Wat je even kwijt wil #15

Ik wilde een plaatje van een blije okapi zoeken en toen kwam ik dit tegen!

7 likes

Ja, maar ik heb me helaas wel verslapen voor een afspraak die ik had.

Ahw die is zo lief! :heart_eyes: zit nu serieus te overwegen om dat ding te bestellen

2 likes

Ja! Ik heb een oudje van Philips. Vind het heeel chill want ik moet om 6:45 opstaan en dan is het nog donker natuurlijk. De vogelgeluidjes vind ik ook chill om wakker mee te worden. Aanrader dus!

1 like

Heb je wel een beetje contact met je huisgenoten of leeft iedereen een beetje om elkaar heen naast het gebruik van de keuken?

Geen idee wat het laatste is maar ga het bekijken thanks! Huisgenoot is niet echt een optie, als ik kijk naar mijn welzijn haha. Weet eigenlijk ook niet hoe mijn huisbaas daar tegenover staat, maar wil t vooral zelf eigenlijk niet.

Ga wel proberen mijn vriend wat meer te laten betalen als t gaat om eten enzo. Deed ik voorheen meer maar denk dat hij als student meer heeft dan ik nu met mijn fulltime baan haha

Ik dacht gister dat ik vandaag wel leuk mn paspoort kon aanvragen. Maar heb slecht geslapen en het hele sneeuw gedoe en meh. Lama ik heb nog 14 andere weken waarin ik het kan doen haha

Ik kijk Gilmore Girls voor het eerst en Dean doet me zo hard denken aan m’n ex. Vooral qua uiterlijk (en dit is eeuwen geleden, hij heeft dat kapsel niet meer, haha).

1 like

Dat zal wel per gang verschillen! Mijn gang was wel gezellig/actief met huisactiviteiten en feestjes e.d., alleen was het ook wel een smerig drugshol en na het poep incident ben ik er snel vertrokken :joy:

SCHNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUWWWW

8 likes

Zo, voor iedereen die ergens in een bunker zonder ramen leeft.
Het schneeeuuwwwtttt inmiddels hier

1 like

Zo ik had precies hetzelfde vannacht. Had melatonine ingenomen en werd om half 3 wakker en heb amper nog geslapen daarna.
Kun je zonder echt niet slapen?

Ik slaap gewoon heel erg slecht. Ik slaap vaak slecht in, ik word meerdere keren per nacht wakker, vannacht lag ik gewoon uren wakker (of ik werd elk uur na drieën wakker, dat kan ook). En 's ochtends word ik doodmoe wakker, alsof ik helemaal niet geslapen heb. Met de melatonine slaap ik wel in. Maar dus niet door nog. Maar het was de eerste nacht, ik ga het gewoon even proberen. Ik heb nu een app met een wekker die je wekt op het ideale tijdstip binnen 30 min voor je wekker. Misschien helpt dat. Als ik wel slaap schrik ik wakker van de wekker namelijk.

Ik heb vannacht een knalpositieve zwangerschapstest gedaan!!!:relaxed: Heb daarna ook niet meer kunnen slapen dus ik hoop dat niemand het door heeft op werk. :thinking: Er gaat zoveel door me heen!

101 likes

Waarom heeft dinsdag een sneeuwvlokje én een thermometer? Wat is het verschil met alleen een sneeuwvlokje. Zelfde aantal graden ook

:sos: Levensvraag dit hoor moet het weten

5 likes

Gefeliciteerd!! :pregnant_woman:

Joepieee, gefeliciteeerd!

@Evi-lena ik zag net zo’n jas op de fbpagina van steps voorbij komen!

1 like

Vroeg ik me gisteren ook al af, dus heb het opgezocht: https://support.apple.com/nl-nl/HT207492.
Superspannend, het betekent ‘koud’ :joy:

4 likes

Ik heb precies hetzelfde met slecht in slaap vallen. Heel irritant is dat. Zonder melatonine lig ik zeker nog 2/3 uur wakker voordat ik eindelijk eens slaap.
Hopelijk gaat het de aankomende nachten iets beter voor je!

1 like