Hier worden ze ook bij de voornaam genoemd. Wel zo gezellig vind ik dat.
wij zeiden/zeggen ook nog steeds opa en oma tuin (want ze hebben een grote tuin) en opa en oma naam huisdier wel grappig want mijn nichtjes en neefje zeggen opa en oma paard want ze hadden vroeger een paard, terwijl wij opa en oma tuin zeggen. mijn ouders hebben vroeger bedacht om dan opa en oma tuin te zeggen want stel dat het paard ooit zou overlijden, zou dat raar zijn. nu is dat paard echt al jaren dood maar zeggen m’n nichtjes en neefje nog altijd opa en oma paard
Ik had een oma en giagia ( spreek uit als jaja)
oke jongens ik heb een (vreselijk luxe) dilemma.
Had vanmiddag gepost dat ik een kamer heb in het centrum van a’dam, 12 m2 voor 300 euro per maand (alles delen verder met 17 man). M’n neef stuurde net dat hij zijn kamer aan mij wil verhuren voor 350 per maand (denk 8 m2?) naast het vondelpark. Het punt is dat ik mijn neef niet zo goed ken haha, alleen van familiefeestjes. Vind hem wel gewoon chill en aardig, ongeveer mijn leeftijd, maar het voelt toch een beetje awkward? Aan de andere kant: ik hoef maar met 1 persoon alles te delen en het is een méga schattig huis haha.
- lekker die kamer nemen met 17 man op een badkamer
- haha dat je hier over na moet denken, bij je neef.
0 stemmers
Ik wou ook gaan sporten maar dit weer is een goed excuus het niet te doen en ik ben verrukt te lezen dat er meer zijn die zo denken (dat ik 10 minuten moet lopen of 5 minuten moet fietsen naar de sportschool laten we even buiten beschouwing). Nu moet ik wel morgen want ben gisteren ook niet geweest ohohoh.
Ben wel aan het studeren, dat dan weer wel.
Wat voor fitness app gebruiken jullie voor thuis?
Dus als je thuis doet sporten.
YouTube filmpjes kijken (optimavita is fijn)
Ik heb gisteren dit recept gemaakt en het is zooo lekker
Ik heb er nog een blikje linzen aan toegevoegd, past ook super goed. Alleen er staat dat het orginele recept dat het voor 4 p is, maar zelfs met het bakje linzen heb ik het net in 2 porties opgegeten??? Wie eet er zo weinig??
@Madrid Mijn gesprek was mega akward want diegene die mijn interview af moest nemen, de nieuwe manager van die afdeling, zat pas 2 maanden in die functie. Ze leek zenuwachtiger dan mij. Verder beantwoorde ze mijn vragen ook heel slecht of met heel veel loze woorden. Er zat ook iemand van HR bij maar greep niet echt in dus het was echt heel ongemakkelijk voor beide partijen. Aan het einde vroeg de HR-medewerkster ook meer vragen richting de manager dan richting mij, dus ik zat er maar wat bij. Heel vreemd.
Gelukkig heb ik vrijdag nog een gesprek staan bij een ander bedrijf. Hopen dat het iets beter verloopt…
Je neef als huisgenoot dus? (Ik dacht eerst zijn kamer onderhuren)
Ik zou zelf nooit overwegen om met 17 man te gaan wonen, wtf haha. Vind 1 al meer dan genoeg :’) Ik zou dus die 50 euro meer voer maand wel over hebben. Of je moet misschien echt heel krap zitten en elke euro moet tellen, dan kun je dat andere overwegen.
Het vlees op de poten is heel anders van kleur en textuur dan de borst. Ook vetter, dus het is ook als het gaar is rozer en sappiger.
Ik vind Sybrand Buma zo’n muppet, snap echt niet dat mensen op die man stemmen
haha ja m’n neef als huisgenoot, staat er inderdaad niet zo duidelijk. Denk ook dat ik dat gewoon ga doen uiteindelijk, is ook 10 min minder fietsen naar m’n stage :’)
Ik sta op het punt om in huilen uit te barsten op werk. De ene na de andere boze klant komt bij mij.
Ik ben net ook in de slip geraakt op een industrieterrein ♀. Gelukkig was het uitgestorven en kwam er niemand van rechts.
Ah, zo kut is dat hè? Maar onthoud dat ze boos zijn op de situatie en niet op jou. En als het kan, pak even een paar minuten om een kopje thee te maken of even een klein rondje buiten te lopen, dat helpt al veel!
Dat is waarom het forum mijn nieuws zender is. Ik lees hier wel wat het weer is en wat er in de wereld gebeurt dan hoef ik me er niet over op te winden.
Brr zo eng. Gelukkig is er verder niks ergs gebeurd!
nadat ze eerst 6 jaar over hun studie gedaan hebben want ze zitten bij het koooooor en dat ze daar lekker iedere ontgroening eerstejaars hebben kunnen vernederen
Waar is Nelly furtado gebleven dan