Wat je even kwijt wil #15

Ik verveel me echt de tyfus. Haat aan ziek zijn.

Who am I kidding, tijd om netflix aan te zwengelen.

1 like

Bruto en ook je vakantiegeld en bonussen er bij optellen

1 like

Als je van boeken houdt, is boekencafé Lewis leuk voor koffie en lunch. Boekwinkels: Broese en Bijleveld. Als je geïnteresseerd bent in feministische en politieke literatuur is Savannah Bay ook een aanrader!

2 likes

Bij ons in de buurt doet een kinderdagverblijf dat ook, schijnt goed te zijn voor de slaap (wel kindjes goed aangekleed natuurlijk)

Ohh boekencafé klinkt echt als zoiets leuks!

Ik ben uitgenodigd om naar een studio te kijken over 2 weekjes :blush:

10 likes

Ooh ik houd toch iets meer salaris over dan ik dacht (nav post aantal dagen geleden) dus iets meer ademruimte thankgod

22 likes

Vandaag ben ik bij een of andere bijeenkomst (werk in een mannenwereld). Gezellig als enige vrouw aanwezig
met een felle rode blouse tussen allemaal witte mannen van middelbare leeftijd in zwart/grijs pak.

10 likes

Ja ik heb er ook 1, echt fijne dingen. Toen heeft m’n vader er ook 2 gekocht en die zijn nu ook helemaal om, weer 2 gekocht. Komt echt goed geluid uit en vind 't ook chill dat er zo veel mogelijk is qua bronnen, radio, SoundCloud, cd’s, etc. Het is dat ik heel klein woon anders had ik er ook nog 1 gekocht haha

1 like

Ik heb morgen mijn laatste dag op stage en die heeft me de afgelopen tijd best wat stress opgeleverd, dus nu heb ik voor morgenavond een massage van een uur geboekt. Kijk er zooo naar uit.

19 likes

Worden jullie ook altijd zo panisch van onverwachte officiële brieven? Er lag net een brief van de gemeente op de mat en ik was direct bang dat ik een betaalachterstand van het een of ander had of iets anders verkeerd had gedaan, was gelijk gestresst. Moet gewoon een nieuwe idkaart aanvragen :roll_eyes:

12 likes

Hahaha oh dat is helemaal een anticlimax :joy: Laatst lag er een brief van het Ministerie van Justitie, geadresseerd aan mijn vriend. Heb me tot hij thuis kwam op zitten vreten over wat hij uitgespookt zou hebben en of hij dan wel of niet naar de gevangenis zou moeten (???), was het de VOG die hij aangevraagd had. Vind het wel fijn om te horen dat ik niet de enige ben!

6 likes

Ja het idee vind ik ook niet gek. Maar ik zit niet zo in de kinder scene dus ik dacht wel dat het not done was om kinderen in hokken te doen :sweat_smile:

4 likes

Ik heb straks een tweede gesprek en ik hoop zo erg dat ze mij net zo geschikt vinden voor de functie als dat ik mezelf daarvoor vind. Het eerste gesprek ging goed (was met de manager) en nu heb ik een gesprek met een (mogelijke) toekomstige collega. Kijken of daar een klik mee is. Ik kijk er zelfs een beetje naar uit ofzo. Maar dat komt ook meer doordat ik echt duidelijk heb aangegeven waarom zij mij moeten hebben en als nu uiteindelijk blijkt dat het niet matcht, dan weet ik wel dat ik er alles aan heb gedaan.

9 likes

Bij ons thuis ging gisteren de deurbel, dus ik maak open. Stelt een meneer zich voor als meneer huppeldepup van de gemeente. Ik schrok me doood, ik denk wat doet iemand van de gemeente hier!? Vraagt hij of dit de familie J is, maar dat zijn wij niet. Stond hij bij het juiste huisnummer, maar bij de verkeerde straat :woman_facepalming:t3:

4 likes

Ik zit in de wachtkamer bij de tandarts heeeelp

1 like

Heel herkenbaar. Werk zelf ook in de kinderopvang en zulke dagen zuigen echt energie.

Ja haha. Altijd als ik van UWV ofzo een brief krijg dan ben ik ook bang voor slecht bericht ofzo.

1 like

Hahaha herkenbaar, maar zelfs de normale bedjes zien er in de kinderopvang uit als hokken.:grin:

Ik had ook een keer een rondleiding met een engelse ouder en die was helemaal in shock. “It looks like dog cages.”
Zelf nooit zo gezien, ben er zo aan gewend, maar snap de associatie wel. Tegenwoordig waarschuw ik ouders altijd even dat het intimiderend over kan komen maar dat het zo moet ivm ggd-richtlijnen.

Ja het is ook echt leuk, heel knus met overal boeken. En op de wc word je voorgelezen door een luisterboek, haha. (Ook heel leuk om te kijken naar de mensen die voor het eerst komen en dan in paniek de wc uit stormen omdat ze zich kapot schrikken doordat ze ineens een stem horen).

@ladygodiva Jij hebt wel een beetje een talent voor het vinden van aparte mannen, geloof ik :smile: