Wat je even kwijt wil #15

Haat aan ziek zijn, ik verveel me kapot. Weet iemand nog een interessante docu die ik kan kijken?

1 like

Ben benieuwd wat je zo vreselijk aan haar vindt. Ik ben laatst ook bij VVAL geweest (leuk he trouwens?!:grin:) en vond haar toen juist heel erg meevallen!

Doen ze niet? Getuigd niet echt van meedenken met jou. Jammer zeg.

Nee nog niet, was de even vergeten! Thanks! En realiseer me nu ook dat ik die over R. Kelly ook nog niet heb gezien. Hier ben ik wel een dag zoet mee.

2 likes

Bedankt voor jullie tips! Ik ben idd ook heel erg geneigd om ja pff het gaat wel te denken, maar dat pakt in dit geval zeker niet goed uit. Moet inderdaad maar gewoon heel goed rusten en mijn tijd daarvoor nemen. Heb nu ook echt last van mijn nek gekregen door die klap.

Als je ze echt gaat verkopen zou ik er supergraag 1 overnemen, ben al superlang opzoek

Zout zag er inderdaad een beetje bruinig uit van kleur, vast van de karamel

2 likes

Wij hebben hier thuis een elektrische poort zonder afstandsbediening. Dus ik zet altijd mijn fiets buiten, duw dan binnen op de knop en loop snel naar buiten voor de poort helemaal naar beneden is. Maar ik was mijn huissleutels binnen vergeten en de poort was al bijna helemaal dicht! Dus ik heb net ge-James-Bond onder de toegaande garagepoort en ik voelde me echt cool. Nu wel kniepijn.

36 likes

Nou, hem zomaar erin hangen? Daar ben je toch zelf ook nog bij? Als jij het niet wil gebeurd het niet, lijkt mij.
Ik snap dat je je zorgen wil delen en het is fijn dat je vriend daarvoor openstaat maar ik vind er niks mis mee omvat en toe juist verantwoordelijkheden naar je toe te trekken. Zeker als het gaat om intieme vrouwen-dingen.

Eigenlijk is het dus nieuwe “bam”? Vind dat ook zo vreselijk irritant.

1 like

Het is mijns inziens wel een gezamenlijke keus, het wel of niet krijgen van kinderen maar ik zelf zou die verantwoordelijkheid altijd bij mij zelf houden. Prima dat hij zich er in verdiept en er wat meer over te weten komt maar ik maak nog altijd zelf mijn beslissingen, met of zonder hem. Als hij super graag wil dat ik stop met de pil, of dat we het vanaf nu zonder condoom doen dan ga ik dat echt niet zomaar doen onder het mom van: nou ja oke, hij wil dat graag, hij heeft zich erin verdiept en ook al wil ik het niet echt, ik doe het maar. Never ever

Dit vind ik zo’n dooddoener. Ik sta juist voor meer verantwoordelijkheden voor de vrouw, zelf je keuzes maken en we hebben echt geen man meer nodig voor een kinderwens. Meteen ven je dan of een feminist of iemand die vindt dat vrouwen achter het aanrecht horen.

VVAL was echt super ja!! Ik wil volgend jaar weer :grin:.
Ik vond Maan overdreven sexy proberen te doen, nogal aandachttrekkerig naar iedereen, all over it zeg maar. Ze zong wel goed trouwens!

Jij bent toch een vrouw die zelf wil bepalen wat er met haar lichaam gebeurt. Dat maakt je een feminist. Dat is feminisme.

Ik ben blij want mijn vriend heeft een goede baan in Nederland gekregen woohoo! haha. Ga het wel missen dat hij thuis werkt, maar denk dat het veel beter voor hem is. Ben echt zo blij voor hem!

41 likes

Ik wilde geen discussie uitlokken, ik wilde alleen aangeven dat ik er zelf anders in zit naar @pastelzwart, omdat dat was wat ik kwijt wilde. Net als dat zij het kwijt wilde.

Ik deel dan op een heel klein onderdeel de mening van een feminist, maar verder deel ik heel veel opvattingen niet. Zou mezelf dus ook nooit een feminist noemen.

@Evi-lena volgens mij zei @pastelzwart alleen maar dat ze zich onbegrepen voelde. Ook omdat haar vriend zei " oh dan ga je toch weer gewoon aan de pil" terwijl de pil niet zomaar gewoon een pilletje is waardoor je njet zwanger word en thats it. Ja het is jouw lichaam en voor een groot deel ook jou verantwoordelijkheid, maar er is niks mis met onze jongens wat beter voorlichten.

16 likes

Hier kan ik dus echt met mn pet niet bij.

22 likes

Die lusten heb je zelf ook. Het komt op mij een beetje over alsof je alleen seks hebt en aan de anticonceptie bent voor hem

Nou dat