Ik gooi meestal alleen stukjes kip in de oven, maar als het dikke stukken zijn, kan het denk ik wel dat het zo lang duurt. Je had ze ook nog weer even terug in de oven kunnen gooien toen je zag dat ze nog rozig waren.
hmmmff ik moet straks weer naar buiten echt geen zin in
Haha zonde, drumsticks uit de oven zijn in mijn ervaring altijd rozig. En daarmee dus goed.
Ik vind opa/oma zo leuk in het Deens, en ook handig want je weet meteen welke opa/oma het is. Mormor, morfar, farmor, farfar.
Huh maar waarom weggooien dan? Dan had je ze er toch beter nog wat langer in kunnen doen als je dacht dat ze nog niet gaar waren? Zo zonde!
Haha ja, opa en oma woonplaats, lekker creatief
Haha ik snap deze gedachtengang ook echt niet
Daarbij is 't vaak juist lekker sappig (omg dit woord) als 't nog beetje roze is, juist uit de oven wordt mān kip nooit helemaal wit
Ik ben 3 keer weggleden met de auto, mƩt winterbanden en amper 15 km per uur. Werk op een industrieterrein en daar was niks gestrooid of geveegd, alleen een spoor dat platgereden was en daarna aangevroren was, ik vond het doodeng. Toen met 25 km per uur over de snelweg, ruim 1,5 uur gereden over een stukje van 25 minuten
Ja precies, is heel normaal uit de oven ook! Maar als ik gedacht had dat het niet gaar was zou ik niet denken; dan maar weggooien
Deze ochtend mailde een klant dat ze onze nieuwsbrief niet meer ontving en of we dit konden rechtzetten.
Nu zoek ik ze op in het klantenbestand en zie dat ze de mails wel ontvangt en ze waarschijnlijk in de spamfolder zitten. Ik keek in CRM en zag ook dat ze 91 was
Nu heb ik met die mevrouw een halfuur aan de lijn gehangen en uitgelegd hoe ze in haar mailbox naar de spamfolder moest gaan.
āMijne man is overleden en die wist hoe dat moest. Weet u wat Draft en Trash betekent?ā Ze was zo lief en trots op zichzelf omdat ze het kon oplossen.
Heeft echt mijn dag goedgemaakt
Ik heb heeel lang āmin morā en āmin farā gezegd omdat ik āmin mamma/min pappaā zo ontzettend kinderlijk vond klinken (ook al zegt iedereen dat). Kreeg het niet over mān lippen. Maar inmiddels gebruik ik het ook en kan ik zeggen dat mijn inburgering compleet is.
Omdat Olcay overal een mening over wil hebben maar nergens verstand van heeft
Hahah wat klinkt dat leuk, oma Poes. Nooit gehoord in mijn omgeving. Wij noemden ze altijd opa en oma achternaam. Maar meer tegen elkaar dan tegen hun zelf.
Mijn vader wordt nu door zijn kleinkinderen opa zijn voornaam genoemd, maar ik vind het eigenlijk niet leuk klinken
Hoe zouden jullie je (schoon)ouders noemen tegenover je kinderen? (Als ze er dus 4 hebben en het wel handig is als iedereen weet wie bedoeld wordt).
Ik wilde hier ook echt net over klagen
Gvd krijg afkickverschijnselen hiervan
Ik snapte vroeger nooit waarom mensen zo moeilijk deden met oma en opa Dit en opa en oma Dat. Maar ik begreep ook niet dat ik een opa en oma had en een pake en beppe, omdat pake en beppe Fries zijn en natuurlijk niet iedereen een Friese opa en oma heeft ;p
Heb al met mān moeder afgesproken dat zij en mān vader pake en beppe worden, mocht ik geen Friese vriend krijgen later. Het was zo gemakkelijk, dat onderscheid.
Bij mij doet whafsapp het gewoon? Dacht dat zulke storingen wel breed waren, maar niks aan de hand hier.
Ik had dit vroeger ook, ik had opa en oma en ik had papou en yiayia (wat Grieks is haha). Vond dat echt ideaal.
Ahh vind het wel aandoenlijk en grappig eigenlijk ook.
Ik ben ook benieuwd hoe ik mijn moeder zal noemen want wil wel over haar vertellen. Nouja, ik heb nog wel even om er over na te denken
Ik heb denk ik een lichte migraine maar ik vind het erg jammer want ik wou graag de hele avond simsen en hamkaās eten
Maar nu lig ik in bed met het licht uit