Wat je even kwijt wil #15

Nu kan ik niet meer slapen nu ik dit gelezen heb. :joy:

Ik bedenk me dat ik door alle drukte vergeten ben ‘s avonds te eten, mijn favoriete maaltijd van de dag. Hoe kan dit :sob:

Hahaha goede vraag!

Hiervan even het gemiddelde uitrekenen en dan zijn we al een stap verder!

1 like

No ik heb de loser quiz gemist!

2 likes

Ik heb de laatste tijd zoooooveel last van mijn buik en kan dan niet slapen. Zo stom want was echt mega moe vandaag en dan slaap ik nu weer niet. :woman_facepalming:t3:

Ja :sob::sob::sob::sob:

Zie echt op tegen deze dag omdat ik met een invaller werk en een nieuwe collega en dan moet ik continu zeggen wat ze moeten doen. Ben daar niet zo goed in. Ben geen leider😭

1 like

Shur ik besef het me door jouw berichtje ook. Terwijl ik echt niks boeiends deed gisteravond en ook gewoon op het forum zat dus pfffff stom van me.

2 likes

Zeg gewoon dat er al andere mensen komen.

ik heb echt slecht geslapen en vandaag wordt een drukke dag op werk. zo moe en geen zin gadver

Ik vond hem best tegenvallen? Ik had hoge verwachtingen maar ik had best snel door hoe de vork in de steel zat en toen vond ik het niet meer echt spannend.

O mijn God. Ik kom beneden en normaal begroet mijn kat me dan, maar nu bleef ie onder tafel zitten en ik rook meteen waarom: poop everywhere. Het zit onder zn poot en dat heeft ie geprobeerd af te smeren aan de kattenbak, de vloer, het kleed, de bank, de deken op de bank, de deur. GOEDEMORGEN. :tired_face:

9 likes

Ik heb zo geen zin om te gaan werken. Voel me echt een mega kleuter maar ik wil gewoon nieeettt

Haha ik draag best vaak geen onderbroek. Als ik soms bij mijn ouders slaap heb ik dan de volgende dag ook geen onderbroek. Mijn moeder vind dat dus echt erg? Toen vond ze een keer een gewassen string nog van mij en heeft ze die aan de buitenkant van de deurklink van de badkamer gehangen. Ik heb hem daar natuurlijk laten hangen. Ik bepaal toch zelf wel of ik wel of geen ondergoed draag. :clown_face: en idd lekker luchtig. En doe dit ook met strakke broeken trouwens. :neutral_face:

1 like

Ja ik zeg dat dan, van “oh ik heb geen onderbroek meegenomen!” En dat gebeurd op de bovenverdieping als ik ga douchen haha.

Ja maar als ze het niet zien is er toch niks aan de hand?

Ja, of een soort happn app dat je een melding krijgt als je iemand tegenkomt die met dezelfde persoon heeft gedate/gezoend/gesekst. Dit lijkt me zo grappig!!! De enige app die ik nog mis :stuck_out_tongue:

Ik in dubio of ik naar Amsterdam west zou fietsen maar ik dacht misschien is het glad ik ga lekker met de tram. Kom ik bij world fashion centre, staat er een halve meter water?! Nu heb ik natte voeten en moet ik daar nog zeker 3/4 uur mee lopen :disappointed_relieved:

1 like

Nou omdat je moeder een string ophing enz. Ik dacht dat ze daar een probleem mee hadden?

Elk jaar probeer ik van mijn verjaardag iets leuks te maken en elk jaar valt het weer tegen. Ik heb bedacht dat ik dit jaar een zelfgemaakte pubquiz ga doen en heb allemaal leuke ideeën voor opdrachtjes, alleen tot nu toe komen er maar 3 mensen… en dat zijn mijn standaard vriendinnen die ik het meest zie. 1 stel komt nog later op de avond, maar ik wil gewoon iedereen bij elkaar met veel drank :frowning: ik zit serieus te denken om het te verzetten, want dit voelt gewoon een beetje jammer.