Ik weiger daar extra voor te betalen voor die 5 cm. Lekker petty, maar ik heb nooit met meer dan deze tas gereist in tegenstelling tot mensen die met een rolkoffer en drie handtassen aan komen zetten. En dan mag ik nu extra betalen. Het is zo’n Longchamp die je helemaal in kunt vouwen. Ik verzin wel iets anders.
Ben ik door die kut sneeuw gereden naar een afspraak, sta ik voor een dichte deur.
Ik heb nog nooit mn tas hoeven opmeten eigenlijk. ( ofnja in zon ding doen) ligt er ook aan wat voor een tas het is. Als het een soepele tas is zou ik het gewoon doen. Dan kan je hem gewoon wat proppen in zon opmeet doos.
oh dit heb ik ook altijd, zo ongemakkelijk. en kan daarom ook geen makeup op mn ogen doen als het koud is en ik moet fietsen.
Huh mag je tegenwoordig geen rolkoffertje meer meenemen als handbagage bij Ryanair? Ik ben met kerst nog met R gevlogen en had een koffertje én een rugzak bij me en dat was geen probleem. Daarna nog met Transavia gevlogen en toen moest het koffer wel in het ruim maar zonder betaling…
Ohhh ik heb al de hele dag een gehaast, opgefokt, zenuwachtig, opgelaten en onbestemd gevoel. Geen idee waar het vandaan komt ik ben ook echt bang dat ik iets vergeten ben.
Dit heb ik al dagen en kan daardoor ook niet van mn vrije dag genieten stom. Ga zo maar mn kledingkast opruimen want op de bank liggen gaat toch niet
Ryan air
Haha als er dan toch een ervaringsdeskundige is:
Wat is de rationale achter de croptop-tijdens-het-sporten? Ik kom niet verder dan aandacht. Maar ik ben heel benieuwd.
Ik sport niet bij een sport school dan zou ik het misschien niet doen. Maar ik sport thuis ook in een sportbh/crop top en legging. Ik vind het namelijk zo vervelend als een shirt aan me plakt of draait of wat dan ook als ik sport.
Zo lief die reacties en likes maar ben deze ochtend nu plots bloed beginnen verliezen dus ben nu erg bezorgd dat het verkeerd afloopt
Ik was de afgelopen 2 dagen ziek thuis. Het ging wel weer dus ben weer op het werk. En nu krijg ik natuurlijk weer hoofdpijn en oorpijn.
O wat naar!! Kan me voorstellen dat je zo schrikt. Al hoor je ook heel vaak dat vrouwen bloeden tijdens een zwangerschap en dan is er niks aan de hand. Heb je de huisarts al gebeld?
Nee ik vloog niet met priority en dit was eind december. Maar nu ik er over nadenk, de vlucht was wel begin oktober al geboekt was dus misschien had ik ook wel die gratis extra bagageruimte? Daar heb ik eerlijk gezegd niet op gelet toen.
Ik vind zelf thuis ook anders eigenlijk dan een openbare ruimte.
In mijn sportschool zijn er wel regels over, kan me er daarom denk ik extra aan ergeren.
Maar ik snap gewoon niet dat shirtje en opgeknoopt shirtje blijkbaar zo veel verschil maakt. Want dat doet het denk ik gewoon nauwelijks.
Haha! Ik zweet me gewoon echt helemaal kapot en heb het super snel warm dus vind stof bij mn oksels echt heel hinderlijk. Ik word liever aangestaard omdat mensen denken dat ik aandacht wil dan dat ze staren omdat ik mega hard door mn shirt heen zweet En ik vind dat het me goed staat, dus dat scheelt.
Ik ben voor het eerst twee nachten achter elkaar bij mijn vriend blijven slapen en ik ben zo sloom vandaag.
Ik zet de verwarming elke nacht uit en pas als ik savonds weer thuis kom aan. Maar kan ik hem beter op het ‘maantje’ laten staan ipv helemaal uit als t gaat om energiekosten? M.a.w. is het goedkoper om hem op een soort standby te laten staan dan hele tijd aan en uit te zetten?
Hahahahahha oprecht een rotwoord inderdaad
Nou, wel oncomfortabel en vind zweetvlekken hebben niet echt fijn