Nee is ook van een soort plastic gemaakt en zit vast in de stoel, zit gewoon van dat gele schuim in. Die van ons waren wel heel oud en groen en dat kussentje was ook gescheurd, maar als je ze gewoon normaal gebruikt zal dat niet gebeuren denk ik.
Zulke stoelen heb ik ook, met een andere onderkant. Ik vind ze lekker zitten! Ze zitten door dat kussentje best zacht en de vorm van de rug vind ik fijn zitten.
Mijn pa is bezig in mijn huis en ik zit op de bank. Voel me zo lui nu maar ik kan hem niet helpen.
Jaa, zelfde Super frustrerend, ik voel me niet echt ziek maar mijn lichaam trekt het gewoon niet. Elke nacht word ik wakker van het hoesten ook dus ben super moe, ik blijffff maar niezen en snotteren, ben er wel klaar mee
Vandaag maar weer een dagje Netflixen.
Uh SheEO bossbabe girlboss
Ik heb ze besteld! Beetje jammer dat de bezorgkosten steeds op ⏠0,- stonden tot de allerlaatste stap, maar soit Thanks voor jullie input! @Gebruikersnaam @Canvastas @Lorelai
Beterschap! Ooit zullen we beter worden
Hahaha ik zag dat er sheOC stond? Dat had mân telefoon er van gemaakt. Ik bedoelde SheEO natuurlahk
ik eet koude poffertjes omdat ik te lui ben om ze op te warmen, heerlijk hoor
Dat zegt @Hazel ook in haar post, dat ze soms wat dingen kwijt wil over haar (relatie met?) vrienden en bang is dat mensen haar (en dus ook zichzelf) kunnen herkennen aan die verhalen, wat misschien tot spanningen irl kan leiden. Dat laatste is overigens invulling van mijn kant! Het kan dus zijn dat dat voor @Hazel totaal niet meespeelt.
Edit: oeps, ik ben blijkbaar al de zoveelste die hierop ingaat. Eerst lezen, dan reageren, Dante!
Ik moet zo wat boodschappen doen en zie er lekker cracky uit dus doe er ff mijn sportkleding bij aan zodat mensen denken aaah, vandaar dat hoofd en gekke haar.
Hahah dat doe ik ook vaak! Dan heb ik me niet gedoucht ofzo maar moet ik toch boodschappen doen. Dan doe ik mân sportoutfit aan zodat mensen denken dat ik nog ga sporten, of eerder: net heb gesport. Haha inclusief sportschoenen en alles.
Netflix, Youtube, beetje opruimen en schoonmaken, veel thee drinken, forummen en gamen.
Haha ja, houd van deze tactiek, krijg er ook meteen een zelfgenoegzame smoel van alsof ik echt heb gesport
Hahah inderdaad en ook wel een beetje een âzullen ze erin trappenâ gezicht. Helemaal als ik bang ben bekenden tegen te komen
Ik heb ook wel eens 5 minuten hardgelopen richting de supermarkt muaha toen voelde ik me dus sportief bezig terwijl ik max net een km had gelopen.
Ja, ik droom heeel vaak dat ik nooit de middelbare heb afgemaakt en dan opeens terugmoet
Lig nu al sinds 9.30u met mijn laptop in bed, lekker uitgebreid in bed ontbeten, beetje geforumd en genetflixt, zo huishouden (afwassen, stofzuigen, badkamer schoonmaken, was draaien, blegh) en daarna douchen en dan lekker met mijn boek en een pot thee op de bank.
Als ik over âthuisâ droom is dat inderdaad bijna altijd het huis waar ik opgegroeid ben, en niet het huis waar ik nu woon (of een van de kamers waar ik tussendoor woonde)! Vind ik ook zo gek ja, terwijl ik hier ook al wel een paar jaar woon.
Ik droom nog heel regelmatig dat ik mijn diploma moet inleveren, omdat er iets mis is met mijn scriptie, of omdat ik nog een vak moet volgen of iets moet herkansen. Ik ben bijna 6 jaar geleden afgestudeerd
Vannacht droomde ik trouwens dat ik @anon76889665 en @Lula in de trein tegenkwam, en vervolgens dat ik (echt onbedoeld!) een omg-reactie had gepost, en dat er zelfs een poll kwam of het wel of geen omg was. Never not thinking about FF.