Wat je even kwijt wil #15

Wat is jullie ervaring met Zalando lounge retourneren? Ik lees verschillende verhalen op internet en ben nu een klein beetje bang

Ik heb T-mobile thuis, had oorspronkelijk Vodafone Thuis maar dat is toen overgenomen. T-mobile heeft toen in de eerste week een probleem opgelost waarover ik met Vodafone al maanden aan het klooien was, dat is verder het enige contact dat ik met ze heb gehad. Ik weet niet zeker of ik kan pauzeren en opnemen, ik kan wel terugkijken, maar misschien dat er verschillende abonnementsvormen zijn?

1 like

Oh ik kijk ook die film, Get Out, en vind dit soort films zo eng haha die sfeer die er hangt, hart zit in m’n keel

Haha call me crazy maar voelde me schuldig dus ben uiteindelijk nog naar mijn vriend en terug gelopen (zo’n 5000 stappen) om mijn stappendoel van 10.000 te halenšŸ˜‚. Maar morgen moet ik Ć©cht echt naar fitness want heb maandag ook al geslackt.

2 likes

Doe ik regelmatig en nooit problemen mee gehad!

1 like

Mijn centrale verwarming deed het niet meer maar ik heb het gefixt (ook al was het maar een knopje duwen). Nu voel ik me een powervrouw :sunglasses:

8 likes

ik heb net even twee tosti’s gegeten en nu ga ik naar bed. succesful adulting :white_check_mark:

8 likes

Ik heb een elektrische deken gehad en mannn dat is chil zeg wow

Was m alleen de eerste avond al vergeten uit te zetten dus hopelijk vlieg ik binnenkort niet in de hens

7 likes

Heerlijk is dat he. Ik lag vroeger ook lekker te bakken en koken op mijn elektrisch dekentje. Maar nu heb ik een warme vriend als vervanging!

1 like

Wauw dit is belachelijk chill. Ik had een kortingscode voor eerste bestelling bij picnic van 12.50.
Zojuist boodschappen besteld met een waarde van 27 euro en ik betaal 13 :heart_eyes:

7 likes

Ik heb denk ik een simpelere box, ik betaal €36 volgens mij. Ik had laatst nog eens gekeken en dit was nog steeds het goedkoopst voor ons :slight_smile:

1 like

Mocht je nog niks besteld hebben: 20% korting op audio bij Media Markt. Ik ga hem ook bestellen denk ik.

Haha, mn scharrel zat ook al te zeiken dat ik lekker warm lag en hij niet.

Dus nu denk ik er aan om nog zo’n dekentje te kopen. Eigenlijk dacht ik daar al aan aangezien ik vaak best breed lig en dan 1 been ineens op een koud gedeelte ligt :weary::weary:

Wow! Briljant idee! Heb er serieus nog 1 liggen! Had hier echt nog niet over na gedacht haha😱

1 like

Geen tv, wel internet en ben er tevreden over.

Heb zelf de Bose besteld, hem hem getest en die Sony hadden ze niet op voorraad (dus niet kunnen testen). Evengoed wel blij met mijn aankoop, zeur er al anderhalf jaar om, als het al niet langer is. :joy:

1 like

Hoi over analyserende hersenen nadat ik random door mijn crush gevraagd wordt om wat te drinken.

4 likes

Mijn nieuwe bovenburen vinden het heel normaal om om 23:15 nog te verhuizen, precies boven m’n slaapkamer :upside_down_face:. Goed begin dit, was net blij dat de oude bovenburen weg waren.

1 like

Meteen maar langs voor een kennismaking dan? :upside_down_face:

2 likes

Dat heb ik daarnet gedaan inderdaad (in m’n pyjama haha) en ik kreeg als reactie ā€˜ja maarja, wij zijn gewoon aan het verhuizen’. Er stonden gelukkig nog maar 3 meubels die naar binnen moesten, maar echt heel aso dit.