BIJNA 22u OKÉ DOOOEI BEDTIJD
Mehhh ik heb sinds 3 dagen een nieuwe winterjas, ik trok hem net aan en nu is die stof aan de binnenkant een stukje gescheurd. Ik wil hem aan de ene kant terugsturen, maar sowieso wordt ie dan weggegooid en dat vind ik echt zonde. Ik weet ook niet hoe makkelijk het te maken is.
Dus ik heb advies nodig:
- Terugsturen
- Houden en proberen te maken
0 stemmers
Ik kan vqn de foto niet helwmaal opmaken waar de scheur zit. Maar als het een naad is die open is dan zou je hem nog blind kunnen stikken. Of laten maken.
Hahahahaha ja ik zeg ook altijd ‘zie!!! Ik ben oke!! Alles in orde met mij hoor!’
@anon39978576 @HvO het is inderdaad bij een naad gescheurd. Ik ga morgen maar eens een poging wagen om het te maken! En anders kan ie altijd nog terug, mocht dat niet lukken.
Mailen en vragen om geld terug! Heb ik laatst ook gedaan. Ze boden ook aan hem terug te nemen maar toen heb ik gewoon gezegd dat ik dat heel erg zonde vond en of ik niet een deel van het geld terug kon ik krijgen. En dat mocht ik.
Ik trok echt mijn wenkbrauwen op toen ik dit las
Zou de familie van MJ niet genoeg geld hebben geërfd wat ze in kunnen zetten om die docu te maken. Wat een onzin.
Ik zie het onderstaande op Linkedin staan:
University of Amsterdam
Slapend je tentamen Frans leren? Volgens slaaponderzoeker Lucia Talamini van de UvA is dit helemaal niet zo’n gek idee. In dit college van de Universiteit van Nederland vertelt ze hoe ons geheugen juist tijdens onze slaap herinneringen vastlegt. http://bit.ly/2FtWmfb
En ik wil zooooo graag “OMELETTE DU FROMAGE” replyen maar ik durf niet
Oh dit is wel echt een goed plan! Ik ga het in ieder geval proberen en hopen dat ze een goede service hebben en (een deel van) het geld teruggeven.
Extreem oppervlakkig, maar het eerste wat ik dacht was dat hij een flinke plofkop heeft gekregen… Hij was zo cute ten tijde van 3T!
En ik denk dat de erfenis van MJ niet naar hen is gegaan, maar naar zijn kinderen, en zelf hebben ze natuurlijk ook al een tijd geen carrière van betekenis meer. Ben nu wel benieuwd naar die Leaving Neverland docu.
Oh mijn god ik heb stuck on you van 3T echt doodgedraaid vroeger. Flashbacks hierdoor hahaha
Ze krijgen toch best een paar cent van mijn dagelijkse streaming op spotify van stuck on youuuuuuu
Oh wat leuk dat je eraan denkt! Maar het was echt een heel vies stink hol heel oud en vies
Broeder Thomas komt echt te dichtbij brr (in Nachtdieren op tv)
Haha nou he. Maar hij had vroeger ook wel een bol koppie als ik zo google. Taryll en TJ waren hotter
Ik dacht dat ze ook wel iets van dat geld gezien zouden hebben. En als de hele familie van hem zo verbolgen was over die docu, dan kunnen ze met elkaar toch wel het geld bij elkaar leggen., dus ook met de hulp van zijn kinderen. Ik ga eens googlen hoe zijn dochter er nu uitziet. Ook wel benieuwd.
Is dat een groene teddy jas toevallig?
Ik was vanavond bij opnames van de Universiteit van NL over zwangerschap en alles wat erbij komt kijken en het was echt zooo interessant! Echt goeie sprekers ook, en heel leuk om eens mee te maken hoe dat achter de schermen gaat. Was vrij vroeg dus zat ineens vooraan, ben me de HELE tijd bewust geweest van hoe mn haar zat hahahaha. Nu echt uitgeput van 2,5 uur super geconcentreerd opletten, veel geleerd!
ik douche met de badkamer deur open en heb een inloopdouche met 1 glazenwand. Als ik.dan ga douchen dan komt 1 van mn katten echt aansjezen en dan maakt ie een soort van buikschuiver over mn tegels. wat ie ook doet is zich laten vallen op de bad mat… zo dramatisch en dan gaat ie half op zn zij half op zn rug liggen zo van: aai mn buik… of dat ie kopjes gaat geven tegen mn glazenwand… en helemaal lijp als ik die afneem met een zeem.
die beesten zijn echt gek soms
herkenbaar… echt kut! kan je erover praten met hem?