Ik moet over 3 kwartier ergens zijn. Ik moet nog plassen, haar doen (make up doe ik maar even niet), de was is klaar dus die moet ik ophangen, schoenen aan en jas aan. Het is veelste lekker warm onder mijn dekentje
Terug naar huis vanaf de NOT (onderwijs beurs) met 2 tassen met gratis spullen, nog wat spullen die ik ga declareren. Dit was een goede dag voor mn skeere ik
En ik wilde @GroenTakje nog meeten, maar niet gelukt.
Ja ik! Ik vond het ook wel leuk, ben benieuwd hoe het verder gaat
Ha doet me denken aan een rechterlijke uitspraak dat een kapperszaak geen alcohol mag schenken want het is geen uitgaansgelegenheid. Living on the edge daar hoor.
Echt ironisch, hier in de buurt is een pand waarin voorheen de McDonaldâs zat, omgebouwd tot sportschool
Heb net weer een poging vlechten gedaan bij mezelf maar hoe doen mensen dit als ze slag/pluizig haar hebben zoals ik. Het lukt echt met geen mogelijkheid
Klinkt idd best tacky⊠Maar snap ook niet waarom ze het zo erg vindt wat een wildvreemde van haar bruiloft vindt? Lekker boeiend dat jij dat niet leuk vindt, jij gaat niet eens naar die bruiloft.
Het is een stylist neem ik aan. Denk dan dat je wel ambieert dat het publiek het mooi vindt. Als het is uitgezocht bij de locatie etc. Misschien krijgt ze niet zo vaak kritiek
Interessant he? Ik zou bijna denken dat er iets achter zit als dezelfde droom regelmatig terugkeert. In mijn geval vraag ik me af of het had geholpen als ik wél naar de diplomauitreiking was geweest, voor closure zeg maar.
Waar ik eigenlijk voor kwam: ik zou zo graag willen dat ik van tweedehands kleding hield. Er zitten eigenlijk alleen maar voordelen aan: het is unieker, duurzamer en als je geluk hebt goedkoper dan nieuwe kleding. Dus eens in de zoveel tijd probeer ik het weer, maar tijdens het passen werd ik gewoon een beetje misselijk? Ik weet dat het niet vies Ăs, maar het idee dat het door iemand anders is gedragen, brrrr!
Oh ja, ik las het helemaal verkeerd, ik dacht dat het de bruid was voor wie die tafel was gemaakt, maar het was degene van de locatie die die tafel had gemaakt. Dan nog een beetje overdreven reactie, maar al iets begrijpelijker, aangezien datgene waar ze haar geld mee verdient dus bekritiseerd wordt.
Hij heeft ook een product voor me gestolen omdat het zo uitliep hehehe
Ik heb vanavond een verjaardag maar ik ben echt slecht wakker geworden na een dutje. Ben echt chagrijnig
Maaann ik ben zo verkouden dat mn kaken/tanden ervan pijn doen.
wat leuk dat je vader gaat trouwen! maar dit klinkt wel als âless is moreâ.
Mijn vriend kijkt een serie, the punisher, en ik vind het een gore serie. Kijk dat ff lekker als ik niet thuis ben.
Nou jongens het is GELUKT ik heb een trouwjurk!! Hij is echt supermooi, ik ben er ZO blij mee! Was ook al de vierde winkel waar ik heen ging. En mijn moeder, tante en goede vriendin van mân moeder betalen een heel groot deel omdat het boven mân budget was. Zo enorm lief en gul en ik had het oprecht niet verwacht, moest er gewoon van huilen.
Ik! Ik ben door eerdere ervaringen doodsbang voor de tandarts/kaakchirurg, maar dit viel me reuze mee. Ik heb wel aangegeven dat ik het enorm spannend vond. Als je achteraf goed doet koelen, je pijnstillers neemt en niet helemaal plat gaat liggen valt het reuze mee vond ik. Wel is eten even lastiger dus daar moet je rekening mee houden.
ik was echt brak vandaag maar ik heb wel mân bed afgehaald en verschoond en een was gedaan. nu kan ik vanavond lekker vroeg naar bed in een schoon bed
Ohh ik snap je angst. Ik weet nog toen ik in de wachtkamer zat en ik was zoo mega nerveus. Maar het viel mij alles mee. Van de verdovingsprikken voelde ik nauwelijks iets! Daar was ik ook heel bang voor. Mijn kies rechts onder moest eruit. Die zat nog helemaal onder mijn tandvlees en lag horizontaal. En echt, het viel mij zo ontzettend mee! Ik heb denk ik 2 of 3 dagen de pijnstillers geslikt en heb absoluut geen pijn gehad. Het enige wat bij mij moeizaam was is dat ik mijn mond niet ver open kon doen.
Ik heb een Vitamini en ik ben er blijer mee dan dat ik zou moeten zijn.