Wat je even kwijt wil #15

Nou dat

Que(so)?

@Banananana sorry dat ik je grap jat vind hem nogsteeds geweldig

7 likes

Ik had een tikkie gestuurd van 140 euro naar een vriend en het tikkie is nu verlopen. Hij is het gewoon vergeten denk ik, maar ik durf het gewoon niet nog een keer te sturen? Ik heb al vijf keer het berichtje getikt, maar ik durf het niet te verzenden. :face_with_raised_eyebrow: Liever laat ik het gewoon zitten. Wat heb ik :thinking:

1 like

Stuur een nieuw tikkie. Je kan het!

13 likes

Ik zou het je niet te veel aantrekken want gezien de steun begrijpen er meer wél wat je bedoelt :tulip:

@Portugal Snap je helemaal maar 140 euro is echt te veel. Ogen dicht en klikken!

6 likes

Ah ja snap opzich wel wat je bedoelt, maar ik kijk daar maar gewoon doorheen haha. Vind dat veel zangeressen dat wel doen. Jaaa was echt leuk he! Stond je op het veld of tribune? Ik heb ook al kaarten voor volgend jaar. Jij ook? :clinking_glasses:

Je hoeft er niet verdrietig om te worden. Als dit is hoe jij t graag doet in je relatie is dat toch helemaal prima. Zoals gezegd wordt, er begrijpen veel mensen ook wel wat je bedoel. Ik begrijp ook wat je bedoeld, zeker, maar ik vind het wel kort door de bocht dat een jongen alleen de lusten en niet de lasten heeft. Zoiets is toch biologisch vastgelegd, helaas, en hij heeft er nog niet eerder mee te maken gehad.

Haha ik zou die verantwoordelijkheid altijd bij mijzelf houden. Ík wil niet zwanger worden en ik zal de consequenties dragen (letterlijk) als t mis gaat

Ik heb geen idee waar ik dit moet vragen dus ik doe hier maar een poging (ga straks wel even details verwijderen ivm herkenbaarheid).

Ik heb een 2e baan waar ik XXu werk. Ik verdien daar €XXX bruto (voor die XXu). Omdat het mijn 2e baan is en ik geen loonheffingskorting aan heb staan en er nog pensioen af gaat verwacht ik weinig over te houden. Heeft iemand enig idee hoe ik een schatting kan maken van mijn maandsalaris?

Ja fuck gelijke rechten tussen man en vrouw toch?? :crazy_face:

7 likes

https://www.berekenhet.nl/werk-en-inkomen/nettoloon.html

1 like

Waarom zou je niet durven er opnieuw om te vragen? De ‘flaw’ zou toch zeker bij die vriend moeten liggen dat hij jou geld schuldig is en niet op tijd heeft betaald. Misschien is ie het vergeten, misschien spelen er andere dingen, maar als afgesproken is dat hij jou dat geld teruggeeft dan is het toch niet gek om iemand daar aan te houden? Ik zeg altijd iets van: hey ik zag dat mijn tikkie is verlopen, zou je alsnog even willen betalen? Hij zal zich vast lulliger voelen dan jij.

Ja pf nergens voor nodig. En ik heb ook liever dat een heel college witte, middelbare mannen besluit wat ik wel en niet met mijn eigen lichaam mag doen, dat scheelt gewoon in tijd hé. Heb ik meer tijd over om mijn man te pleasen.

9 likes

Het is niet zo dat alleen vrouwen voorlichting krijgen ook mannen. Dus het is niet biologisch vast gesteld dat mannen minder weten van anti concepti. Dat ligt aan de persoon zelf.

1 like

I wonder whoooo

1 like

Ik schaam me diep want Google is mijn beste vriend maar ik had echt nooit gedacht dat hier gewoon websites voor waren. Dankjewel!

1 like

Jij niet alleen.

2 likes

Beterschap! Ik zit in het zelfde schuitje en ben ook maar aan het netflixen geslagen.

1 like

Ja de nieuwe docu over Ted Bundy op Netflix. Zo boeiend!

4 likes

Nou gelukkig zeg! En nu niet meer verdrietig zijn hé, gewoon lekker poetsen.

8 likes