Ik heb een vet irritante kriebel in mijn keel en daardoor kan ik niet lekker slapen. Grrrrrr
Ja doordat alles zo snel en goedkoop kan/moet, bestellen we echt overdreven veel. Volgens mij ligt er ook onwijs veel druk op pakketbezorgers. We zijn echt verwend. Ik doe het zelf ook te makkelijk hoor maar als je erover nadenkt… Wat heb je nou ECHT zo hard nodig?
Ik hou van awkward charme, kies mij!
Serieus, naar mijn gevoel vallen heel veel mensen daarop. Vinden ze interessant. Ik vroeg m’n date of ie liever op een onbewoond eiland zat met een vrouw met een vissenonderlichaam of een vis met een vrouwenonderlichaam. Hij ging er vrij serieus op in.
ik had een kutdag, jippie jee en de week is pas begonnen
Volgens mij zitten er ratten achter/in mijn muren
Vreselijk dit he. Ik kan dat ook echt niet aan zien. Ik had laatst een jongen van ongeveer 15 jaar in de kapsalon en die belde dat zijn fiets met opzet kapot was gemaakt, zijn banden leeg laten lopen, alwéér. Hij word op school ook echt uitgescholden voor de ergste dingen, aan zijn tas getrokken en noem maar op. En die jongen is zó lief. Toen hij belde dat hij dus later was door die fiets moest ik echt bijna huilen. Hoe kunnen mensen zo zijn? Ik wilde die jongen het liefste een dikke knuffel geven toen hij binnen kwam. Gelukkig is dit zijn laatste schooljaar op deze school en lijkt hij er zelf echt wel boven te staan.
Ik heb maar een paar keer op een ov-fiets gefietst maar vond het dus ook juist superlekker fietsen haha. Maar ja mijn fiets staat ook elke dag buiten te verroesten
Gatver wat kut dit. Kinderen/jeugd/ mensen kunnen zo naar zijn. Gelukkig is/lijkt hij sterk en wordt het allemaal snel beter. Snap echt niet hoe je zo kan doen
Ahhh dit vind ik zo zielig! En zo lief dat hij belde. Echt wat doen mensen elkaar aan
Ik zou dit ook echt niet aan kunnen zien en krijg inderdaad altijd direct zulke gevoelens: dat ik alles wil geven, liefde, knuffels, comfortfood, pijnstillers, sapjes, games, boeken alles om iemand gewoon te laten weten: je doet er toe, je verdient het om te ontspannen.
@Damnatio En heb je hem bij je laten slapen? En zag je er als om door een ringetje te halen uit en moet je nu altijd zo naar een date met hem hahah!
Mijn vriend heeft vanavond een auto-ongeluk gehad, auto total-loss… hij is zelf verder wel oké gelukkig maar jeetje ik schrok echt zo erg toen hij me belde
Wow wat heftig! Gelukkig is hij oke! Is hij wel nagekeken? Jullie zullen wel mega geschrokken zijn. Sterkte allebei.
Volgens mij niet nagekeken, heb hem niet mega uitgebreid gesproken maar hij had alleen wat last van zijn arm. Anders misschien morgen nog even kijken.
Wel vervelend dat ik niet bij hem ben maar zie hem gelukkig morgen!
Ik heb dit net ook gezien en ik moest huilen en ben nog steeds een beetje verdrietig. Nu ik dit typ krijg ik weer traanogen. Hoe kunnen mensen zo gemeen zijn tegen elkaar… Arme jongen echt… Ik hoop zo dat het naar omstandigheden een beetje oké gaat met hem.
Ben echt blij dat er eindelijk iets lijkt te gebeuren met het kinderpardon.
Haha nou als het FF niks oplevert kan je altijd nog wel een Star Wars forum raadplegen, direct beet gok ik zo.
Enn daar gaat mn nachtrust;)
Hahaha Maarten van Rossem bij Jinek
Huh, de elfstedentoch toch eerst?!?!?!