Wat je even kwijt wil #15

Oh dit is wel echt een goed plan! Ik ga het in ieder geval proberen en hopen dat ze een goede service hebben en (een deel van) het geld teruggeven.

1 like

Extreem oppervlakkig, maar het eerste wat ik dacht was dat hij een flinke plofkop heeft gekregen… Hij was zo cute ten tijde van 3T!

En ik denk dat de erfenis van MJ niet naar hen is gegaan, maar naar zijn kinderen, en zelf hebben ze natuurlijk ook al een tijd geen carriĆØre van betekenis meer. Ben nu wel benieuwd naar die Leaving Neverland docu.

Oh mijn god ik heb stuck on you van 3T echt doodgedraaid vroeger. Flashbacks hierdoor hahaha

5 likes

Ze krijgen toch best een paar cent van mijn dagelijkse streaming op spotify van stuck on youuuuuuu

9 likes

Oh wat leuk dat je eraan denkt! Maar het was echt een heel vies stink hol :weary: heel oud en vies

Broeder Thomas komt echt te dichtbij brr (in Nachtdieren op tv)

Haha nou he. Maar hij had vroeger ook wel een bol koppie als ik zo google. Taryll en TJ waren hotter :wink:

Ik dacht dat ze ook wel iets van dat geld gezien zouden hebben. En als de hele familie van hem zo verbolgen was over die docu, dan kunnen ze met elkaar toch wel het geld bij elkaar leggen., dus ook met de hulp van zijn kinderen. Ik ga eens googlen hoe zijn dochter er nu uitziet. Ook wel benieuwd.

3 likes

Is dat een groene teddy jas toevallig? :hugs:

Ik was vanavond bij opnames van de Universiteit van NL over zwangerschap en alles wat erbij komt kijken en het was echt zooo interessant! Echt goeie sprekers ook, en heel leuk om eens mee te maken hoe dat achter de schermen gaat. Was vrij vroeg dus zat ineens vooraan, ben me de HELE tijd bewust geweest van hoe mn haar zat hahahaha. Nu echt uitgeput van 2,5 uur super geconcentreerd opletten, veel geleerd!

17 likes

ik douche met de badkamer deur open en heb een inloopdouche met 1 glazenwand. Als ik.dan ga douchen dan komt 1 van mn katten echt aansjezen en dan maakt ie een soort van buikschuiver over mn tegels. wat ie ook doet is zich laten vallen op de bad mat… zo dramatisch en dan gaat ie half op zn zij half op zn rug liggen zo van: aai mn buik… of dat ie kopjes gaat geven tegen mn glazenwand… en helemaal lijp als ik die afneem met een zeem.
die beesten zijn echt gek soms :rofl:

10 likes

herkenbaar… echt kut! kan je erover praten met hem?

Hahaha klinkt als een zalige kat!!

1 like

Ik moest uiteindelijk een halfuur langer werken. Durf niet zo goed te posten wat voor werk ik doe ivm herkenbaarheid maar moet dagelijks met zulke mensen dealen. Gaat normaal een stuk beter maar zit ook totaal niet goed in mijn vel dus dat helpt nu ook niet echt mee.
Heb voor nu lekker eten besteld (sorry dieet) en ga daarna slapen.

Jij en @kika bedankt voor jullie lieve berichtjes. Fijn om het hier van me af te kunnen schrijven.

2 likes

Ik ben aan het oppassen en ze zouden elf uur terug zijn en zijn er nog niet. Ik moet morgen gewoon half negen werken en nog 25 min naar huis fietsen :expressionless:

1 like

Ik ben mezelf alvast helemaal over de zeik aan het helpen omdat ik over 'n week een presentatie moet geven aan 13 mensen. De presentatie zal naar alle waarschijnlijkheid 15 minuten max duren. Waarom ben ik zo :weary:

3 likes

Iets anders: hoe is je sollicitatie gegaan?

Misschien heb je het eerder gepost hoor, maar dan heb ik het gemist!

1 like

Nee het is deze: https://www.esprit.nl/dameskleding/kleding/jassen-mantels/mantels/mantel-met-gestructureerde-wol-098EO1G022_375
Volgens mij, hoewel de kraag bij mij wel iets anders zit… maar in ieder geval geen teddy jas!

2 likes

Ik ben een ronde door met soliciteren :ok_hand:

52 likes

Brr ik heb zo veel gefietst vanavond en in de kou gezeten en nu lig ik in bed en krijg ik het maar niet warm. Zo irritant.