Wat je even kwijt wil #15

Haha, zo leuk! Ik heb mijn opties in Amsterdam voor lief genomen en nu mis ik het allemaal :sob: dus vooral goed gebruiken haha

1 like

Oh daar was ik ook zo enthousiast over toen ik naar de binnenstad ging verhuizen! Ben nu ook altijd heel blij als ik iets ga bestellen en neem de keuzestress maar voor lief haha

1 like

@Peyton @Insouciance @Okapi Jaa de keuze stress is wel real hoor :drooling_face:
Mijn vriend is wel heel erg anti bestellen, dus ik verheug me op alle avonden dat hij overwerkt en ik omringd door kartonnen bakjes voedsel de avond doorbeng

1 like

Nooit
the-past-tense-of-kraft-macaroni-cheese-mac-and-cheese-dinner-is-uarepants-buoy-er-12-bo-2g-2501-05-480-set-spongebob-shapes-macaronecheese-dinaer-net-wt55-02-05-IzFFY

8 likes

Nooit te vroeg of te laat voor Mac n’ cheese

1 like

Ah meid, het lezen van je bericht alleen al deed me pijnšŸ˜”. Misschien helpt het om open kaart te spelen naar je baas (mocht je zo’n relatie met je baas hebben waarin je dit kan delen uiteraard).
Verder kan ik je alleen maar heel veel sterkte wensen, ik hoop dat jullie het te boven komenā™„ļø

't zou echt beter zijn als ik de stad verlaat, wat dat betreft. Je went er ook zo snel aan! Er bezorgen bij mij iets van 300 restaurants, echt een aanslag op m’n portemonnee dit. Dus beter dat je vriend er niet van is, voel je misschien nog die ā€œcontroleā€ haha

1 like

Bij ons in het dorp 5. Waarvan ik alleen domino’s te eten vind en geen ƩƩn friettent. Alleen pizza, shoarma etc.

He gadver. Echt zo’n situatie waar je niet onderuit kan. Ik snap je helemaal, je wilt gewoon lekker jezelf in je eigen huis zijn.

1 like

Ik heb een keratine behandeling als cadeau gekregen van mijn ouders, ik heb van mezelf kroezig/krullend haar wat ik eigenlijk echt altijd heb verafschuwd. Ik heb niks tegen krullen enzo maar ik wil ze gewoon zelf niet. En nu heb ik net mijn haren gewassen en ze zijn gewoon stijl elke keer! Ik ben dan echt blij als een kind.

5 likes

Ik denk dat ik mijn sportschool abbo maar moet opzeggen om het te kunnen bekostigen… :smirk:
En het scheelt idd dat hij nog enigzins besef van geld heeft en heel graag gezond eet. Dat houdt de boel lekker in balans :sweat_smile:

DENF Coffee is redelijk rustig en een fijne plek om te zitten. Daarnaast zit de bibliotheek, waar ook een cafƩ is, maar daar kan het soms erg rumoerig zijn. Je hebt ook nog bagels&beans in het centrum.

Heel veel succes morgen!:blush:

1 like

Ik heb de afgelopen weken misschien 6 keer voorbij GTST gezapt en elke keer zijn ze in de Lidl. Is GTST voortaan bij de Laidel gekocht.

5 likes

Ik heb een vraagje, mogelijk kan iemand mij hier ermee helpen.
Van mijn ouders krijg ik een behoorlijke schenking (bij leven). Mijn vriend en ik hebben besloten om hiermee een deel van onze gezamenlijke hypotheek af te lossen. Maar het geld is dus officieel van mij. Hoe kunnen wij dit het beste vast laten leggen? Iemand hier verstand van?

Samenlevingscontract!

1 like

en @Aguamenti
We hebben inderdaad een samenlevingscontract laten opstellen destijds.
Nu je het zegt, misschien staat hier ook wel iets in over individuele inbreng in de gezamenlijke hypotheek, al was dat destijds nog niet aan de orde.
Weet een van jullie op je dit anders eventueel aan je samenlevingscontract zou kunnen laten toevoegen bij de notaris?

In ons (vrij standaard) samenlevingscontract staat opgenomen dat als de ene partner in een jaar meer betaalt aan de kosten van de huishouding (waaronder de hypotheekafbetaling en rente vallen) dat dat een opeisbare vordering op de ander blijft tot 1 jaar na beƫindiging van het samenlevingscontract. Misschien kunnen jullie hierover zelf nog een door jullie beiden ondertekend blaadje toevoegen om te specificeren dat het om dit geƫrfde bedrag gaat, ter verduidelijking?

Ik heb om 19:18 pizza besteld en hij is er nog steeds niet. Belde een half uur geleden en toen zou die als eerstvolgende gemaakt worden en binnen een half uur zouden ze er zijn. Wil bijna bellen dat ze die pizza maar in hun reet stoppen, maarja ik heb honger.

Wat is een leuk/goed hotel in Scheveningen/den haag om met je vriend heen te gaan?

Mijn kat is echt een vals loeder af en toe. Zij en de hond zijn prima maatjes, maar soms valt ze hem echt opeens keihard aan… staat ie echt als een suffe te kijken ook, boeit m echt niet haha