Wat je even kwijt wil #15

Jaa :tired_face::tired_face:

Ja, dat heb ik laatst ook gedaan. Is best kostbaar voor 4 haltes. Bijna net zo duur als mijn kaartje. OV fiets heb ik ook wel eens gedaan maar zijn vaak slechte fietsen en ik heb zelf zo’n fijne fiets. Jammer, bedankt voor je reactie.

Is ook wel weer begrijpelijk. Mensen gaan voor.

Ik heb eindelijk een keer de chipgegevens van mijn kat bijgewerkt. Nu is ze echt officieel mijn kat. :ok_hand:t2:

4 likes

Half 6 thuis gekomen, in slaap gevallen, net wakker. Dat is nog eens een nap.

3 likes

Ik ook :joy: en nu eet ik m&m’s als diner. Tot zover mijn succesful adulting.

1 like

Ik ben echt chagrijnig vandaag. Mijn collega is ziek, maar ik kon haar uren niet opvangen, omdat ik een assessment moest maken. Verknal ik die hele assessment gewoon. Dus nu heb ik én geen extra uren deze week én een assessment verkloot :rage::angry::rage::angry:

Af en toe heb ik van die momenten dat ik me heel alleen voel in m’n “doen”: ik mis niet perse iemand om mee te knuffelen, maar meer dat ik altijd alleen ben in m’n beslissingen. Ik wil op vakantie, maar durf de knoop niet door te hakken. M’n huis is ijskoud, maar moet dan zelf steeds contact opnemen met mensen om 't te laten fiksen, vervolgens het met werk zo plannen dat ik thuis ben als ze langskomen, etc. Ik kan niks delen?

En toen heb ik m’n hart gelucht bij een vriendin en ze reageerde ZO lief, ze stelde zelfs voor om te komen stofzuigen omg waar heb ik dit aan verdiend :two_hearts:

14 likes

Ik slik melatonine smelt tabletjes van sleepz en die zijn 3mg en heel soms ook twee tegelijk en wordt gewoon weer wakker de volgende ochtend hoor

Het Barbie huis was zooooo mooi.

2 likes

Iemand die ik goed ken gaat binnenkort emigreren. Wat geef je dan? Ik heb een kaartje, maar ik vind t echt lastig.

Gelukkig! Ik heb net eentje van 2mg genomen, ben benieuwd!

R.I.P barbie huis😭

1 like

ik vond het heel leuk om iets tastbaars te krijgen. toen had ik in m’n nieuwe huis gelijk iets om weer aan die persoon te denken zeg maar! ik kreeg van een vriendin een kussensloop met foto’s van ons erop, die vond ik echt leuk. en van een andere vriendin alvast iets kleins voor in huis. als diegene van foto’s (ophangen) houdt kan je daar misschien ook nog wat mee?

1 like

Hoezo betaal je bij Zalando lounge op een bestelling van €155 nog €6 verzendkosten?!?! Zijn ze helemaal gek geworden?

Ja ok €6 op zo’n bedrag is niet veel, maar normaal verzend Zalando altijd gratis. Andere webshops doen het boven de €50 of €75 en de lounge doet het gewoon niet

Ben nieuwsgierig: waarom?

Mijn trein (leeuwarden-groningen) heeft net een aanrijding met een persoon geha, ik schrok zo erg! De machinist leek ook echt ontdaan, zo naar en sneu.

Ahhh wat rot, lijkt me super heftig om mee te maken

Ik wil nog wat eten maar wil nu naar bed en ook tandenpoetsen :tired_face:

Dit ja. Jaa ik bestel ff voor honderen euros wat en dan stuur ik terug wat niet leuk staat…
Alsof het niks is.

1 like