Wat je even kwijt wil #15

Hahaha klinkt als een zalige kat!!

1 like

Ik moest uiteindelijk een halfuur langer werken. Durf niet zo goed te posten wat voor werk ik doe ivm herkenbaarheid maar moet dagelijks met zulke mensen dealen. Gaat normaal een stuk beter maar zit ook totaal niet goed in mijn vel dus dat helpt nu ook niet echt mee.
Heb voor nu lekker eten besteld (sorry dieet) en ga daarna slapen.

Jij en @kika bedankt voor jullie lieve berichtjes. Fijn om het hier van me af te kunnen schrijven.

2 likes

Ik ben aan het oppassen en ze zouden elf uur terug zijn en zijn er nog niet. Ik moet morgen gewoon half negen werken en nog 25 min naar huis fietsen :expressionless:

1 like

Ik ben mezelf alvast helemaal over de zeik aan het helpen omdat ik over 'n week een presentatie moet geven aan 13 mensen. De presentatie zal naar alle waarschijnlijkheid 15 minuten max duren. Waarom ben ik zo :weary:

3 likes

Iets anders: hoe is je sollicitatie gegaan?

Misschien heb je het eerder gepost hoor, maar dan heb ik het gemist!

1 like

Nee het is deze: https://www.esprit.nl/dameskleding/kleding/jassen-mantels/mantels/mantel-met-gestructureerde-wol-098EO1G022_375
Volgens mij, hoewel de kraag bij mij wel iets anders zit… maar in ieder geval geen teddy jas!

2 likes

Ik ben een ronde door met soliciteren :ok_hand:

52 likes

Brr ik heb zo veel gefietst vanavond en in de kou gezeten en nu lig ik in bed en krijg ik het maar niet warm. Zo irritant.

Omg, had per ongeluk ingesteld dat de robotstofzuiger om 12u automatisch aan gaat. Lig half te slapen op de bank en ineens gaat dat ding aan, ben weer klaarwakker.

7 likes

Ohja! Ik was gister aan het werk. Loopt er een oudere man langs die me aankijkt en op hele vieze fluisterachtige zegt: lekkere kaasss

:face_with_raised_eyebrow:Que(so)?

Ik werk trouwens op een kaasafdeling dus wat hij zei was in feite niet zo gek.

20 likes

Hagagaga

1 like

Mijn lippen zijn helemaal kapot. Het doet echt pijn bleh

Ik liep net naar huis en er kwam een man naast me lopen. Ik vind dat nooit eng ofzo en ik vroeg gewoon wie hij was en wat hij deed. Hij was echt super schattig en vertelde heel trots over zn vriendinneTJE terwijl hij dronken een bak kip naar binnen zat te werken. Ik hou zo van mensen!

7 likes

Ik heb mijn hele middelbareschooltijd gedacht dat dit over zou gaan als ik eenmaal volwassen zou zijn en het vaker gedaan zou hebben maar dat was echt een grove, naïeve, bittere misvatting :’( Ik kan me echt een maand lang druk maken om een presentatie en die dan alsnog verknallen van de zenuwen. Vreselijk :tired_face:

4 likes

Ik ben al wakker vanaf half 3. Ik lig te malen over dingen die ik niet in de hand heb, maar wel mijn hele planning qua carriere on hold zetten.
Zo frustrerend.

Hahaha dit ziet er wel leuk uit met die andere post van @Karl_Lagerfeld boven jouw reactie

2 likes

Ik reis elke dag naar Amsterdam centraal en vanaf daar verder met de pont over t ij. Ik kom dan altijd langs 1000 tenten waar ze koffie verkopen maar alle koffie is toch overal hetzelfde? Waarom zou je naar de dure Starbucks als er naast een Ah to go of een Julia’s zit?

1 like

Ik vind het spannend vandaag. Het is niet alleen naar werk rijden maar ook allemaal huisbezoeken.

1 like

Ik vind echt niet alle koffie hetzelfde hoor. Kan een wereld van verschil in zitten. En vooral als je een bepaald smaakje wil oid, dat hebben ze lang niet overal.

2 likes

haha, nee er kan echt een groot verschil tussen zitten! Het soort bonen, apparaat, melk, etc. etc.

2 likes