Ik ben echt zo klaar met ziek zijn en niks kunnen doen. AAAAAAAAAAAARG
@Honey hoe gaat het met jou?
Ik ben echt zo klaar met ziek zijn en niks kunnen doen. AAAAAAAAAAAARG
@Honey hoe gaat het met jou?
Wat maakt het uit als je hier herkend wordt? Schaam je je om hier te zijn?
Ik ben ook ziek. Althans verschrikkelijk verkouden, weinig energie en overal (spier)pijn
Ja en al het tweede kindje dat ze verliezenā¦
Als je wil mag je het mij wel pben. En anders zijn er genoeg andere leden die je een luisterend oor willen bieden.
Waarom die vraag als ze dat toch al uitlegt?
Dit is toch iets heel anders? Ik snap best dat wanneer mensen weten wie je bent het niet heel fijn kan zijn om hier zomaar van alles over je leven te delen, vooral omdat je verder ook niet altijd weet wie de leden hier zijn en wie er verder meeleest. Laat staan over hoe je je voelt over tegenover je vrienden, wie weet lezen zij wel mee en dan is het natuurlijk ook niet leuk om te lezen.
Is t niet beter dit aan haar zelf te laten om uit te leggen?
Maar wat is aan die herkenning dan zo erg? Dat vraag ik mij af
Heb je haar post überhaupt gelezen?
Heeere we go again
Dat kan, maar ik zie dat er dit er al voor een deel staat. En ik ben ook wel benieuwd waarom je denkt dat wanneer mensen die graag anoniem willen blijven zich schamen omdat ze hier zijn. Ik zie dat compleet los van elkaar, juist omdat je soms dingen wil delen die op deze niet makkelijk terug te herleiden zijn naar een persoon. Niet omdat ze zich schamen maar omdat bepaalde dingen over werk of vrienden nier ergens anders bespreekbaar zijn en vooral niet als je hier je voor- en achternaam bij staan.
@Alpacamybags Lief! Niet nu, maar misschien maak ik er later een keertje gebruik van
@Evi-lena ??? Kan volgens mij niet nog veel duidelijker zijn, dus ik ga hier verder niet op in.
Succes!
Zitten prima. Ik stoot me alleen heel vaak aan die poten, als je dan je benen onder de stoel wil zetten ofzo. Stoot vaak mn kuiten en deed altijd wel pijn.
Ik zit eigenlijk nauwelijks aan mān eettafel, dus op zich maakt dat eigenlijk niet veel uit Denk dat ik ze gewoon bestel, dan kan ik altijd nog zien! Poos terug zag ik namelijk een goede aanbieding en heb daarna best spijt gehad dat ik ze niet gewoon gekocht heb toen. En nu worden ze sowieso bijna nergens meer verkocht dus denk dat ik het maar gewoon doe! Bedankt!
(Irritant trouwens dat dit forum soms automatisch opsommingstekens van bepaalde tekens gebruikt @moderators. Wilde eigenlijk met het leesteken + beginnen en dan maakt ie er automatisch een bolletje van? Heb dit vaker gehad ook bij andere tekens geloof ik, snap dat niet goed want als ik dat zou willen zou ik dat toch zelf wel selecteren? )
Wij zaten er op het werk altijd op tijdens de lunch, dan stootte ik me altijd. Maar als je niet zoān sukkel bent als ik en jezelf gewoon kan aanwennen om niet zo te zitten op die stoelen zijn ze echt prima. Vooral ook door dat kussentje zitten ze beter dan geheel plastic stoelen.
Ik heb weer zoān hoofdpijn en voel me mega down. Ik twijfel of ik nog iets ga proberen van deze dag te maken of gewoon terug naar bed ga.
Lekker anoniem klagen op het internet, what a time to be alive.
Hoi kater āā
Dat kussentje ziet er ook niet gek uit irl? En denk dat het dan gewoon een kwestie is van aanwennen dan ja haha. En anders neem ik dat stoten die enkele keer dat ik erop zit wel voor lief De beoordelingen zien er trouwens wel goed uit zie ik nu ook!