Ik heb nog steeds geen loon. Normaal heb ik altijd een goed gevulde spaarrekening , maar nu niet. Ik zie allemaal doemscenarios voor me nu.
Ik heb een uurtje geleden een berichtje gehad van mijn vader dat mijn moeder met spoed is opgenomen. En geen extra info of niets en nu kan ik niemand bereiken. Agh ik voel mij hier echt niet goed bij. Hopelijk hoor ik snel wat.
wat een klote situatie. Ik hoop je snel meer hoort en dat het meevalt. Sterkte!
Oh nee wat rot! Hopelijk heb je gauw goed nieuws! Sterkte!
Ah damn dat is echt kut. Sterkte.
Ik ben dol op stoere jochies die zachtjes praten aan de telefoon. Snap alleen nooit hoe ze elkaar verstaan ik versta nooit wat als ik bel
Pff wat zenuwslopend zeg… ik kan me helemaal voorstellen hoe naar je je nu voelt, ik hoop heel erg dat het meevalt!
Ik ben vandaag jarig en ik voel me echt een beetje meh. Van mijn beste vriendinnen heeft nog niemand me gefeliciteerd. Waarschijnlijk ga ik het met mijn ouders enzo vanavond ook niet echt vieren omdat mijn zus griep heeft. En van haar heb ik daardoor ook nog niks gehoord. En ja ik voel me gewoon een beetje sip ofzo? Haha echt melodramatisch dit maar goed
Wow sterkte! Hopelijk hoor je snel iets!
Dank je wel ! Haha
@iedereen bedankt om allemaal zo lief te zijn <3 Ik voelde me echt zo alleen juist wachten op nieuws. Ik heb eindelijk mijn vader aan de lijn gekregen. Blijkt dat het om een zware allergische reactie gaat waar ze net op tijd bij waren. Nu gaat het wel oke maar ze moet nog even blijven om ter observatie en dan willen ze ook nog uitzoeken waarop ze zo reageerde want ze heeft geen bekende reacties op bepaalde dingen.
sterkte!!!
edit: ik lees je update nu pas, wat een opluchting!
Dit was toch ter voorkoming van de Engelse ziekte? Want dat konden kinderen krijgen die te weinig daglicht kregen. Daarom hebben ze daarna vaak de kinderwagen gewoon maar buiten gezet.
gefeliciteerd!
Ah, wat een ontzettend naar verhaal. Heb het een beetje gevolgd.
Praktisch gezien: als je je werk niet vol kan houden, neem dan contact op met de bedrijfsarts. Die kan vaak een beetje bemiddelen. Het is niet raar dat je onder deze omstandigheden moeite hebt om te functioneren zoals je dat normaal zou doen. Heel veel sterkte.
Bedoel je de Bose QC 35 II? Die is namelijk voor dezelfde prijs bij de BCC te koop, daar kun je volgens mij je VVV-bonnen wel inleveren!
Tijd gaat zo snel?! Als ik literatuur zoek en ik kom een onderzoek uit 2013 tegen denk ik ‘yes dit is best recent!!’ maar hallo 2013 is inmiddels 6 jaar geleden.
Ik heb je eerdere berichten toen ook meegekregen en ik vind het heel erg voor je dat het zo gaat! Wat hierboven ook gezegd wordt, heb je ook individuele therapie, zodat je het ook over jezelf kan hebben? En ik sluit me erbij aan dat het waarschijnlijk een goed idee is om langs de bedrijfsarts te gaan. Besef dat je daar ook heen mag als je (nog) niet ziek gemeld bent, voor een preventief spreekuur. Daarvan gaat geen verslag naar je werkgever, maar kan je eventueel wel zelf om een verslag met adviezen vragen die je zelf aan je werkgever kan voorleggen.
Ojaa die tandarts rekening van 380 euro, tis maar goed dat ik vandaag weer voor het eerst een gulle bijdrage van ome duo heb mogen ontvangen