Wat je even kwijt wil #15

Had net een klusjesman over de vloer die een tussendeur geplaatst heeft. Ben er zo blij mee!

Goeie vraag. Ik heb vandaag alleen vanavond een afspraak. Vanochtend uitgeslapen, uitgebreid ontbeten, hardlopen en nu mijn koffiemomentje. Weet alleen niet hoe ik nu mijn middag ga overbruggen

1 like

Beetje vingeren

39 likes

Haha dat maakt t dan nog kutter he… denk je de oplossing te hebben :eyes:

1 like

Grappig, mijn vader droomt nog regelmatig dat hij zijn eindexamens moet maken. En mijn zus droomt nog vaak dat ze ineens weer in de brugklas zit. Zelf heb ik ook vaak dromen die terugkomen, vind ik echt interessant.

1 like

Dat klinkt echt alsof je moeite hebt de tijd te vullen. @Jauregui ik verveel me nooit met niksdoen :stuck_out_tongue: Beetje liggen, beetje lezen, beetje Netflixen, beetje blogs lezen. Aan het huishouden is ook altijd wel wat te doen. Als mensen zeggen bang zijn zich te gaan vervelen op een vrije dag dan snap ik dat nooit omdat ik heel goed niks kan doen :stuck_out_tongue:

8 likes

Hahaha ik lig nu inderdaad op de bank te netflixen en moet zo nog douchen en boodschappen doen.
Bij mij is het meer dat ik niet echt kan bingen. Ik ben snel afgeleid en heb echt een weggegooid gevoel als ik uren achter elkaar Netflix kijk.

Kan ik ook niet goed. Zet hem steeds stop en ben afgeleid door mijn telefoon of iets op Wikipedia ofzo. Doe dagen over 1 aflevering :’) maar vind dat niet erg.

1 like

Haaaahahaha ik las ‘mijn ouders’ en ‘ze zijn zo zuur’. Pas bij ‘koffiekan’ ging ik opnieuw lezen

5 likes

Ik heb een terugkerende droom dat ik erachter kom dat ik mijn boekverslagen niet af heb. En dat ik die de dag erna in moet leveren om mijn middelbare school diploma te kunnen halen. En ik heb dan altijd boeken thuis liggen die al maanden terug ingeleverd moesten worden bij de bieb.

1 like

Wij krijgen vandaag mensen over de vloer en het huis is zelden zo schoon als nu. Zo stom dat je dat die moeite voor zo’n schoon huis niet voor jezelf neemt maar alleen als er visite komt.

3 likes

Ik liet wat vallen in de kringloop, echt heel dom, maar die vrouw werd superboos? Terwijl ik gewoon sorry zei en vroeg of ik het moest betalen. Nu ben ik chagrijnig

Ik had thuis mijn bh even losgemaakt want hij kriebelde, inmiddels zit ik in de bus en ben ik dus vergeten 'm weer dicht te maken. Lekker hobbelen over scheve straten :+1:

4 likes

Ik ga zo naar een festival maar had gisteren een etentje wat iets uit de hand liep. Dus nu liggen mijn vriend en ik samen in bed disco dutjes te doen en hebben net eten besteld haha zo chill

2 likes

Ik heb gisteren sinds lange tijd weer een avondje heerlijk gedanst :slight_smile:

5 likes

Sinds wanneer zijn tijdschriften 5 euro per stuk?!?

Ik ging vandaag de trouwlocatie bekijken voor mn vaders bruiloft en er stond een tafel opgemaakt als voorbeeld, en ik zei tegen de rest “oh dit vind ik echt afschuwelijk”. De vrouw die dat had gemaakt had het gehoord en ze zei dat het pijn deed in haar hart :’) Oeps.

Maar het was echt zo lelijk, gouden stoelen met een soort kant eroverheen, borden met een gouden rand, en nog duizend bloemen en kaarsen op tafel. En daar betaal je dan duizenden euro’s voor.

16 likes

Haha ja is smaak natuurlijk, ik hou niet van poespas en ik vond dit echt tacky. Ze herhaalde ook wel drie keer dat ze het zo erg vond haha.

4 likes

De rest van de dag ga ik lekker Lord of the Rings kijken :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

De kapper loopt uit, maar ik krijg nu wel wijn dikke win win

3 likes