Wat je even kwijt wil #15

Ik ben vanochtend echt zo hard van mijn fiets gevallen en heb echt een goeie klap met mijn hoofd gemaakt. Ik ben nu echt panisch om naar buiten te gaan en ben bang dat ik misschien een lichte hersenschudding heb. Ben zo duizelig en misselijk.

Vandaag lekker naar de sauna geweest, heerlijk man. Moet echt vaker gaan.

5 likes

Ik had ook zo’n roze rains jas besteld door de korting die hier getipt was, maar ik vind de kwaliteit maar flut? Er zit niets van voering in en degene die ik binnenkreeg stonk echt mega erg naar vis. Heb hem maar retour gestuurd en houd het bij m’n cheap regenjasje van de decatlon

Mag ik mezelf even ongegeneerd een schouderklopje geven? De bus waar ik in zit staat al ruim een half uur in de file, en i.p.v. gefrustreerd raken (=mijn normale reactie), heb ik van de nood een deugd gemaakt. Dus nu zit ik in alle rust achterstallige (werk)mails weg te werken enzo :blush:

18 likes

Geef jezelf wel wat rust! Ik ben vorig jaar heel hard op mijn hoofd gevallen en keek er letterlijk scheel van 3 dagen lang. Ik had zelfs een hoofdwond. Nadat de pijn/scheel kijken weg was ben ik weer gaan werken maar het heeft echt maanden geduurd voordat ik weer op volle sterkte was (ik raakte supersnel afgeleid en kon sommige gesprekken niet meer zo goed volgen). Ik ben vervolgens later ermee naar de huisarts geweest en hij gaf me bijna een klap voor mijn kop (grapje) omdat ik niet genoeg rust genomen had.

2 likes

de komende dagen heel rustig aandoen en telefoon/tv zoveel mogelijk proberen te beperken! ik heb afgelopen september een flinke hersenschudding gehad en dat heeft echt tijd nodig. ik heb twee weken niet gewerkt en zeker de eerste week alleen maar in een donkere kamer gelegen omdat ik echt geen licht of geluid kon verdragen. de tweede week ging dat wel beter maar toen alsnog heel rustig aan gedaan en weinig telefoon etc. heeft bij mij echt goed geholpen!

1 like

ik heb de laatste tijd telkens dat ik 's morgens al wakker word met liedjes in m’n hoofd. het begint al voor de wekker gaat :joy:

hebben jullie dit ook?

• ja, ik word altijd wakker met een wijsje in m’n hoofd
  • ja, soms wel eens
  • nee, doe niet zo raar, ik slaap

0 stemmers

Was het alternative love? Ik herken iig wat je bedoelt!

1 like

Heeee mede jarige op deze geweldige dag! Gefeliciteerd! Hoop dat je een leuke avond hebt :blush:

Ik zit met een geblesseerde knie thuis vandaag, kan niet eens naar mijn werk en dus ook niet naar de supermarkt dus heb nog niet eens taart gehad vandaag :sob:
Oke ik mag niet klagen want taart wordt as we speak voor me gehaald :heart:

Gefeliciteerd en beterschap! En @Otzi ook gefeliciteerd!

2 likes

Ik had er ook één besteld en die stonk ook enorm! Ik was al benieuwd of het aan de mijne lag. Ik denk dat het wel echt voor in de zomer/lente is, aangezien inderdaad de stof inderdaad heel dun is.

1 like

Ahhh beterschap! Hopelijk knap je snel op! Grappig dat we op dezelfde dag jarig zijn joh! haha.

1 like

jaaaa dat is het! ik ga kijken of ik een fragmentje kan vinden

1 like

Gefeliciteerd @Otzi @Kruiswoordpuzzel ! :blush:

2 likes

Moet nog steeds wennen aan het feit dat als ik “Thuis” bel, m’n eigen huistelefoon afgaat (ja die heb ik ben oldskool), ipv bij mijn ouders haha. En dan ook nog verrast reageren he :facepalm:

8 likes

Ja ben kapot en geen goed gevoel over deze dag. Maargoed, nu weekend!Cursieve tekst

Aah rot. Soms heb je van die dagen.
Dat had ik helemaal toen ik nog op een babygroep werkte idd!

Ik las dat jij tegenwoordig ook op een babygroep werkt. Bevalt het wel een beetje?

Ja ik vind dat ook echt interessant! Dat iemand bijvoorbeeld in het date topic misschien wel met de broer van een andere forummer aan het daten is ofzo. En dat hij zich dan kut gedraagt en die forummer dan misschien wel over haar eigen broer zegt ‘wat een klootzak, ik zou het contact verbreken!’ zonder het te weten haha

9 likes

Last night I dreamt of San Pedro

Wait, I did?

2 likes

it all seems like yesterday, not far away

1 like