Het wordt dus -14 dus ik heb mn tinder even aangeslingerd en er komt zo iemand hier slapen
Ja is ook zo, maar ik baal er gewoon van. Nu heb ik nog wel een reserve telefoon dus moet eigenlijk ook niet zo klagen⦠Maar toch kut haha. Heb ook van het weekend pas weer tijd, als dan tenminste de apple winkels hier in de omgeving open zijn.
Niet! Echt? Hahah omg ik wou dat ik zo kon zijn
Wow ik had het eerder hier neer moeten zetten!! Zo blij als een klein kind, hij gaat ineens weer aan!
Ja, kan me voorstellen dat je er erg van baalt! Hopelijk kunnen ze het snel fixen of krijg je een nieuwe, en hoef je niet te lang met je reserve. En voor zoān bedrag wil je natuurlijk ook gewoon dat zoān ding niet na een half jaar ermee kaptā¦
Edit: zie nu net pas je update, fijn!
Hahah ze vertelden het echt net! Heb je het gezien? Zo niet, zij was/is een dj en hij zit in de stoffen. Spanje is gewoon leuk geloof ik
Leuke collega update: heb hem een volgverzoek gestuurd en hij heeft me teruggevolgd. Nu wachten op een berichtje
Het wordt -14 op zn koudst maar ik overdrijf gewoon graag ^^
Ja dit had ik bij de iphone 6(s) wel heel erg, die viel al uit als het ook maar koud durfde te waaien. Maar dacht eigenlijk dat dat bij die nieuwere modellen toch wel verholpen zou zijn. Heb het ook nog niet eerder gehad dan vandaag. Als is dit wel voor deze telefoon de koudste dag die hij mee heeft gemaakt tot nu toe natuurlijk.
Guilty pleasure, musical awards gala <3
Ik kijk ook. Wat wordt er slecht en vals gezongen
Ja ik vond ze ook leuk! Sowieso vind ik de rijke mensen altijd heel respectvol tegenover het huis en de bezittingen van de armere mensen.
Wat is jullie ervaring met Zalando lounge retourneren? Ik lees verschillende verhalen op internet en ben nu een klein beetje bang
Ik heb T-mobile thuis, had oorspronkelijk Vodafone Thuis maar dat is toen overgenomen. T-mobile heeft toen in de eerste week een probleem opgelost waarover ik met Vodafone al maanden aan het klooien was, dat is verder het enige contact dat ik met ze heb gehad. Ik weet niet zeker of ik kan pauzeren en opnemen, ik kan wel terugkijken, maar misschien dat er verschillende abonnementsvormen zijn?
Oh ik kijk ook die film, Get Out, en vind dit soort films zo eng haha die sfeer die er hangt, hart zit in mān keel
Haha call me crazy maar voelde me schuldig dus ben uiteindelijk nog naar mijn vriend en terug gelopen (zoān 5000 stappen) om mijn stappendoel van 10.000 te halenš. Maar morgen moet ik Ć©cht echt naar fitness want heb maandag ook al geslackt.
Doe ik regelmatig en nooit problemen mee gehad!
Mijn centrale verwarming deed het niet meer maar ik heb het gefixt (ook al was het maar een knopje duwen). Nu voel ik me een powervrouw
ik heb net even twee tostiās gegeten en nu ga ik naar bed. succesful adulting