Wat je even kwijt wil #15

Ik word echt helemaal gek van de hoofdpijn die ik al 2 dagen en de 3 avonden daarvoor heb :weary: Heeft er iemand een wondermiddel?

Slik je pijnstillers?

Ja gewoon paracetamol!

Bij werkt 2 pcm en 1 ibuprofen en dan gaan slapen

Oké de vorige keer was ik lovend over het CBS maar dit vind ik ook te ver gaan. Is dit persoonlijk aan jou gericht? Want de vorige keer zei iemand dat bedrijven wel verplicht waren maar personen niet of zo?

Ik kan geen ibuprofen slikken icm mijn andere medicatie helaas :frowning:

Mijn moeder is nu bij mij en is naast me op de bank in slaap gevallen. Dus forum ik nu maar

3 likes

Wtf.

Cbs mevrouw kwam hier een keer vijf keer aan de deur, elke keer waren we er niet. Lagen er steeds briefjes in de bus met zoiets als: Ik kom terug, u bent er steeds niet. Uiteindelijk waren we er wel en hebben we maar een afspraak gemaakt. Was ze in het gesprek heel bot en streng. Het was echt raar.

Ze vroeg nog of collega’s ons mochten bellen na het gesprek voor evaluatie, dat wilden we wel om te klagen maar ze belden helaas nooit

Ik heb precies deze al 1 jaar en ze bevallen me prima!!

1 like

Revolution Skincare Revolution Skincare EGF Serum

RIP egf

21 likes

Heeft iemand hier ‘Oogappels’ gekeken? Ik vond het oprecht leuk!

2 likes

Ik moet over 3 kwartier ergens zijn. Ik moet nog plassen, haar doen (make up doe ik maar even niet), de was is klaar dus die moet ik ophangen, schoenen aan en jas aan. Het is veelste lekker warm onder mijn dekentje :confounded:

Terug naar huis vanaf de NOT (onderwijs beurs) met 2 tassen met gratis spullen, nog wat spullen die ik ga declareren. Dit was een goede dag voor mn skeere ik :joy:
En ik wilde @GroenTakje nog meeten, maar niet gelukt.

6 likes

Ja ik! Ik vond het ook wel leuk, ben benieuwd hoe het verder gaat

1 like

Ha doet me denken aan een rechterlijke uitspraak dat een kapperszaak geen alcohol mag schenken want het is geen uitgaansgelegenheid. Living on the edge daar hoor.

Echt ironisch, hier in de buurt is een pand waarin voorheen de McDonald’s zat, omgebouwd tot sportschool :joy:

21 likes

Heb net weer een poging vlechten gedaan bij mezelf maar hoe doen mensen dit als ze slag/pluizig haar hebben zoals ik. Het lukt echt met geen mogelijkheid

Klinkt idd best tacky
 Maar snap ook niet waarom ze het zo erg vindt wat een wildvreemde van haar bruiloft vindt? Lekker boeiend dat jij dat niet leuk vindt, jij gaat niet eens naar die bruiloft.

Het is een stylist neem ik aan. Denk dan dat je wel ambieert dat het publiek het mooi vindt. Als het is uitgezocht bij de locatie etc. Misschien krijgt ze niet zo vaak kritiek :stuck_out_tongue:

2 likes

Interessant he? Ik zou bijna denken dat er iets achter zit als dezelfde droom regelmatig terugkeert. In mijn geval vraag ik me af of het had geholpen als ik wél naar de diplomauitreiking was geweest, voor closure zeg maar.

Waar ik eigenlijk voor kwam: ik zou zo graag willen dat ik van tweedehands kleding hield. Er zitten eigenlijk alleen maar voordelen aan: het is unieker, duurzamer en als je geluk hebt goedkoper dan nieuwe kleding. Dus eens in de zoveel tijd probeer ik het weer, maar tijdens het passen werd ik gewoon een beetje misselijk? Ik weet dat het niet vies Ă­s, maar het idee dat het door iemand anders is gedragen, brrrr!

1 like