Ik ga haar zeker niet vermijden in tegendeel… Ik heb mijn telefoonnummer achtergelaten zodat ze altijd kan bellen als ik medicatie ofzo moet ophalen voor haar. Was ze wel erg blij mee.
Wat lief van je
Ja wat had ie dan verwacht? Dat ie overal met open armen zou worden ontvangen???
En dat ie ook zegt ‘er is iets gebeurd wat ik niet had gewild’ oid. Je wilde het wel, je was er zelf bij en op dat filmpje heeft niemand je horen roepen dat ze moesten stoppen
Ik heb mijn leuke collega gestalkt en nu heb ik hem op instagram gevonden (maar met andere achternaam + locked profiel) en ik durf hem niet toe te voegen Ben bang dat hij denkt, huh, hoe heb je me gevonden?
Antwoord: intens FBI werk.
Heb vandaag echt een super leuk, goed (en spannend) aanbod gekregen op werkgebied en nu hoop ik echt zo erg dat het doorgaat! Ik hoor waarschijnlijk morgen meer
Ga zo spontaan naar Rudimental concert want een vriendin had een kaartje over en als echte Nederlander kan ik gratis niet weerstaan. Maar ik ken alleen een nummer van hun van 8 jaar geleden dus geen idee hoe het wordt…
Zo ging ik vorig jaar naar Kygo waar ik eigenlijk niet mega veel van verwachtte maar was wel echt super tof!!
Ali express? Of action
Ik haal wel eens kaarten bij de Solow, 10 voor €3 en 30 voor €5 geloof ik
Ze hebben grote bakken staan, sommigen zijn heel lelijk dus het is wel even zoeken
Ik zou online zoeken naar kaartenboxen, tenzij je niet één thema wilt. De kunstkaartenbox is bijvoorbeeld €14 voor 50 kaarten. Bij mijn kringloop hebben ze ook bakken vol met super goedkope kaartjes.
Als je ook postzegels nodig hebt is postzegelsmetkorting.nl een aanrader leuke oude postzegels en iets goedkoper dan ze gewoon zo te kopen.
Ik krijg hierdoor echt superveel zin om postcrossing kaartjes te gaan schrijven
“Een thriller met horror elementen” haha. Ik ben helemaal geen horror fan en ik vond deze film echt fantastisch. Mega aanrader wat mij betreft.
Ik snap echy niet hoe mensen hun muziek zo hard kunnen hebben staan zodat je het 2 huizen verder hoort. Daar krijg je toch koppijn van… 1x per week of een uurtje per dag oke. Maar ik hoor het elke x als ik vrij ben en nu ook savonds.
Ik snap ook mensen niet die in de trein oortjes in hebben maar je toch in heel de coupe hun muziek keihard hoort.
Ben ik dan zo anti harde geluiden of zijn zij nou zo leip.
Oh my, m’n vriend kijkt “life”. Een of ander ding in ruimte. Fucking monsterlijk wezen. Ik word er helemaal onpasselijk van.
Pff ben echt kapot en normaal ben ik morgen vrij maar nu werk ik morgen en ben ik vrijdag vrij. Is ook niet verkeerd maar ik hoor nog gehuil in mijn hoofd van vandaag. Ga zo maar naar bed
Zij sowieso leip
Ahh ik kijk steenrijk, straatarm. En de arme ouders zeggen dat ze het fijn vinden om even rijk te zijn want dan kunnen ze gewoon eens tegen de kinderen zeggen: doe maar.
Zo lief
Ik heb een first world problem want ik wil eigenlijk naar bed. Maar AH komt zo bezorgen omdat ik geen zin had om mn huis uit te komen voor boodschappen deze week. Dus het is ook nog mn eigen dikke vette schuld.
Oh jongens, mijn iphone is nog geen half jaar oud, niks mee gebeurd, niet gevallen, niet nat geworden, niks. Nu gaat hij gewoon niet meer aan. Batterij was 90%, opladen doet niks (oplader ligt het niet aan want doet het nog wel bij een ander toestel), itunes herkent hem niet en ik krijg geen hard reset oid gedaan. Janken.
Ah, wat kut! Maar na een half jaar heb je nog wel gewoon garantie, dus zou zsm naar een apple store gaan.
Ik moest vanmiddag op mijn buik liggen bij de fysio, met mijn hoofd in dat gat. Er lag een (witte) handdoek op/bij dat gat en toen ik opstond zag je een perfecte afdruk van mijn gezichtsmake up incl contour en wenkbrauwen