Na 383663 jaar meelezen eindelijk een account gemaakt
Ik had nooit echt een mening over Maan, maar na gisteren vrienden van Amstel kan ik me helemaal inleven in de algemene Maanhaat op het forum
Omg dat klinkt echt als de hel… ik ben benieuwd wanneer ik een respons ga krijgen op mijn klacht.
Ik heb een dringende vraag. Ik ben met mijn nichtje van 14 aan het appen en ze zegt ‘huts’ en ik ben niet cool en jong genoeg om te snappen wat dat betekent maar dat ga ik natuurlijk niet toegeven. Wat betekent dat??!?!?!?
Ik weeg nog steeds niet wat het betekent🙈
Same kan ook niet echt goed luisteren op mijn werk want ben bang dat mensen het horen hahaha, kan iemand het uitleggen?
Ahhh oke. Jonge coole mensen zijn vreemd
Haha succes, ik ben gisteren weer door die hel gegaan. Gelukkig praatte de klant naast mij voluit over hoe erg ze altijd ongesteld was en kon ik me stil houden
kut zeg, ik ben een beetje ziek / verkouden maar moet naar de winkel voor alles want ik heb niks meer. Kan alleen niet bedenken wat ik allemaal nodig heb want ik heb vanmiddag afgesproken met een vriendin en nog geen idee wat we met eten doen
Woohooo
Huts is een soort kreet zoals Hopsakee ofzo of heeeuj.
Volgens een collega was het iets wat Pippi langkous ook wel eens zei haha.
Het enige voordeel aan de kou is dat je ‘s avonds een glas water naast je bed zet en het de volgende morgen nog steeds lekker koud is.
Ik heb net een nieuwe baan en had vanochtend een gesprek met m’n leidinggevenden en ze zeiden dat ze heel blij met me zijn en dat ik goed werk lever
Echt fijn om te horen want ik voel me nog steeds zo:
Staat waarschijnlijk in de APV, maar meestal mag het tot 22:00 uur ofzo.
Is het niet mogelijk om je standaard vrije dag te ruilen zodat je gewoon naar het concert kan waar je zo naar uitkijkt en je de dag er na lekker uit kan slapen?
Fijn dat je het kwijt bent. Ik herken het zelf helemaal niet want ik vind mijn gezondheid en mijn voorkoming van zwangerschap ook echt mijn verantwoordelijkheid. Mijn vriend kan hoog en laag springen maar ik doe wat ík wil met mijn lichaam. Een vrouw heeft nu eenmaal andere verantwoordelijkheden als een man, gewoon om wat ze is: namelijk een vrouw die hopelijk ooit kinderen mag en kan krijgen
Dat is zeker een gezamenlijke beslissing hoop ik. Maar dit ging juist om het niet krijgen van kinderen
Kan, ik zou zelf die verantwoordelijkheid nooooit uit handen durven geven
Voor een deel wel toch?