Wat je even kwijt wil #15

Pff ben echt kapot en normaal ben ik morgen vrij maar nu werk ik morgen en ben ik vrijdag vrij. Is ook niet verkeerd maar ik hoor nog gehuil in mijn hoofd van vandaag. Ga zo maar naar bed

Zij sowieso leip

1 like

Ahh ik kijk steenrijk, straatarm. En de arme ouders zeggen dat ze het fijn vinden om even rijk te zijn want dan kunnen ze gewoon eens tegen de kinderen zeggen: doe maar.

Zo lief :two_hearts:

10 likes

Ik heb een first world problem want ik wil eigenlijk naar bed. Maar AH komt zo bezorgen omdat ik geen zin had om mn huis uit te komen voor boodschappen deze week. Dus het is ook nog mn eigen dikke vette schuld.

Oh jongens, mijn iphone is nog geen half jaar oud, niks mee gebeurd, niet gevallen, niet nat geworden, niks. Nu gaat hij gewoon niet meer aan. Batterij was 90%, opladen doet niks (oplader ligt het niet aan want doet het nog wel bij een ander toestel), itunes herkent hem niet en ik krijg geen hard reset oid gedaan. Janken.

Ah, wat kut! Maar na een half jaar heb je nog wel gewoon garantie, dus zou zsm naar een apple store gaan.

Ik moest vanmiddag op mijn buik liggen bij de fysio, met mijn hoofd in dat gat. Er lag een (witte) handdoek op/bij dat gat en toen ik opstond zag je een perfecte afdruk van mijn gezichtsmake up incl contour en wenkbrauwen :sweat_smile:

31 likes

Het wordt dus -14 dus ik heb mn tinder even aangeslingerd en er komt zo iemand hier slapen :blush::blush:

40 likes

Ja is ook zo, maar ik baal er gewoon van. Nu heb ik nog wel een reserve telefoon dus moet eigenlijk ook niet zo klagen… Maar toch kut haha. Heb ook van het weekend pas weer tijd, als dan tenminste de apple winkels hier in de omgeving open zijn.

Niet! Echt? Hahah omg ik wou dat ik zo kon zijn

Wow ik had het eerder hier neer moeten zetten!! Zo blij als een klein kind, hij gaat ineens weer aan!

13 likes

Ja, kan me voorstellen dat je er erg van baalt! Hopelijk kunnen ze het snel fixen of krijg je een nieuwe, en hoef je niet te lang met je reserve. En voor zo’n bedrag wil je natuurlijk ook gewoon dat zo’n ding niet na een half jaar ermee kapt…

Edit: zie nu net pas je update, fijn!

1 like

Hahah ze vertelden het echt net! Heb je het gezien? Zo niet, zij was/is een dj en hij zit in de stoffen. Spanje is gewoon leuk geloof ik

@voortaan Doe normaaaaaaaaaaaaaal weg ermeeeeeeeeeeeeee

Leuke collega update: heb hem een volgverzoek gestuurd en hij heeft me teruggevolgd. Nu wachten op een berichtje :sunglasses:

12 likes

Het wordt -14 op zn koudst maar ik overdrijf gewoon graag ^^

2 likes

Ja dit had ik bij de iphone 6(s) wel heel erg, die viel al uit als het ook maar koud durfde te waaien. Maar dacht eigenlijk dat dat bij die nieuwere modellen toch wel verholpen zou zijn. Heb het ook nog niet eerder gehad dan vandaag. Als is dit wel voor deze telefoon de koudste dag die hij mee heeft gemaakt tot nu toe natuurlijk.

1 like

Guilty pleasure, musical awards gala <3

1 like

Ik kijk ook. Wat wordt er slecht en vals gezongen :open_mouth:

Ja ik vond ze ook leuk! Sowieso vind ik de rijke mensen altijd heel respectvol tegenover het huis en de bezittingen van de armere mensen.

1 like