Ik heb een elektrische deken gehad en mannn dat is chil zeg wow
Was m alleen de eerste avond al vergeten uit te zetten dus hopelijk vlieg ik binnenkort niet in de hens
Ik heb een elektrische deken gehad en mannn dat is chil zeg wow
Was m alleen de eerste avond al vergeten uit te zetten dus hopelijk vlieg ik binnenkort niet in de hens
Heerlijk is dat he. Ik lag vroeger ook lekker te bakken en koken op mijn elektrisch dekentje. Maar nu heb ik een warme vriend als vervanging!
Wauw dit is belachelijk chill. Ik had een kortingscode voor eerste bestelling bij picnic van 12.50.
Zojuist boodschappen besteld met een waarde van 27 euro en ik betaal 13
Ik heb denk ik een simpelere box, ik betaal ā¬36 volgens mij. Ik had laatst nog eens gekeken en dit was nog steeds het goedkoopst voor ons
Mocht je nog niks besteld hebben: 20% korting op audio bij Media Markt. Ik ga hem ook bestellen denk ik.
Haha, mn scharrel zat ook al te zeiken dat ik lekker warm lag en hij niet.
Dus nu denk ik er aan om nog zoān dekentje te kopen. Eigenlijk dacht ik daar al aan aangezien ik vaak best breed lig en dan 1 been ineens op een koud gedeelte ligt
Wow! Briljant idee! Heb er serieus nog 1 liggen! Had hier echt nog niet over na gedacht hahaš±
Geen tv, wel internet en ben er tevreden over.
Lief dat je aan me denkt! Heb ām alleen dezelfde dag nog fysiek in de winkel gehaald want wilde niet wachten hahaha zo ongeduldig. . Maaar de Sony is echt alllll het geld waard. Heb ze een uurlang getest en die Sony is zo veel beter. Welke ga jij bestellen?
Heb zelf de Bose besteld, hem hem getest en die Sony hadden ze niet op voorraad (dus niet kunnen testen). Evengoed wel blij met mijn aankoop, zeur er al anderhalf jaar om, als het al niet langer is.
Haha groot gelijk heb je! Vind het nu al de beste aankoop van 2019, heerlijk al die rust.
Hoi over analyserende hersenen nadat ik random door mijn crush gevraagd wordt om wat te drinken.
Mijn nieuwe bovenburen vinden het heel normaal om om 23:15 nog te verhuizen, precies boven mān slaapkamer . Goed begin dit, was net blij dat de oude bovenburen weg waren.
Meteen maar langs voor een kennismaking dan?
Dat heb ik daarnet gedaan inderdaad (in mān pyjama haha) en ik kreeg als reactie āja maarja, wij zijn gewoon aan het verhuizenā. Er stonden gelukkig nog maar 3 meubels die naar binnen moesten, maar echt heel aso dit.
Bleh hopelijk geen voorbode van hoe ze verder baan zijn
Omg het was zo vet!!! Ik stond echt lekker te gaan op Mn 0.0 radlers Haha. Echt Ik wist niet dat alle instrumenten live gespeeld werden, facking goeie zangeressen, ze maakten er zooooon show van!
Rudimental fan vanaf nu!
Ik zag er wss zo uit, maar boeien!
Calvin heet ie toch?
Ik merkte de laatste tijd dat om de een of andere vage reden mijn WiFi altijd om 00.00 stopte en dan ās ochtends om 06.00 weer functioneerde. Kom ik er dus net achter dat dat een of andere vage eco-stand op mān modem is die dus ook gewoon uit kan.
Dingen die ik me afvraag nu ik nog niet kan slapen:
Hoeveel bedpartners heeft het forum gezamenlijk gehad?
Als we dit in kaart konden brengen, hoeveel overlap zou er zijn tussen partners (aka hoeveel forummers hebben dezelfde bedpartner gehad)?