Wat je even kwijt wil #15

POHGGZ is zeker therapie! En mocht het niet voldoende zijn, kan je je altijd nog naar een GZ psycholoog laten verwijzen.

Je hoeft je werkgever ook niet te zeggen wat de reden is dat je naar een bedrijfsarts wilt! En ook bij een ziekmelding hoef je het niet te zeggen. Een bedrijfsarts zal het ook nooit zo in de terugkoppeling zetten, als die al gemaakt wordt. Zal hoogstens staan dat er privé gerelateerde factoren meespelen, maar je wordt nergens verplicht te melden wat het dan is.

2 likes

Dit kun je laten wijzigen in je samenlevingscontract. Ik zou dan gewoon even contact opnemen met de notaris!

Ja dat is ook de bedoeling, maar ik wil het dan dus storten in de gezamenlijke hypotheek, dus nu is de vraag een beetje hoe je dit dan het beste kan doen qua registreren.

Een vriendin van me heeft bij de notaris vast gelegd en haar vriend een groot bedrag in het huis heeft gestopt en zij niet, mochten ze ooit uit elkaar gaan dan Haat dat bedrag van haar deel van de winst af/komt bij haar schuld erbij.

Is de pizza wel gekomen uiteindelijk/was het wel lekker?
Zo naar is dat, als je honger hebt en het eten dan gewoon niet komt :sob:

Ja 10 min geleden kreeg ik een lauwe pizza en een “sorry voor het lange wachten”.

Lekker dan :expressionless: Nou ja, kan een volgende keer dan ook eigenlijk alleen maar meevallen!

Waarom zijn er bijna geen knappe mannen meer in de trein.

1 like

Omdat die naast mij op de bank zit

10 likes

Ja, alleen daar kan je het in laten opnemen!

Edit @o0Lin0o, je kan het dus inderdaad later laten toevoegen.

@ellegirltalk @monkeyslut @santeria @brum @indolence @solee Bedankt voor jullie reacties! Ik ga er nog even over na denken maar ik denk dat de voordelen wel opwegen tegen de nadelen (ja, samen slapen wordt een goeie daar in, haha) :blush:

1 like

Gaat er OV naar dat eiland. Vrsag het voor een vriend

2 likes

Ff he, hoe groot is zijn hand :smirk:

1 like

Ah dat is echt balen. Succes morgen!! Denk maar aan het moment dat de presentatie erop zit, dat voelt altijd heerlijk :sparkles:

1 like

Ja ik vind het wel leuk maar wel nog wennen en dat maakt het zwaar. Heb/had weinig ervaring met baby’s en met peuters wel en peuters zijn sowieso wat maklelijker als in ze kunnen praten en iedereen gaat mee met het ritme van de dag. Baby’s hebben allemaal hun eigen ritme en dat is wel wennen.

Ook voel ik me snel onrustig als ik bijvoorbeeld een fles geef en een ander kindje gaat huilen en dan kan je even niks maarja.

Ik vind het wel leuk en het is een nieuwe uitdaging. Envan de vaste leidsters leer ik veel. Alleen zoals vandaag dan merk ik dat ik ook nog te onzeker ben of ik het zelf wel goed doe en dan kan ik moeilijk mensen aansturen ofzo.

1 like

De Titanic naar relatie eiland met knappe mannen. Als in: die mannen zijn niet voor jou bye.

Maar het moeten uitleggen is nooit grappig ):

Ik dacht eerst bij relatie eiland aan temptation eiland. Dus hwb heel de grap anders opgevat haha.

1 like

Ik moet voor een sollicitatie mijn grootste talent presenteren en ik vind het echt super moeilijk. Best wel confronterend dat ik dit niet van mezelf kan bedenken… Ik vind mezelf over het algemeen best oke maar wat nou echt mn grootste talent is?!

Ik wil naar huis

Even slapen op de bank… Vier uur verder.