Wat je even kwijt wil #15

Één pot nat

2 likes

Ik lig ongelooflijk te piekeren en moet om acht uur weer opstaan.

ziek is ziek. als t niet gaat zou ik me ziekmelden

je hebt nog een paar uurtjes. misschien kan je nog wel slapen

Het gaat eind van de ochtend, begin van de middag sneeuwen volgens mij. Dus de eventuele chaos voor zijn, gaat mij sowieso niet lukken.

Ik werd nogal verstrooid wakker en dacht dat het weekend was. Helaas :frowning:

1 like

Dank je wel! Ik ga daar even iets mee bedenken, ik heb namelijk geen foto’s met diegene :sweat_smile: Ik bedenk mij wel dat ik dat nog wel moet maken voordat hij weggaat.

1 like

Nou ik ben wakker geworden na het gebruiken van melatonine. Om drie uur ongeveer en heb sindsdien niet meer geslapen. Waarom gebeurt dit nou steeds. Ik slaap tegenwoordig thuis zo slecht :disappointed_relieved:

Ik heb sinds gisteren een beugel en een banaan eten is al verschrikkelijk en ik ben vandaag jarig dus verjaardagssnacken zit er niet in :joy: :sob:

4 likes

Ah da’s echt zo kut :disappointed_relieved: heb je nog wat kunnen slapen?

Gefeliciteerd! Ik hoop dat je toch een leuke dag hebt, ondanks je beugel issues.

1 like

Gelukkig heb je dat dit weekend al ingehaald met je 12 donuts :joy:

1 like

Melatonine is volgens mij ook vooral bedoeld voor vlugger inslapen en niet per se lang doorslapen

3 likes

Oh no :sob:
Misschien een stuk cheesecake :smirk:?
Hoe dan ook gefeliciteerd!

1 like

Kan niet wachten op de sneeuw en om dan met m’n hond buiten te lopen

3 likes

Edit: ik heb hem gevonden denk ik:

€100 :disappointed_relieved::disappointed_relieved:

3 likes

lijkt een beetje op deze van scotch! https://www.scotch-soda.com/nl/nl/dames/jacks-jassen/winterjassen/gebonden-teddy-jack/146277_01-XS.html?utm_campaign=ao_nl_search_googleads&br=&gclid=Cj0KCQiA-JXiBRCpARIsAGqF8wWfNJc37znm5uuo4Ukdfjp9G2kliAgJDMfVWB0bI0fC5BO8BILfFvQaAlsyEALw_wcB&gclsrc=aw.ds. Vind ik zelf heel leuk!

edit: laat maar je wilde zonder knopen of ritsen haha

@Zemraluani mag ik jou een pb sturen over een Apple vraag of liever niet? Weet jij anders waar ik het makkelijkste terecht kan voor betalingsmethodes die niet werken? (< dit is een simpele korte samenvatting)

Dit zou het best kunnen zijn, ik heb zo weinig groente gegeten de laatste tijd. Ik heb wel multi vitaminen dus die ga ik dan maar weer nemen (en groente eten natuurlijk). Heb nu nog wel ff twee uurtjes geslapen gelukkig.

Ja ik dacht dat t gewoon hele nacht zou helpen. Maar het hielp iig wel met inslapen!