Leuk hoor thuiskomen. Ik liet zien aan mn zus wat ik had en liet de chocolade zien, dan konden we die vanavond opeten. Pakt ze hem af en rent ermee weg. Broer lachen. Nou ik zeg, geef ff terug we eten die vanavond samen.
Nou wil ze niet. Wordt ze boos, zo boos dat ze met dingen gaat gooien en ik tegen de deur val met mn hoofd. En broer lachen. Dus ik boos dat zij niets teruggeeft en hij me uitlacht. Begint hij te schelden met je bent een kankerhoer, rot op. Blabla.
Nou ik nog bozer nu op mn kamer. En ik moet nog eten.
Ik haat het echt. Heb ik weer eens een fijne dag na een kei heftige week en dan dit weer.
Als dat appartement nu maar door gaat dan kan ik hier gewoon weg
Ik heb ook bijna een kaart vol, ik wil de prei!
@Lentex Nah wat lullig, flauw van je zusje en grof van je broer? Dat appartement leek door te gaan toch? Ik hoop het voor je. En hopelijk kun je nog wel een beetje van je zaterdagavond genieten!
Ja het lijkt er op idd, maar er stonden een paar fouten in het huurcontract. Hev woensdagavond gemaild, wilde gisteren bellen. Maar om 5 uur waren ze al dicht, dus was te laat
Dankje, ik ga vanavond gewoon de hele avond in bed serie kijken en alleen chocolade eten
@Morganfreeman Wauw, zoveel herkenning! Ik heb precies hetzelfde gehad bij de tandarts toen ik 7 jaar was. Ik kon ECHT geen pijn hebben want de tandzenuw was afgestorven en er was verdoofd. Nouja niet dus.
Ik moet eigenlijk ook weer naar de tandarts, maar mijne is met pensioen. Vind het uitkiezen van een nieuwe heel erg spannend dus ben nu al 2 jaar niet geweest
Jeej het mag!!
Ik voel me soms zo alleen he
Is er misschien in je omgeving iemand met een hond? Dan kun je misschien eens op die hond passen, zodat je een beetje ziet wat er bij komt kijken?
Knuffel Je mag me altijd een berichtje sturen.
Lief! <3
Ik ga vanavond afleiding zoeken en er niet meer aan proberen te denken.
Mijn schoonmoeder geeft weer eens ongevraagd advies en ik negeer haar nu compleet.
Ja mega jammer! Ik ga je ff dmāen om je mening hihi
Ik heb zoān ruzie met mijn ouders echt met vechten met mijn vader erbij en alles. Nu heb ik lekker een hotel geboekt en ik lig in bad. Dadelijk roomservice bestellen.
Voordeel van ruzie hebben met je ouders als je volwassen bent.
Vechten? Jij en je vader? Gaat het weer? Sterkte!
Oeh, knap dat je voor jezelf gekozen hebt oo dit moment. Knuffel
Ruzie is zo kut
Ik herken het helaas momenteel!
Je mag altijd Pmāen XXX
Oh wat naar. Hoop dat je nu lekker kan genieten
Geen like omdat ik het leuk vind maar meer als succes!
Ah nee wie is de mol gemist en ik vind het altijd zo leuk om met jullie Niels af te zeiken.
Neeee Niels is leuk!!!
Ik ben vrij last minute een weekendje in Rotterdam met mn vriend voor IFFR en het is zooo leuk alleen heeft hij vrij impulsief een cityhub geboekt en baalt nu omdat het zo klein is. Ik vind het wel knus, hoop dat ie er een beetje snel overheen is zodat we wijn kunnen drinken en vozen in deze mini pod