Nooooooooo! Nu noem je toevallig drie tenten waar de koffie wel lekker is (Starbucks het minst maar daar hebben ze lekkere smaakjes) maar er zit wel echt verschil in. Maar als je op zoek bent naar lekkere, goedkope koffie is de AH wel een goeie optie of de Mac!
Hahaha oke het is duidelijk, ik heb er geen verstand van. Ik ben niet perse op zoek naar goedkope koffie maar hecht wel veel waarde aan lekkere koffie. Afgelopen december heb ik vaker dan me lief is de toffee nut latte gekocht bij SB. Helaas lust mijn vriend geen koffie dus als ik daar slaap zoals nu dan mis ik echt mijn koffiemomentje in de ochtend, en als ik toch moet wachten op de pont wil ik wel even een chille koffie halen. Dus als je nog tips hebt voor lekkere smaakjes / goeie bonen / chille koffie, ik hoor het graag
De Mac zit niet op het station, trouwens
Hahah echt? Ik vind Kiosk niet chill
Jaa precies!
Heb gelukkig wel genoeg mensen om me heen die er voor me zijn.
Dankje
Ik ben hierdoor momenteel ook even wat minder actief hier
@Evi-lena Ik ga altijd naar La Place op het station, vind ik heel lekker én goedkoop. de 4e koffie krijg je altijd gratis met een spaarkaart
Ik heb altijd zo’n last van traanogen als ik in de winter ‘s ochtends op de fiets zit. Het rolt gewoon over Mn wangen. Als ik dan afstap ben ik nog steeds die tranen aan het wegvegen. Heb al een paar keer de vraag gehad of het goed ging :’). Het doet totaal geen pijn maar het is wel irritant aan het worden.
Ik heb skisokken aan
Haha angstkonijn
Ohhw heerlijk, guilty pleasure!! Wel een paar jaar geleden dat ik voor het laatst een in mijn handen had. Mijn moeder kreeg eens in de zoveel tijd stapels mijn geheim van de buurvrouw haha
Ik erger me altijd buitenproportioneel aan vrouwen in de sportschool met een croptop aan.
Ik ben me nu ook lekker aan het ergeren daaraan.
Ik heb een nieuwe telefoon nodig want mijn iphone 6 kan na 4 jaar helemaal niks meer, maar nu weet ik niet of ik een iphone 8 of de nieuwere xr moet nemen. Ik hoef niet per se het nieuwste van het nieuwste dus ik dacht ik neem de 8, maar die scheelt maar 160 euro met de xr Heeft iemand toevallig ervaring met deze telefoons en kan hij er een af/aanraden?
Haha ja ik vond het gewoon een grappig woord. Mijn konijn was ook altijd bang voor alles, behalve voer.
Is het al 17u?
Graag, dan is het ook bijna 18u
Wow girl boss goals
Wanneer organiseer je het powervrouwen diner??
Godverrrr zo irritant. Mijn tas is ook echt 5 cm te groot voor die richtlijnen van Ryanair Nu kan ik alles in een kleinere proppen maar goed, zal vast nog iets kopen op mijn bestemming dus ruimte nodig. En zul je zien dat ik een kleinere tas meeneem en iedereen gewoon door mag lopen met grotere. Of zijn ze nu wel echt streng?
Kan je niet nog upgraden voor die paar euro voor wel een normale grootte tas? Of 2 handbags? Is maar zes euro dacht ik, tenzij de prijs na het boeken van je vlucht voor bagage duurder is.
@Lula ja voeg het nog toe tijdens je check-in. Is echt beter dan op de luchthaven 50 euro te moeten betalen.
Sorry!