Wat je even kwijt wil #15

Maar wat is dan een goede temperatuur om hem overdag te houden als er niemand thuis is? Ik heb hem nu zo ingesteld dat hij zorgt dat het rond 18u 17.5 graden is en om 23u mag het weer afkoelen naar 13.5 graden. Zou het dan beter zijn hem standaard op 17.5 te houden? :thinking:

Edit: oh error, het gaat hier ook over in het Persoonlijke Vragen topic en daar staat dat het wel prima is om het overdag uit te doen? Ik snap er niks mer van haha

Misschien moet je het eens proberen om te ervaren hoeveel lekker luchtiger het is? Zeker met een wijde crop top

Edit: huh wat zijn de regels dan? ā€œGEEN ZICHTBARE NAVELS!!!ā€ ?

3 likes

Nee dit doe ik ook dus daarom bijna nooit, heb een klein clinique mascaratje wat in Mn jaszak zit en dat pleur ik er daarna op. Er is ook gewoon niks aan te doen. Mijn moeder heeft ook altijd enorm last van tranerige ogen dus misschien zit het ook in de genen. Maar in de lente/zomer heb ik er echt nooit last van, jij wel?

Als je tas een beetje buigzaam is krijg je hem er wel ingepropt. In eindhoven zijn ze alleen heel streng bij de douane dus zorg wel maar dat je het juiste plastic zakje hebt anders worden de meisjes daar heel boos

1 like

Ik vind dat juist irritant een wijd shirt tijdens sporten. Bij grondoefeningen dan. Lig je helemaal vast gedraaid in je shirt :stuck_out_tongue: Heb juist liever een strak hempje aan.
Dan heb je ook geen last van zweetvlekken @Hondje en het is de sportschool dus nogal logisch dat je zweet, denk dat niemand zou opkijken van een zwetend mens daar. Zou wat zijn.

2 likes

Moeten ze proberen, zal ik zeggen: doe rustig, anders haal ik Karl er ff bij.

1 like

Mijn week is slecht begonnen en het wordt er ook niet bepaald beter op vandaag. Goed, morgen weer een dag :expressionless:

1 like

zal ik zo een piercing in mn oor laten zetten of even wachten tot het warmer is (kan namelijk beter geen muts op dan) (is ook beetje impulsbesluit nu)(moet er ook een stuk voor door de sneeuw fietsen)

• ja
  • nee

0 stemmers

@Chief volgens mij is nooit echt een ideaal moment dus ik zou het gewoon doen! Leuk. Ik wil eigenlijk ook al heel lang een piercing, misschien binnenkort maar eens plannen.

@Denna Waar koop ik deze tas, ik vind hem echt fantastisch (no pun intended)

1 like

Ik heb eentje in de winter en eentje in de zomer laten zetten, en ik vond winter fijner! In de zomer mag je er ook niet mee zwemmen bijvoorbeeld en schijnt er een felle zon op.

Heeft iemand misschien tips voor een gezellig, niet al te duur tapas restaurant in Maastricht?

Ik heb m’n helix in een december laten zetten en ik vond de koude lucht op m’n oor echt heel lekker erna!

1 like

Pfoe er verandert zoooveel ineens deze week?! Hoe kan dit allemaal tegelijk komen

Kun je niet even de balie contacten en dan wat laten bezorgen? Scheelt jou ook een hoop misschien!

1 like

@Zemraluani Ja dit of via een supermarktbezorgdienst? Of Picnic?

1 like

Die kunnen allemaal pas morgen bezorgen, ga wel ff een account maken zodat dit in de toekomst niet meer gebeurt.

1 like

Ik heb dit altijdšŸ˜”
Niet eens per sĆ© in de winter of op de fiets, maar als ik naar buiten stap heb ik 9 van de 10 keer traanogen. Dodelijk irritant want ik hou van make-up, maar kan bijna geen oogschaduw onder mn ogen doen. The struggle…

En een gezonde bezorgmaaltijd van een restaurant in Eindhoven? Misschien weten ze daar aan de balie wel adresjes!

1 like

Ik moet zo surveilleren bij een tentamen maar ik heb echt een knoflookwalm om me heen hangen omdat ik alvast snel avondeten had gemaakt. Sorry studentennnnn

1 like

Ahh beter!!! Fijn dat het geregeld is. Lief van je!

1 like