Is er hier een arbeidsrechtjuriste in the house? Heb wat vragen!
Sinds ik bol select heb maak ik er een sport van om alles bij bol te bestellen. Vandaag komen twee pakketjes, ik zou me moeten schamen.
Ik ben geslaagd , nooit meer examens maken! Enkel nog thesis
Yes yes that’s me! Enkel verzorgingsproducten, geen schoonmaakmiddelen
Bedankt voor de link @quantum!
Heb net een biljet van 100 dollar weer gevonden (was 'm kwijt) maar ik ben niet van plan om binnenkort naar de VS te gaan. En inwisselen voor euro’s lijkt me niet echt gunstig? Iemand ideeën haha
Hoeraaa! Proficiat!
Ik had vandaag een ongelooflijke tiefus dag op het werk. Vanochtend was ik de slecht-nieuwsbrenger dus ik kreeg de volle laag van iemand die eigenlijk gewoon een collega is wat echt totaal onredelijk was. Vanmiddag is voor de 2e keer mijn eindelijk proeftijd gesprek verplaatst en mijn manager maakte voor de 2e keer in 2 weken een ontzettend rare opmerking naar mij wat ik ook echt echt niet leuk vond.
Nu wel weekend en ik wil dit zo snel mogelijk van me af zetten. Wil straks maar even een goed stuk gaan hardlopen en hopelijk is het snel morgen.
Aan mij geven? Nee grapje bewaren en als je het geld echt nodig hebt toch inwisselen.
Ik werk er net een 2 maanden en dit is overduidelijk een manager die je er gewoon uitgooit als je zulk soort dingen tegen hem zegt. Hij is er absoluut niet voor het personeel en ik krijg zeer sterk het gevoel dat hij hier niet wil zijn. Iedereen op de afdeling is ook bang voor hem en hun eigen positie dus ik krijg niet echt bijval ofzo
Ik doe dit best wel vaak (zeker meer dan 5 keer gedaan) en ging altijd goed. Duurt denk ik een week voordat je je geld terug hebt.
Ja ik wist dit niet toen ik hier werd aangenomen. Kom er nu met dit soort dingen achter .
Ik ga voor m’n stage honderden euro’s aan reiskosten moeten betalen en m’n vriend zegt net dat z’n moeder 100 euro naar me wil overmaken om wat bij te dragen
Ik vind het supersuper lief, maar tegelijkertijd voelt het ook heel raar om het aan te nemen? Ook al ken ik haar al meer dan 5 jaar en hebben we een goede band. Dus nu weet ik niet wat ik moet doen…
Ja je hebt ook helemaal gelijk! Ik moet me maar gewoon even over m’n eigen gevoel heenzetten haha.
Vroeger (rond 2005 denk ik?) was er zo’n datingsprogramma op televisie, waarin een man of een vrouw dan met drie (?) anderen een weekend in een huisje ging zitten en dan moesten ze kaarten trekken met foto om te kijken met wie ze op date mochten.
Hoeeee heet dit programma? Kan er niet tegen dat ik dit niet weet
Maar met wie heb je het sollicitatiegesprek dan gevoerd? En het proeftijdgesprek hoor je eigenlijk aan het eind van de eerste maand of vlak na de eerste maand al te krijgen. Ook niet netjes dat dat al voor de tweede keer verzet wordt. Hoe groot is de organisatie waar je werkt (als in: hoeveel medewerkers werken er)?. Lijkt me voor zowel jou als je collega’s niet leuk om met zo’n manager te werken. Is er trouwens iemand binnen je bedrijf bij wie je dit soort zaken kwijt kan?
Mooi gezegd, dankjewel! Andersom zou ik het eigenlijk ook juist fijn vinden als iemand het wel aanneemt, dus ik ga het ook maar aannemen.
Inmiddels wel van een paar maar nog steeds niet iedereen vind het wel vreemd want we zijn al meer dan 12 jaar inmiddels bevriend
Weet niet meer hoe het heet maar werd o.a. door Danny Rook gepresenteerd geloof ik! Maakt het zoeken wellicht wat makkelijker
Met een recruiter en een senior collega. Ik snapte ook niet waarom mijn proeftijd 2 maanden was maar blijkbaar hadden meer recent aangenomen collega’s dat. Ik werk op het hoofdkantoor van Jip en Janneke hahaha dan weet je denk ik wel genoeg. We zitten midden in een soort overname en iedereen vreest voor zijn plek, inclusief dus die manager. Een kat in het nauw denk ik dan maar …