Wat je even kwijt wil #15

Viel het huis wel in smaak ? Anders heb je wel een goede onderhandelingspositie hahha

Je kan toch gewoon een uittreksel van het kadaster kopen?

Geniet ervan!

1 like

Wie er wonen toch wel. Of wordt het verhuurd?

Veel plezier samen!!

3 likes

Oh ik dacht dat je zei dat het lastig te vinden was. Nvm just trying to help.

Ik ben nog steeds zo verdrietig om vandaag, en ondanks dat mijn vriend heel lief is voel ik mij toch eenzaam.

Lekker 90 days Fiance kijken, the couples tell all! :smiling_face_with_three_hearts:

Edit: sorry, is per ongeluk als reactie op jou gegaan. Heb niet meegekregen wat er aan de hand is, maar hoop dat je je snel beter voelt :slight_smile:
Ik ken het gevoel wel, en je kan je dan inderdaad echt heel alleen voelen.

2 likes

Eindelijk laarsjes gevonden die ik mooi vind en volgens de webshop zwart zijn, maar lees in elke review dat ze toch bruinig zijn. Zou ik dat kunnen verhelpen met zwarte schoenpoets, of komt het bruine dan telkens terug? :frowning:

Ik heb een schimmel op mijn rug (wel een hele fancy schimmel!) Maar nu moet ik me twee weken lang insmeren met zalf. Dat kan ik zelf niet dus moet mijn moeder het doen. Hoe doen mensen die alleen wonen dit??

Omg Yelle zo lang niet gehoord.

*meteen opgezet uiteraard.

3 likes

Noooo zo kak, maar echt iemand vragen dit voor je te doen! Het wordt namelijk anders steeds erger (ik spreek uit ervaring helaas)

Edit; duh je hebt je moeder gevraagd. Haha sorry! Ik woonde destijds alleen en ging iedere avond naar mijn ouders met mijn zalf :wink:

Kan met zwarte schoenpoets wel wat zwarter krijgen, maar dan moet je dit wel blijven herhalen. De verf uit de schoenpoets blijft namelijk niet heel goed zitten.

Omg CSS, thanks voor deze reminder!!

2 likes

Haha bedankt voor je bezorgdheid! Ik zou echt niet weten wat ik moest als ik alleen zou zijn. Is ook niet echt iets wat je de buren even laat doen ofzo

1 like

Haha ik zie het al helemaal voor me. “Wil je even mijn schimmel insmeren?”
Maar ik snap je haha, lastig!

1 like

Heb echt een gigantische kut avond en niemand die het iets boeit terwijl dit totaal niet is wat de planning was en ik iets anders heb opgegeven voor dit, lekker vaag maar heb eindelijk een avond vrij en verkloot het helemaal zo :pensive:

1 like

Ik ben vanmiddag trouwens op een helse manier van de trap gestuiterd. :cold_sweat: Had echt goed verkeerd kunnen komen.

De schoonmaakster op het werk had de trap blijkbaar gedweild (oude schooltrap met tegeltjes) en dat zag ik niet. Er stond ook geen bordje voor. Ik zet dus de eerste stap en mijn voet glijdt weg, komt tussen de spijlen bij de trapleuning en blijft daar tussen hangen waardoor ik 180 graden draai en dus ondersteboven op de trap lig. Heb me proberen op te vangen dus zere pols nu, mijn knie is gedraaid en doet nu zeer en een enorme spierpijn in het been dat vast bleef hangen. Heb nu al zin in morgen. :joy:

1 like

Hahahaha, ja dat weet ik wel zeker. Kan er zelf ook om lachen, maar heb echt wel een minuut of twee op de trap gezeten om bij te komen.

Doordat ik me met mijn hand probeerde op te vangen niet nee. :sweat_smile:

1 like