Nou ik ga de weg op, met een krakkemigge auto. Twijfel nog steeds, binnenwegen (sneeuw) of snelweg (eng) haha. Ik heb niet heel veel ervaring met rijden in de sneeuw en na gisteren - mijn vriend heeft een auto-ongeluk gehad (zonder mij overigens) zit de schrik er zelfs bij mij een beetje in. Wish me luck
Zij heeft best wel recent een nieuw album (zelf) uitgebracht! Ik denk vorig jaar ofzo. Ik deed een jeugdsentiment rondje op youtube en stuitte erop toen ik voor Iâm like a bird ging:) ook @anon39978576
Ik zou zeggen snelweg, vond dat echt beter te doen dan de binnenwegen omdat op de snelweg alles veel meer weggereden was, succes!!
Ik snak naar positief nieuws⊠Heeft iemand een positief verhaal over (snel) teruggekeerde borstkanker?
Weggevlogen denk ik.
Ik heb tegenwoordig Ierse onderburen en prima en tof en leuk. Maar ik begrijp niet wat ik op hun begroeting terug moet zeggen. Ze zeggen in het trappenhuis en zo altijd âHi how are youâ maar dan âHihoweryaâ en ik weet niet of ik âFine, and you?â of gewoon âHihoweryaâ of alleen âHiâ moet terugzeggen. Voel me zo stommig, haha.
@Boommm @Insouciance ja klopt, had ik anders ook zeker wel gedaan! Maar daar had ik geen tijd meer voor helaas. Moest op tijd weg naar een afspraak. Heb op het station een broodje gekocht. Ja is dat zo @Moskou? Ik twijfelde al of het zo hoorde. Maar met kip durfde ik rozigheid niet aan.
Je had het toch ook in de koelkast ff kunnen bewaren en later verder laten braden? Gaat wel goed denk ik hoor.
Ja maar ik kom zaterdag pas weer thuis anders had t wel gekund ja!
Heb alleen een hele dikke knuffel voor je
Dat is volgens mij niet zo gezond als het echt nog rauw was.
Misschien wel, maar school is altijd iets geweest waar ik goed in ben (was?). Nieuwe dingen leren, onthouden, toepassen. Georganiseerd zijn. Maar nu studeer ik een taal en dan testen ze ook vaardigheden en ja, die kun je niet 123 aanleren, en dan ben ik heel heel heel erg teleurgesteld in mezelf dat ik het blijkbaar nog niet kan. En dan ga ik ook enorm veel vergelijken met anderen ⊠die bijv gewoon niks doen behalve deze studie (ik werk 32 uur).
Maar ja neemt dus niet weg dat ik er gewoon ongelukkig van wordâŠ
Jezus wat een eng ritje, mijn hart klopt in mijn keel. Ik had totaal geen grip op de weg, zo glad! Op 1 stukje bleef ik maar slippen. Mega eng, beetje onderschat dit. Ben blij dat ik thuis ben.
Mân kat miauwt/huilt altijd super dramatisch als ik net uit de douche kom (echt mega random haha) en dan stel ik me altijd voor dat hij zegt âomg!! Je bent veilig uit dat ding gekomen!!â
Ik ga zo met iemand wat drinken en ik vind het echt super spannend
@grace huh jullie hebben het over dat filmpje van Spijkenisse toch? Die jongetjes die mishandelen zijn niet echt het standaard type Zuidas snuivers, als ik de comments op Dumpert mag geloven âratten die Nederland zelf heeft binnengelatenâ
(dit is overigens niet mijn persoonlijke mening)
Ah ik zit al sinds vrijdag smachtend op mn H&M bestelling te wachten, krijg ik vandaag een mailtje dat mijn bestelling vertraagd is. Heeft iemand hier dat toevallig ook al eens gehad en enig idee hoelang het nu nog duurt? Of is daar geen peil op te trekken?
Ik heb extra koffie gehaald maar moet overwerken. Zit hier nu echt huilend achter mijn bureau.