Wat je even kwijt wil #15

Wat ik dus echt niet begrijp is dat mensen alvast rustig een sjekkie gaan rollen op hun werkplek. Ik zit nu in een hotel te werken en de jongen die naast mij is komen zitten zit nu al een kwartier meerdere sjekkies te draaien. Nu snap ik dat het buiten koud is en weet ik ook niet waar hij het anders moet doen. Het stoort mij heel erg, maar ik weet eigenlijk niet waarom

Wow er zat echt even een engeltje op de schouder van mijn telefoon want ik liet hem net van de trap vallen en hij viel op elke tree met het scherm naar boven dank god

6 likes

Sneeuw is toch sowieso koud :unamused:

1 like

Hier ook! :smile::cloud_with_snow::snowman_with_snow::snowflake:

1 like

Heb koffie siroop gehaald ( kokos smaak ze hadden alleen fruit siropen van monin bij onze slijter…) ik ga de rest van de dag kokos chocolade melk drinken. Joeee

4 likes

@August zben je de GZ opleiding aan het doen? Ik had echt verwacht dat je werkgever dat zou betalen joh! Volgens mij is dat wel gebruikelijk toch (in mijn omgeving toch).
Ik zat zo te denken hè,misschien wil je wel geen huisgenoot maar heb je wel een kamer over. Zou je die niet kunnen verhuren als opslagruimte? Genoeg mensen die soms een paar maanden wat op willen slaan dus zoubestvraag naar kunnen zijn. En dan wel dat er een afspraak moet worden gemaakt als ze bij hun spullen willen. Of af en toe je huis air bnb kortdurig verhuren?

1 like

Eerst wel, maar ik slaap er tegenwoordig gewoon dwars doorheen :disappointed_relieved:

1 like

… wat kun je doen? Ik vraag het altijd wel even maar ja als ze het niet hebben valt er weinig aan te doen toch.

4 likes

Hahaha mijn beste vriend zegt ineens dit: De moeder van rapper sjors heeft me gemailed dat ik et filmpje van rapper sjors van m’n YouTube kanaal moet verwijderen en dat ze anders voor de rechtbank 1200 euro van me gaat eisen.

Ik ga stuk. Sjors ging laatste Onnedi ook al mailen dat ze filmpjes moest deleten en dat ze anders 1200 euro moet betalen. Mijn beste vriend is trouwens geen bekende YouTuber ofzo. Ik weet inmiddels wel waar het overgaat… Sjors heeft tegen betaling toen een intro opgenomen voor hem haha.

1 like

Hahaha, maar dan kan hij dat toch helemaal niet eisen? :sweat_smile:

Soms denk ik pech, koop ik het niet (die dag). Soms koop ik dan de variant die ik eigenlijk niet wilde. Soms probeer ik een andere supermarkt. Ligt er dus een beetje aan.

1 like

Sorry ik deed een beetje onaardig maar snap dat je er echt van in de war raakt. Meestal maak ik een afweging hoe graag ik het wil hebben. Wel woon ik in Amsterdam dus er is altijd wel een andere supermarkt dichtbij als ik het echt graag wil hebben. Vegan producten liggen vaak in hun eigen schap, bij de zoutarme dingen enzo! Ik vraag het altijd want soms is de vracht er al maar zijn ze nog niet gaan vullen en dan kan het maar zo dat het achter al ligt. Ik koop trouwens ook wel eens het alternatief. Bij mijn ap is de normale amandelmelk altijd uitverkocht en dan moet ik de ongezoete die ik niet chill vind. Maar geen koffie is nog erger dus dan maar de viezere melk.

1 like

Hij is het aan het proberen bij meerdere mensen die een filmpje hebben gemaakt met hem (met toestemming). :joy: Zonder succes uiteraard.

Ik heb vanochtend een sollicitatiegesprek gehad, op de terugweg begon het te sneeuwen. Ov heb ik overleefd, boodschappen doen ook. Nu in chillkleding met thee en koekjes in een cocon op de bank.

11 likes

Deze man :woman_facepalming:

2 likes

… en Nederlandse vrouwen vinden Sander een klootviool :fu:

24 likes

Ik heb gisteren de witte chocolade siroop gehaald :heart_eyes:

2 likes

1 cm sneeuw hier in de straat en ik gleed al meteen bijna door de bocht met de auto :thumbsup:

Ik heb mijn sollicitatie pas om 16:00, dus ik ben al de hele ochtend zenuwachtig rondjes aan het lopen. Hoe is het bij jou gegaan?

Kom maar halen! Ligt genoeg in Zaandam!

1 like