Wat je even kwijt wil #15

Haha nou als het FF niks oplevert kan je altijd nog wel een Star Wars forum raadplegen, direct beet gok ik zo.

Enn daar gaat mn nachtrust;)

1 like

Hahaha Maarten van Rossem bij Jinek :fire::fire::fire::fire::fire:

Huh, de elfstedentoch toch eerst?!?!?!

1 like

Één pot nat

2 likes

Ik lig ongelooflijk te piekeren en moet om acht uur weer opstaan.

ziek is ziek. als t niet gaat zou ik me ziekmelden

je hebt nog een paar uurtjes. misschien kan je nog wel slapen

Ik werd nogal verstrooid wakker en dacht dat het weekend was. Helaas :frowning:

1 like

Dank je wel! Ik ga daar even iets mee bedenken, ik heb namelijk geen foto’s met diegene :sweat_smile: Ik bedenk mij wel dat ik dat nog wel moet maken voordat hij weggaat.

1 like

Nou ik ben wakker geworden na het gebruiken van melatonine. Om drie uur ongeveer en heb sindsdien niet meer geslapen. Waarom gebeurt dit nou steeds. Ik slaap tegenwoordig thuis zo slecht :disappointed_relieved:

Ik heb sinds gisteren een beugel en een banaan eten is al verschrikkelijk en ik ben vandaag jarig dus verjaardagssnacken zit er niet in :joy: :sob:

4 likes

Ah da’s echt zo kut :disappointed_relieved: heb je nog wat kunnen slapen?

Gefeliciteerd! Ik hoop dat je toch een leuke dag hebt, ondanks je beugel issues.

1 like

Gelukkig heb je dat dit weekend al ingehaald met je 12 donuts :joy:

1 like

Melatonine is volgens mij ook vooral bedoeld voor vlugger inslapen en niet per se lang doorslapen

3 likes

Oh no :sob:
Misschien een stuk cheesecake :smirk:?
Hoe dan ook gefeliciteerd!

1 like

Kan niet wachten op de sneeuw en om dan met m’n hond buiten te lopen

3 likes

Edit: ik heb hem gevonden denk ik:

€100 :disappointed_relieved::disappointed_relieved:

3 likes

lijkt een beetje op deze van scotch! https://www.scotch-soda.com/nl/nl/dames/jacks-jassen/winterjassen/gebonden-teddy-jack/146277_01-XS.html?utm_campaign=ao_nl_search_googleads&br=&gclid=Cj0KCQiA-JXiBRCpARIsAGqF8wWfNJc37znm5uuo4Ukdfjp9G2kliAgJDMfVWB0bI0fC5BO8BILfFvQaAlsyEALw_wcB&gclsrc=aw.ds. Vind ik zelf heel leuk!

edit: laat maar je wilde zonder knopen of ritsen haha