Heb je het over insta? Want dan zien mensen het niet als je het wel hebt gelezen, pas als je op ‘allow’ klikt.
Ah Julio Poch, wat een ultiem sneu verhaal
Ja, dat we elkaar allemaal wel via via kennen. Op welke beurs sta je?
Ik snap eerlijk gezegd de hype rond deze jassen ook eeecht niet. De waterdichtheid is relatief laag, ze ademen niet goed in vergelijking met andere jassen (maar omdat ze knoopsluitingen hebben en dus makkelijk doorwaaien is dat minder erg) en de naden zijn niet afgetapet dus daar gaan ze super makkelijk op lekken… Ik durfde het nooit zo te zeggen omdat ik niet mensen hun blijdschap met de jas wilde verpesten, maar voor dat geld zijn er echt veel betere opties te krijgen
Misschien een kaartje sturen? Dat je laat zien dat je het erg waardeert. Een kaartje is een kleine moeite en komt toch attent over.
Ik kijk Soof de serie en die tweeling klinkt echt zo verkouden de hele tijd, echt super irritant. Gewoon allebei elke aflevering
Aaah m’n sushi is al 11 minuten te laat, ok dat is misschien “maar” 11 minuten maar ik heb al sinds 5 uur honger dus please
Ok nu 12 minuten. Dat is echt te lang
Denk voornamelijk omdat ze best mooi zijn en ook te dragen als “niet regenjas”. Plus de naden zijn geseald dus zo makkelijk lekken ze ook niet. Heb er zelf één die ik al zo’n anderhalf jaar lang bijna dagelijks draag en heb nog nooit iets van lekkage gehad (en ziet er nog steeds heel mooi uit).
Ah jammer, ik was vandaag ook op een beurs en hoopte dat het dezelfde zou zijn!
Ik ben natuurlijk in gedachten al mijn studio aan het inrichten, maar het is maar 26m2 en ik vraag me af wat jullie vinden van een hoogslaper voor in een studio? Ik associeer het met kinderen omdat ik er zelf vroeger een had, maar vind het eigenlijk ook wel erg leuk en fijn die extra ruimte Het zou dan eventueel deze worden van IKEA (ik wist ook niet of het in dit topic moest of beter in een andere maar uhmmmm hier zijn we dan)
- Je kan alle ruimte gebruiken hoor, niks mis mee, leuk
- Volgens mij heb jij al een bed, niet nodig dus
- Nee, best wel stom
0 stemmers
Dat sealen van de naden verschilt dan waarschijnlijk per model, bij heel veel zijn ze namelijk niet gesealed/taped. Qua uiterlijk snap ik het zeker want ze zien er leuk uit als regenjas. Ik denk dat ze voor bepaald gebruik vast geschikt zijn (bijvoorbeeld geen rugzakken, weinig wind, kort in de regen, etc) maar het blijft toch echt een weinig technische jas voor relatief veel geld. Zelf werk ik in een buitensportwinkel en ondanks dat ik begrijp wat ze aantrekkelijk maakt voor een bepaalde doelgroep zou ik deze jas er nooit uit mezelf bijpakken als een klant vraagt om ‘een goeie regenjas’. Als mode item met een praktische insteek begrijp ik het dan wel weer beter
Nu heb ik dit liedje van KvK in mn hoofd
Ik ken best veel studios met hoogslapers of slaapvides dus vind het helemaal niet gek of stom.
ja irritant he ik vond het in het eerste seizoen al vervelend, maar in dit seizoen nog erger, zo vervelend
Ik heb morgen theorie examen voor de auto in Eindhoven. Nu is dat pas om 15:00u en wil ik van te voren even ergens rustig in de stad nog leren en oefen examens doen op mijn laptop. Waar kun je leuk zitten én lekkere koffie drinken? Ik kom iedere week in Eindhoven maar nooit bij koffietentjes behalve coffee fellows en Starbucks.
Mijn punt/vraag: leuke koffie tentjes om rustig te zitten en leren in Eindhoven centrum.
Oh nee echt doen!! Ik heb een hoogslaper gehad, was wel echt een kleinere kamer alleen, 12m2 geloof ik. Maar als je dan daar bovenin ligt is het zoooo knus, ik had er allemaal kussens en knuffels en dan zo’n lichtjes slinger
Omg mis het
Miaschien ga ik ook weer een hoogslaper kopen
Ja ik wilde inderdaad sowieso een bedankje kopen, maar een kaartje is inderdaad een goed idee ook!
Ik vind het niks. Vaak is het zo’n gammel ding en dan lig je daarin met iemand anders en onhandig en eng en irritant. En daaronder is het vaak maar donker en krap dus daar zit je ook niet heel chill ofzo. Misschien dat ik er een kast onder zou doen dan. Ik associeer het ook met kinderkamers of tieners. Weet niet hoe oud je bent natuurlijk
Een vliering vind ik anders, dat is meer een soort afgezonderd plekje en kan ook gezellig zijn (al zou ik dan ook claustrofobisch zijn denk ik :p)
Ik verhuis volgende week naar een appartement in de binnenstad en ben zo excited voor alle thuisbezorgd en deliveroo opties. In het gat waar ik nu woon kan ik alleen vieze shoarma bestellen. Heb al een top 5 gemaakt van restaurants die ik de eerste weken wil uitproberen
Wanneer ik bij vriendin in een grote stad ben verheug ik me ook altijd op thuisbezorgd. Ze weten gelukkig al dat ik dan eerst een uur moet rondkijken voordat ik besteld.
Jaloers dat jij dat straks altijd kan!