Wat je even kwijt wil #15

@Zemraluani superlief van je

Ik zit bij de kapper, ze zijn nog niet begonnen en ik heb zooo’n honger.

1 like

Ik heb zo’n 450 gr zak ovenfriet gekocht (voor in de airfryer), zaterdag met twee personen van gegeten dus zal nog 150 gram in zitten ongeveer. Ik heb alleen zo’n vriesvakje in de koelkast en daar heb ik het in gelegd. Eigenlijk wilde ik dat vanavond klaar maken maar dat vriesvakje is misschien -1, niet veel kouder, en de friet is dus niet meer kneiterhard bevroren of zo.
Het ruikt gewoon normaal naar aardappel. Denken jullie dat dit nog te eten valt na een airfry sessie :sweat_smile:?

Ik had het net met collega’s over cabaretiers en toen vroegen we ons af of er tegenwoordig nog mensen zijn die Hans Teeuwen grappig vinden. Ik zag laatst zijn recentste show voorbij komen op tv en het ging echt alleen maar over anale seks. Vroegah was hij nog grappig met liedjes als snelkookpan en Nostradamus, maar het is nu toch echt een beetje vergane glorie? Of ben ik een humorloze oude tak geworden?

3 likes

Zal niet bedorven zijn.
Ik zou het met gemak doen, eet ze!

oh, ik haat die scene. zo’n zinloos ‘humor’ geweld, het was toen al lang niet meer interessant om tegen zulke heilige huisjes te schoppen en dan denkt ie dat ie suuuuuuuper stoer is dat ie dat zomaar durft, nou I beg to differ.

5 likes

Welja, dat kan prima! En anders haal je alle bacteriën er toch weer uit door de verhitting (dit hou ik mezelf altijd voor als ik weer eens iets eet dat over de datum is, laat me aub in deze waan)

1 like

:roll_eyes:

17 likes

Nee ik heb dus via via iets kunnen regelen met een horecaopleiding! Maar wat superlief dat je er uberhaupt over nadacht :smiling_face_with_three_hearts:

@vitaminwater @Lort @Jauregui thanks allemaal! Maar de liefde gaat uit naar de medewerkers van de flat van mn oma en de horecaopleiding die dus kennelijk maaltijden maken en bezorgen en mn oma’s buurman die ff andere boodschapjes wil halen die allemaal meehielpen, heb zelf enkel paar minuutjes gebeld en de oplossingen kwamen niet van mij!

11 likes

Toen ik dit las was ik er van overtuigd dat de plot twist zou zijn dat het een boek zou zijn met dit soort Great Danes
Great-Dane-History-10

35 likes

Ik denk eerder dat je humor ontwikkeld is.
Ik weet nog wel dat Hans Teeuwen in zijn begintijd heel cool was bij ons op de middelbare school? Of was het basisschool? Nou het was in ieder geval heel cool want hij was heel grof. Maar volgens mij was ie toen ook al niet echt grappig, maar was het meer een statement of per definitie grappig want grof en wij zijn pubers en edgy en zetten ons af tegen de gevestigde orde. Denk ik.

3 likes

Vgm is het een vrouwtje dus dat is inderdaad de staart haha

1 like

Hahahaha, ik gok ook op staart

1 like

Weet iemand een site waar je mooie mode/interieur boeken kan kopen voor op een salontafel etc.?

You’re welcome

1 like

Mijn portemonnee en ik zijn je zeer dankbaar!

1 like

Wat moet je doen met een voorlopige aanslag van de belastingdienst?

Inkomsten belasting over 2018

Ik was net bij de moeder van een vriend (die vrouw zie ik elke week omdat we op dezelfde plek vrijwilligerswerk doen) en ze heeft kanker maar fuck… Dit is gewoon niet wie ik ken. :cry: Wat een klote ziekte. Ze was altijd zo actief en levendig en nu ligt ze op de bank met sondevoeding en een mager koppie. Zo oneerlijk dit.

Super moeilijk maar héél lief dat je bent geweest. Die vrouw is nog steeds dezelfde persoon, vind het altijd zo pijnlijk om te zien (in mijn omgeving) dat mensen ineens ‘vermeden’ worden omdat ze ziek zijn en andere mensen dat ingewikkeld vinden om mee om te gaan. 't Is wel echt oneerlijk, ja.

1 like

Van mijn vriend hoef ik niet te gaan sporten “want dat hoeft niet als het kouder dan 0 graden is”.

Thanks love😍

14 likes