Wat je even kwijt wil #15

Tis maar goed dat ik in een gangstuk zit in de trein. Heb net een pizza op van de dominos en de jongen was nogal scheutig met de knoflooksaus. Durf amper te ademenen :no_mouth:

3 likes

Ik zoek een naam van een rapper. Rond 2006/2007 mochten fans een clip verzinnen voor z’n liedje.
Deze rapper heeft een grote tribal in z’n gezicht. Weet niet of hij Nederlands is. Ik zit met het woord boom in mijn hoofd, verder kom ik niet :woman_shrugging:t3:

Iemand?

Jep, mn vader zei wel dat ze normaal moesten doen, maar that’s it. En mn broer is al lang volwassen he (nja niet echt dus, blijkt maar oke)
Maar goed is al meer dan vroeger. Mn moeder gaf mij vroeger direct de schuld bij alles, ongeacht wat er was. Dus dit is al een vooruitgang.

1 like

Sjors

3 likes

Hahaha boeien!

Ik kom thuis van boodschappen, enthousiast want ik heb shoarma gekocht met veeeeeel knoflooksaus

Mijn man moest nog naar een verjaardag
 oeps

3 likes

Heb teveel gegeten. Nu ben ik misselijk en kan ik me niet meer concentreren.

Ja, dit heb ik dus een keer gehad toen ik een puber was en ik vriendinnen had op de middelbare school die achteraf gezien niet echt mijn type mensen waren door bepaald ‘stoer’ gedrag, ik als onzekere hups was allang blij ‘populaire’ vriendinnen te hebben. Ik spuien over hen met mijn naĂŻeve hoofd op een forum, ĂŒberhaupt nooit over nagedacht dat iemand van hen dat zou lezen. Boy was I wrong. Ze hadden alles uitgeprint en geconfronteerd, en nooit meer goed gekomen.

6 likes

Frans bauer spreekt Bruce lee uit als of het een meer granen reep is. BrĂčslie

21 likes

Hahaha ja heel irritant

1 like

Is dit een grapje of denk je dat hij het is? Sjors zegt me niks.
Het is ook iets met gangbang

1 like

Ja helaas wel. Hij was zo in shock volgens mij dat het niet verder ging dan alleen wat duwen dus viel allemaal wel mee!

Ja was ook echt de beste optie voor mij nu. Nu heb ik echt een chille avond gehad dat was thuis niet meer gelukt

1 like

Was een grapje. Maar rond die tijd waren er qua Nederlandse rappers geen met tribal op hun gezicht.

Ja is goed, ik PM je zo wel even :grin:

1 like

Ik denk toch dat hij een Amerikaan was.

Het was ook echt zooo rot. Al een super onzekere periode en toen gebeurde dat. Ja door mijn eigen schuld ook hĂš, en achteraf gezien was ik ze beter kwijt dan rijk. Maar kut was het wel!

1 like

Ja super leuk, vandaag besloten dat we echt nog een kat erbij nemen. Hebben er nu een. Ben zo benieuwd hoe het gaat, we moeten ze natuurlijk wel rustig aan elkaar laten wennen dus nog wel een beetje spannend

4 likes

Ben uiteindelijk prima terecht gekomen trouwens hahaha dus geen sporen nagelaten ofzo. Behalve dat ik nu nooit meer snel over een vriendin zou spuien ofzo op het forum.

2 likes

Mijn vriend heeft hier in het begin van onze relatie iets gelezen wat ik met het anonieme account hier had gepost over een jongen (voor hij mijn vriend was) waar ik niet eerlijk over was geweest tegen hem. Dat is echt bijna het einde van onze relatie geweest. Geen idee ook hoe hij wist dat ik dat gepost had

1 like

Is her iemand hier mega goed in titels bedenken? Ik wil eigenlijk een leuke catchy titel voor mn thesis (HIJ IS AF JONGENS) maar ben er zelf heel slecht in

7 likes