Wat je even kwijt wil #15

Ik wil geen sneeeeuw. Ik hoef de hele week nergens naar toe behalve over 1 uurtje en straks staat de snelweg weer dicht uiteraard.

2 likes

Ik heb straks nachtdienst en ik ben zo blij dat ik nu gewoon in mijn pyjama op de bank onder een dekentje kan liggen. Wat een tyfuskou buiten zeg.

Ik heb donderdag mijn allerlaatste examen van mijn opleiding maar ik zit mezelf echt te saboteren. Ik blijf het leren maar uitstellen omdat het geen moeilijke stof is en omdat ik er geen zin in heb. Ik weet dat ik het doe en toch blijf ik het doen, wordt soms zo moe van mezelf

Bij ons is het zo dat je de hele GZ-opleiding zelf moet betalen en dat de werkgever de supervisie betaald.

2 likes

ik kies dan wat anders wat ik ook kan eten, bijv. in dit geval magere yoghurt of griekse yoghurt.

1 like

Does it shoot joy?

5 likes

Ik moet de tandarts bellen voor een wortelkanaalbehandeling maar ik kan pas donderdagmiddag of volgende week dinsdag gebaseerd op mijn agenda :sweat_smile:

Mijn katten zien voor het eerst in hun leven sneeuw vallen en het is zo verschrikkelijk schattig. Ze zijn helemaal geobsedeerd met de sneeuwvlokken en zitten al uren aan het raam gekluisterd :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Nu naar huis rijden of op de ā€˜gewone’ spitstijd wachten?

Nu.

1 like

Het is hier op kantoor zo koud :snowflake:, niet normaal. En de verwarming staat gewoon aan dus geen idee vanwaar dit komt. Maar mijn handen verkleumen helemaal.

HUP bikke peper in je gat en GOAN!!

1 like

Ik heb vanavond iets waar ik van heb toegezegd erbij te zijn, maar eigenlijk komt het me helemaal niet goed uit. Ik heb later deze week een tentamen en het leren ervoor gaat nog niet bepaald optimaal. Eigenlijk denk ik er over om me af te melden, maar dat is ook wel weer lullig want heb eerder vandaag er nog naar geĆÆnformeerd. Maar pff, ik zie het gewoon niet echt zitten en het kost ook best wel wat geld…

ah ik moet zo ergens heen en ik wil echt graag fietsen maar ben echt bang dat het al niet meer kan?Ligt best een laag hier.

Ik lig in bed te rusten met baby die lekker ligt te slapen in bed op dezelfde kamer… laat ze me toch ineens een dikke spuitluier dat ik me helemaal kapot schrik.

En stiekem baal ik nu dat ze waarschijnlijk zo wakker wordt en mijn man er niet is om de luier te doen.

Edit: Hahahah yessss mijn man is net thuis gekomen!

Edit: kak… alsnog zelf gedaan

5 likes

Thanks voor de tips!!
Ben inderdaad de GZ aan het doen maar het verschilt per werkgever wat er vergoedt wordt. Bij mij wordt het voor 50% vergoedt en de andere helft moet ik via mijn salaris in twee jaar aflossen dus helaas best een flinke kluif :frowning:

1 like

Het heeft ook geen nut om het voor of tijdens het sneeuwen schoon te maken.

1 like

Ik had laatst mascara opgedaan voor het kerstfeest van m’n werk en m’n manager kwam zelfs naar me toe om te vragen wat ik gedaan had want ik zag er zo goed uit :sob: dit bewaar ik dus mooi even voor m’n bruiloft haha

6 likes

Ik ben aan het opruimen. Toen ik 15 was in 2012 heb ik een brief aan mijzelf geschreven, voor de toekomst. Die heb ik net weer geschreven. Vet leuk om terug te lezen!

9 likes

Doet me denken aan mijn oude huurbaas. Die stond sneeuw te scheppen toen het net begon met sneeuwen :rolleyes:

1 like