Yes yes yesss ben net gebeld, alle documenten zijn in orde en we gaan volgende week het huurcontract tekenen voor onze nieuwe woning Kannie wachteee
Het is waar, de meest comforting woorden zijn echt als je een deadline hebt en van een studiegenoot hoort ‘ik ben ook nog niet begonnen’.
Heerlijk
Ik kwam net onderweg ZOVEEL auto’s vol met sneeuw tegen. Onzichtbare lichten, ramen vol met sneeuw, sneeuw op het dak. Hoeveel moeite is het om er even een trekker over te halen? Please als je de deur nog uit moet maak je auto schoon, zo gevaarlijk.
Het koud hebben door het weer vind ik echt 100 keer een naarder gevoel geven dan het heel warm hebben door het weer. Maar een vriend van mij had alleen een gevoerde dunne spijkerjas aan?! En ja hij had het dan enorm koud gehad. Ja logisch? Dat is een herfstjas. Ik had helaas geen jas voor hem wat hem paste dus hem maar 1 enorme sjaal gegeven en nog een mannentrui waar hij net in kon. Leek net Garfield die in een trui werd gepropt. Die spijkerjas kon amper dicht. Maar ik vind het altijd zo vervelend als mensen het koud hebben. Maar doe een winterjas aan dan, ik weet dat hij die heeft.
@Desalnietteplus Ik heb de mijne nog niet zo lang dat ik een zomer heb meegemaakt, maar ik kan bevestigen dat ik van de vogeltjeswekker inderdaad een soort Pavlovreactie kreeg dat als ik vogels hoorde ik een wekker-gevoel kreeg.
Helaas is die wel het fijnst wakker worden
Weer een herkansing voor m’n deeltijdopleiding. Waarom the fuck doe ik mezelf dit eigenlijk aan. Kan zo niet tegen deze teleurstelling - ontwikkel dan echt zelfhaat.
Ik had er geen tijd op gezet wanneer ik hem weer zou mogen lezen. Ik was het ook al helemaal vergeten eerlijk gezegd. Ik schreef dat ik hoopte minder onzeker te zijn (check). Een leuke vriend zou hebben (check). Dat mijn vrienden van toen ook nu nog mijn vrienden zouden zijn (check). Dat ik een bepaalde studie zou doen (check) en dat ik naar Amerika zou willen (dit wil ik nog steeds erg graag). Echt heel tof om terug te lezen!
Hoe is de relax breathe functie?
Zeker dat iedereen opgetogen is? Haha ik merk dat helemaal niet. Maar dat komt omdat ik zelf juist ergernis voelde toen ik door de sneeuw moest denk ik :’)
Ik vroeg aan iemand of diegene nog wensen had voor zijn verjaardag, kreeg ik een lijstje doorgestuurd met ‘ja kies hier maar wat van’. Nouja prima, maar er staan alleen maar dingen op van 100+ euro en ik ken diegene niet eens zo heel goed? Zou dat nog niet eens aan m’n moeder geven
@Denna @ladygodiva @Booklover ik was net bij mijn sportschool (ik kan lopen gelukkig) en er hadden echt al veel mensen afgebeld voor vanavond vanwege het weer. Jullie zijn vast niet de enige en veiligheid voorop natuurlijk!
Ik had vandaag bij de Appie hele gambas gekocht ( 5 euro maar voor 500 gram like whaat) en ze in mn ramen soep mee gekookt. KAPOT LEKKER
Zo slecht zien de wegen er daar niet uit Oprah…
Stel, je gaat als stagiair vanavond (vrijwillig) naar een presentatie van oa een “collega” (die laten we zeggen een praatje houdt tijdens een collegetour) en zit dus in het publiek. Je moet wat tijd overbruggen in de stad, neem je dan een wijntje als je ergens gaat eten of is dat not done? Er is na afloop overigens ook een borrel
- Wel wijntje
- Geen wijntje
0 stemmers
Helder, thanks
Oh lol nu is de poll leeg maar was met 44 stemmen 100% wel een wijntje ik zweer het!
Ik kwam iemand tegen die op een 80-weg niet harder dan 30km/h durfde, en bij het stoplicht bleek waarom, op de zomerbandjes gleed ze zo de streep over het kruispunt op Blijf dan thuis…
Ik moet ook weer de weg op zo en heb ook zomerbandjes :’) Ik ben niet van plan af te zeggen maar ben door die verhalen overal een beetje zenuwachtig geworden. Lekker glibberen.
Ik zeg bij familie en goeie vrienden mama (en tegen kinderen enzo) alsof mama dan haar naam is haha. Tegen de rest zeg ik wel mijn moeder.
Ik zeg ook tegen vrienden van " ga je met mama" als ik het over hun moeder heb. Hahah ik ben stiekem een klein kind
Praise the lord waar ik niet in geloof voor de bushalte voor mijn huis!! Nooit meer op mijn muil in de sneeuw met de fiets.
Ik had vandaag kip drumsticks in een braadzak een uur (!!) in een voorverwarmde oven op 180°. Maar toen ik ze eruit haalde, waren ze van binnen op sommige stukjes nog wat rozig. Niet helemaal wit. Is dat normaal of…? Ik heb ze nu weggegooid, durfde het niet helemaal aan. Maar ik snap ook niet hoe ze niet gaar kunnen zijn na een uur. Op veel websites staat dat ze maar 30 minuten op 180° hoeven.