Wat je even kwijt wil #15

Ik heb een terugkerende droom dat ik erachter kom dat ik mijn boekverslagen niet af heb. En dat ik die de dag erna in moet leveren om mijn middelbare school diploma te kunnen halen. En ik heb dan altijd boeken thuis liggen die al maanden terug ingeleverd moesten worden bij de bieb.

1 like

Wij krijgen vandaag mensen over de vloer en het huis is zelden zo schoon als nu. Zo stom dat je dat die moeite voor zo’n schoon huis niet voor jezelf neemt maar alleen als er visite komt.

3 likes

Ik liet wat vallen in de kringloop, echt heel dom, maar die vrouw werd superboos? Terwijl ik gewoon sorry zei en vroeg of ik het moest betalen. Nu ben ik chagrijnig

Ik had thuis mijn bh even losgemaakt want hij kriebelde, inmiddels zit ik in de bus en ben ik dus vergeten 'm weer dicht te maken. Lekker hobbelen over scheve straten :+1:

4 likes

Ik ga zo naar een festival maar had gisteren een etentje wat iets uit de hand liep. Dus nu liggen mijn vriend en ik samen in bed disco dutjes te doen en hebben net eten besteld haha zo chill

2 likes

Ik heb gisteren sinds lange tijd weer een avondje heerlijk gedanst :slight_smile:

5 likes

Sinds wanneer zijn tijdschriften 5 euro per stuk?!?

De rest van de dag ga ik lekker Lord of the Rings kijken :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

De kapper loopt uit, maar ik krijg nu wel wijn dikke win win

3 likes

Ik word echt helemaal gek van de hoofdpijn die ik al 2 dagen en de 3 avonden daarvoor heb :weary: Heeft er iemand een wondermiddel?

Slik je pijnstillers?

Ja gewoon paracetamol!

Bij werkt 2 pcm en 1 ibuprofen en dan gaan slapen

Oké de vorige keer was ik lovend over het CBS maar dit vind ik ook te ver gaan. Is dit persoonlijk aan jou gericht? Want de vorige keer zei iemand dat bedrijven wel verplicht waren maar personen niet of zo?

Ik kan geen ibuprofen slikken icm mijn andere medicatie helaas :frowning:

Mijn moeder is nu bij mij en is naast me op de bank in slaap gevallen. Dus forum ik nu maar

3 likes

Wtf.

Cbs mevrouw kwam hier een keer vijf keer aan de deur, elke keer waren we er niet. Lagen er steeds briefjes in de bus met zoiets als: Ik kom terug, u bent er steeds niet. Uiteindelijk waren we er wel en hebben we maar een afspraak gemaakt. Was ze in het gesprek heel bot en streng. Het was echt raar.

Ze vroeg nog of collega’s ons mochten bellen na het gesprek voor evaluatie, dat wilden we wel om te klagen maar ze belden helaas nooit

Ik heb precies deze al 1 jaar en ze bevallen me prima!!

1 like

Revolution Skincare Revolution Skincare EGF Serum

RIP egf

21 likes

Heeft iemand hier ‘Oogappels’ gekeken? Ik vond het oprecht leuk!

2 likes