk deze zonnebril is?? Zag hem bij Laura Ponticorvo, haar een berichtje gedaan maar krijg helaas geen reactie. Dus misschien is iemand hier mijn redder?
Wanneer je bestelt staat het er als het goed is bij als het een brievenbuspakket is. Als ik me goed herinner op de pagina waar je dan ook je adres in moet vullen.
Topper!!! Thx!
ik heb vanmiddag parfum getest op beide handen maar de geur is zó sterk en overheersend dat ik er misselijk van word. heb mn handen al grondig gewassen met zeep en daarna handcrème gebruikt maar het ruikt nog steeds
Oh deze docu heb ik laatst ook gekeken, ben benieuwd wat je ervan vindt!
Haha ja ik heb dat ik nog een half jaar naar Frankrijk wil, maar dat is niet echt backpacken.ik ben al half jaar wezen backpacken en daarna wilde ik echt gelijk weer weg maar nu heb ik er vrede mee? Idk haha, misschien komt het weer ooit.
Mijn hart is gebroken… de toys r us is blijkbaar weg in New York. Ik wou graag naar het barbie huis.